| H Ψυχή... το Εργαστήριο του Κόσμου... Και ο Νους... ο Αλχημιστής των Πάντων... και η Αλήθεια, οδηγός! |
Είθε στους δρόμους της ουσίας σου να πορευθείς και στα μυστικά απόκρυφα αρχεία της ψυχής σου... Είναι άπειρες οι κατευθύνσεις στο Άπειρο Σύμπαν… Το ταξίδι μαγικό και ατελείωτο… Έχεις πολλά να χαρτογραφήσεις…
|
|
| Περί Απόκρυφου και Μυστηρίου | |
| | Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Nenya
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011 Αριθμός μηνυμάτων : 960
| Θέμα: Περί Απόκρυφου και Μυστηρίου Τρι 8 Μαρ - 7:11:09 | |
| Ερωτήσεις και απαντήσεις για τα απόκρυφα της γνώσης και τα μυστήρια της... | |
| | | Nenya
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011 Αριθμός μηνυμάτων : 960
| Θέμα: Απ: Περί Απόκρυφου και Μυστηρίου Τρι 8 Μαρ - 7:11:53 | |
| | |
| | | Nenya
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011 Αριθμός μηνυμάτων : 960
| Θέμα: Απ: Περί Απόκρυφου και Μυστηρίου Τρι 8 Μαρ - 7:13:52 | |
| kirka: Το κηρύκειο είναι ένα πανάρχαιο μυστηκιστικό σύμβολο που υπάρχει όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Αίγυπτο, στους Ινκας και ίσως και σε άλλους πολιτισμούς. Τώρα, το πώς είναι αυτό δυνατόν, είναι άλλο θέμα. Το συναντάμε στην Ελλάδα στον ψυχοπομπό Ερμή που πετάει και στον Ασκληπιό που γιατρεύει..
Το κηρύκειο αποτελείται από 2 όφεις - φορείς σοφίας - που μπλέκονται σαν έλικες σχηματίζοντας 7 κύκλους που λέγεται ότι συμβολίζει το DNA ή τα 7 τσάκρα. Φυσικά ο αριθμός 7 δεν είναι τυχαίος. Επίσης, κάθε κύκλος είναι μεγαλύτερος από τον άλλο με έναν λόγο, αυτόν του χρυσού αριθμού φ, κι αυτό δεν είναι τυχαίο. Πιστεύω ότι πρόκειται για σύμβολο υπέρβασης, φώτισης, σοφίας και αυτο-ιασης που επιτυγχάνεται με την ενεργοποίηση και των 7 τσάκρα ή ενεργειακών κέντρων του ανθρώπου, γνώση που όπως φαίνεται υπήρχε σε όλο τον αρχαίο κόσμο.
Επίσης, πρέπει να έχει σχέση και με τον μακρόκοσμο, το σύμπαν και ίσως τις κινήσεις των άστρων.
Η παράδοση αναφέρει ότι ο Ερμής χώρισε κάποια μέρα με την ράβδο του δυο φίδια που μάχονταν μεταξύ τους. Έτσι το κηρύκειο θεωρήθηκε σύμβολο ομόνοιας. Ίσως το κηρύκειο ήταν αρχικά η ποιμενική ράβδος με δυο κλαδιά τυλιγμένα γύρω της. Η μορφή της άλλαξε μετά την επίδραση ανατολικών προτύπων σκήπτρων ή συμβόλων και κατέληξε - υπό τη δημιουργική φαντασία των καλλιτεχνών- προς το τέλος του 5ου πχ αιώνα στη μορφή με τα φίδια. Μπορεί να το συναντήσουμε και με τα φίδια να συναντιούνται στην κορυφή και τα φτερά στο μέσο (όπως σε ελληνορωμαϊκό χάλκινο άγαλμα του Ερμή που υπάρχει στο Λούβρο). Ως σύμβολο των ιατρών αποτελούνταν από μια δέσμη κλαδιών γύρω από τα οποία τυλίγεται το φίδι του Ασκληπιού και στην κορυφή του οποίου υπάρχει το κάτοπτρο της Πρόνοιας. Στις μαγικές τελετουργίες το κλαδί απεικονίζει τον φαλλό, το δέντρο της ζωής και τα δυο φίδια την τάση της μαγικής πορείας για άνοδο και κάθοδο. Το σύνολο συμβολίζει έτσι την ενέργεια και τη γονιμότητα που προκαλεί η δυναμική ισορροπία αντιθέτων δυνάμεων.
