penthesileia ιλιαδα:
Ασχετο,αλλα σχετικο με χθες.Στους μυθους των ηρωων,ο ηρωας μαθητευει πριν αρχισει την πορεια του διπλα σε καποιον δασκαλο,συνηθως οι κενταυροι αναλαμβανουν αυτο τον ρολο στην ελληνικη μυθολογια.Στην πορεια του ο ηρωας σκοτωνει τον δασκαλο.Και περναει απτο μυαλο μας η σκεψη.Ηρωας,ξεηρωας,αχαριστο και αγνωμων το ατομο!
Ορολος του δασκαλου ομως,για τον καθε μαθητη εχει ορισμενη διαρκεια,και ορισμενη διδασκαλια που μπορει να λαβει ο καθενας.Ο μαθητης που φιλοδοξει να εξελιχθει πρεπει να ΄"σκοτωσει" καποια στιγμη τον δασκαλο του,και να βαλει ψηλοτερα τον πηχη.Ακομη και αν το αλμα του φανει γελοιο και ακομψο στις πρωτες προσπαθειες.Καποιος απο τους μαθητες,αυτος δηλ που σκοτωνει πραγματικα τον δασκαλο,θα κλεισει τον κυκλο των αθλων.
Καπως ετσι εχουμε στα χερια μας και στα ματια μας το εργο των νεοπυθαγορειων φιλοσοφων.Ποσο χαμενοι θα ημασταν οι μεταγενεστεροι εαν ακολουθουσαν κι εκεινοι τους γνωστους νομους της σιωπης.Αντε να ψαχναμε να βρουμε ποιος εχει προηγουμενη ζωη διπλα στους φιλοσοφους για να εμπλουτιστουμε απο τις ιδεες του.
Γι¨αυτο σκεφτηκα οτι αυτο ειναι κατι που πρεπει να υπογραμμιστει
"δεν έχω απαγορεύσει σε κανέναν να παίρνει ό,τι του είναι χρήσιμο.
Να χαίρεσαι και να μην θυμώνεις!"
sefirah:
Πάνσοφη penthesileia,αιγόκερος στην κορφή του πιο άβατου και κακοπέρατου μονοπατιου παρατηρείς τον ορίζοντα μεσα στην απολυτη ηρεμία και υπομονή.
Χωμα,γη,σταθερά,βάθος.
Παντα πας την σκέψη στη ακρη,στο πλάι του δρόμου της,εκει που ενα χιλιοστο να κανει άλλος βημα,θα πεσει στον γκρεμό.
Στην αμετάβατη ακροβασία του νου.
penthesileia ιλιαδα:
Τι ομορφα που γραφεις και δεν το ειχα μυριστει;Εσυ ζωγραφιζεις με τα λογια!Με εστειλες με διακτινισμο σε μια αλλη ρομαντικη εποχη,ισως της αναγενησης!Περιπλανωμενοι και απεντεροι περιηγητες και οι δυο μας,να αναζητουμε να καταγραψουμε σ¨ενα λιωμενο χαρτι τα ευρηματα μας.
Ξερεις ποσοι βασιλεις μας ζητησαν να εργαστουμε στις αυλες τους και αρνηθηκαμε,μακαρι να πεθανουμε της πεινας;Καλυτερα στις φυλακες σας,παρα στις αυλες σας κολακες και διασκεδαστες.Αντε,ισως που και που να καναμε και καμια εξαιρεση,γιανα ξαποστασουμε,και να τους περασουμε απο κοσκινο
spathi - Mαρια Παυλίδου:
Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά αυτό που λες pantheseleia αλλά εγώ δ θ σκότωνα ποτέ τ δάσκαλο μ γ κανένα λόγο. Εκτός κ αν φοβόμουν πως θ υπήρχε πάντα κάποιος αξιότερος μ αντί ν προσπαθώ ν αυξήσω ότι πήρα στα χέρια μ. Αυτό δ λέει κ ο όρκος τ Αθηναίων οπλιτών; Αλλωστε θέλω ν πιστεύω πως θ διάλεγα καλό δάσκαλο κ θ ήξερε πότε ν μ διώξει γ ν συνεχίσω από εκεί που σταμάτησα γ ν διδαχτώ. Μέσα μ θ τ κρατούσα σαν καλό δάσκαλο κ αγαπημένο κ φίλο αιώνιο τ ψυχής μ. Πνευματικά καταλαβαίνω αυτό π λες. Αλλά υπάρχει κ κάτι π θέλει προσοχή. Κ αυτό είναι ένα παράξενο σκουλίκι που μπαίνει κ σ τρώει αργά αργά κ σ κάνει ύπουλο μοχθερό κ ζηλόφθων κ καταλήγεις ν θέλεις ν κλέψεις κάτι π δεν μπορείς ν κουμαντάρεις κ δε ήταν ποτέ δικό σου. Κ κάθε καθαρό μάτι μπορεί ν ξεχωρίσει τ κλέφτη από τ αυθεντικό. Κ μ φοβίζουν αυτά γιατί αυτοί οι κλέφτες είναι π διέφθειραν την αληθινή γνώση. Κ αυτό που μ φοβίζει περισσότερο είναι αυτοί που σ πλαισιώνουν υποχθόνοια μ μορφή φιδιού. Κ δεν προσπαθούν ν φθείρουν εσένα π ξέρεις κ καταλαβαίνεις κ δεν μπορούν ούτε τ αέρα σ ν πλησιάσουν, αλλά τους γύρω σου. Ο διά-βολος είναι φιδόγλωσσος κ έτσι χτυπάει πάντα. Οι φύλακες έχετε τ μάτια σας ανοιχτά.
Αυτά ήθελα ν τ πω γ κάθε σκέψη κ ενδεχόμενο. Έτσι ας πούμε γενικά κ όποιος είναι ν καταλάβει θ καταλάβει.
Αιθηρόη - aoratos naos:
Σκοτώνω τον δάσκαλο γλυκιά μου, σημαίνει πως κάποια στιγμή παύω να εξαρτόμαι να οδηγούμαι και επιλέγω να ακολουθήσω το δικό μου δρόμο, με το δικό μου τρόπο.
Και εν τέλη, ο Στόχος είναι πάντα, ένας νέος δρόμος ή έστω ο λιγότερος περπατημένος.
Και μην ανησυχείς. Οι φύλακες ποτέ δεν κοιμούνται. Απλά είναι αθόρυβοι. Κλικ!