Αιθηρόη - aoratos-naos: Να συμπληρώσω κι εγώ σε όσα, πολύ σωστά, ήδη έγραψε η kirka μας...
Ήταν το βασικό σύμβολο των 7 «γνωστών» νόμων του σύμπαντος, οι οποίοι δηλώνουν και τον τρόπο λειτουργίας του.
Οι 7 Επτά Παγκόσμιοι Νόμοι ή 7 Αρχές, θεμελιώνουν το Αόρατο και Ορατό Σύμπαν μας.
1. Η Αρχή της Νοητικότητας. « Το Παν είναι Νους. Η ρίζα του σύμπαντος είναι Νοητική »
Ακόμη και η Ύλη, είναι Νοητικής Φύσης. Αν μπορούσαμε να παρατηρήσουμε την ταχύτητα και το επίπεδο της κίνησης των ηλεκτρονίων γύρω από τον πυρήνα ενός Ατόμου θα βλέπαμε ότι το μεγαλύτερο μέρος του όγκου του Ατόμου είναι εντελώς κενό. Έτσι όλα όσα βλέπουμε δεν είναι παρά μια πλάνη των αισθήσεων, μια ψευδαίσθηση που δημιουργεί ο Νους κρύβοντας την αληθινή Ουσία.
2. Η Αρχή της Αντιστοιχίας ή της Αναλογίας. « Όπως είναι πάνω έτσι είναι και κάτω & Όπως είναι κάτω έτσι είναι και πάνω »
Αυτή η αρχή επίσης, αντιπροσωπεύει μια μεγάλη αλήθεια. Ότι υπάρχει μια αναλογία, μια αρμονία και μια ακριβής σχέση μεταξύ των διαφόρων επιπέδων της Εκδήλωσης. Δηλαδή μεταξύ των αρχών, των νόμων, των ενεργειών και των φαινόμενων του Φυσικού, Νοητικού και Πνευματικού επιπέδου, που όπως μας διδάσκει ο Εσωτερισμός αναμυγνίονται μεταξύ τους, γεγονός που καθιστά αδύνατον τον διαχωρισμό τους. Έτσι υπάρχει μια αντιστοιχία μεταξύ ενός επιπέδου «ΑΡΧΕΙΝ» και ενός άλλου του «Υπάρχειν», μεταξύ του Μακρόκοσμου ( Σύμπαν ) και του Μικρόκοσμου ( Άνθρωπος ), μεταξύ του Ουρανού και της Γης.
3. Η Αρχή της Δόνησης. « Τίποτα δεν ησυχάζει, όλα κινούνται, όλα δονούν. »
Αυτή η Αρχή μας φανερώνει ότι όλα, εκδηλωμένα ή μη βρίσκονται σε κίνηση, τίποτα δεν αναπαύεται! Και ότι οι διαφορές στα πράγματα και στα διάφορα επίπεδα που αναφέραμε παραπάνω, δεν είναι παρά διαφορές Δονήσεων! Είχε ανακαλυφθεί από μερικούς από τους πρώτους Έλληνες Φιλοσόφους, στη συνέχεια χάθηκε ως γνώση, εκτός των Ερμητιστών μέχρι που σήμερα η Φυσική Επιστήμη ανακαλύπτει εκ νέου αυτήν την πανάρχαια διδασκαλία. Ακόμη και το Παν εκδηλώνει μια δόνηση τέτοιου μεγέθους και μια κίνηση τόσο γρήγορη που πρακτικά μπορεί να θεωρηθεί ότι αναπαύεται. Όπως ο έλικας ενός αεροπλάνου ή μια ρόδα που κινείται με μεγάλη ταχύτητα, φαίνεται στάσιμη!
4. Η Αρχή της Πολικότητας. « Όλα είναι διπλά, κάθε πράγμα έχει δυο πόλους, όλα έχουν δυο άκρες. Όμοιο και ανόμοιο έχουν την ίδια σημασία. Οι αντίθετοι πόλοι έχουν την ίδια φύση, αλλά διαφορετικούς βαθμούς. Τα άκρα αγγίζονται. Όλες οι αλήθειες δεν είναι παρά μισές αλήθειες. Όλα τα παράδοξα μπορούν να συμφιλιωθούν ».
Αυτή η Αρχή μπορεί να εξηγήσει πολλά παράδοξα, που μας παρουσιάζονται συνήθως ως αντίθετα, ενώ στην ουσία δεν είναι παρά δυο όψεις του ίδιου πράγματος, δυο άκρα ή δυο πόλοι του ίδιου αντικειμένου, μεταξύ των οποίων παρεμβάλλονται διαφορετικοί βαθμοί δόνησης. Η χρησιμότητα αυτής της αρχής είναι αξιοθαύμαστη γιατί κατανοώντας, ότι όπου βρίσκεται ένα πράγμα, βρίσκεται και το αντίθετό του, μπορούμε, αν το αποφασίσουμε να κάνουμε τα δύσκολα.... εύκολα, να μετατρέψουμε βαθμιαία το φόβο σε θάρρος, την κακία σε καλοσύνη, την απογοήτευση και την πτώση του Ηθικού σε Θετική και Αισιόδοξη στάση ζωής! Έτσι με αυτόν τον τρόπο μαθαίνουμε να γινόμαστε Κύριοι των νοητικών καταστάσεων και όχι σκλάβοι!
5. Η Αρχή του Ρυθμού. « Όλα κυλούν μέσα και έξω. Κάθε πράγμα έχει τη διάρκεια του. Όλα εξελίσσονται & εκφυλίζονται. Η ταλάντωση του εκκρεμούς εκδηλώνεται σε όλα. Το μέτρο της αιώρησης του προς τα αριστερά είναι το ίδιο με το μέτρο της αιώρησης του προς τα αριστερά. Ο Ρυθμός είναι σταθερός »
Και αυτή η Αρχή εκδηλώνεται σε κάθε επίπεδο. Η προσεκτική παρατήρηση της κίνησης των φαινόμενων, μας δείχνει πάντα μια πρόοδος και μια οπισθοδρόμηση, ένα ανέβασμα και ένα κατέβασμα, την αλληλοδιαδοχή της ζωής και του θανάτου. Ο νόμος των κύκλων εκδηλώνεται σε όλα όσα μας περιβάλλουν. Όλα γέννιουνται, μεγαλώνουν, ωριμάζουν, πεθαίνουν και ξαναγεννιούνται, σαν να είναι ο Θάνατος μια αναγκαία ανάπαυση για αυτήν την εσωτερική ενέργεια που κάνει ένα δέντρο χωρίς φύλλα να ξανανθίσει την άνοιξη, να δώσει καρπούς από τους οποίους θα παραχθούν ξανά σπόροι, δίνοντας έτσι συνέχεια στη Ζωή, σε μια Ζωή κυκλική που άλλοτε εμφανίζεται με μορφή και άλλοτε κρύβεται με το πέπλο του θανάτου.
6. Η Αρχή της Αιτίας και του Αποτελέσματος. « Κάθε αιτία έχει το αποτέλεσμα της. Κάθε αποτέλεσμα έχει την αιτία του. Όλα συμβαίνουν σύμφωνα με τον Νόμο. Η Τύχη δεν είναι παρά ένα όνομα, που δίνεται στον μη αναγνωρισμένο Νόμο. Υπάρχουν πολλά επίπεδα αιτιότητας, αλλά τίποτε δεν ξεφεύγει από το Νόμο ».
Η Αρχή αυτή φανερώνει ότι στην πραγματικότητα το Τυχαίο δεν υφίσταται αλλά υποδηλώνει μια αιτία που υπάρχει και δεν έχουμε αναγνωρίσει και καταλάβει. Ότι ο Νόμος διοικεί όλο το Σύμπαν και ότι δεν υπάρχει τίποτα που να ενεργεί μέσα στο Σύμπαν και να είναι ανεξάρτητο από τους νόμους και την τάξη που το διατηρεί σε ισορροπία. Κάθε τι που συμβαίνει έχει την Αιτία και το Γιατί του. Κάθε σκέψη και κάθε πράξη που κάνουμε, έχει τα άμεσα και έμμεσα αποτελεσματά της, σύμφωνα με τον Νόμο της Αιτιότητας. Παρατηρούμε ότι οι περισσότερες δράσεις μας αποσκοπούν σε ένα αποτέλεσμα που μας δένει ή μας σκλαβώνει.... Ο άνθρωπος μπορεί από οποιαδήποτε ανάγκη του, να είναι ταυτόχρονα και Ελεύθερος και δεμένος. Οι άνθρωποι σήμερα, κατευθύνονται από τις γνώμες, τις συνήθειες, τις ιδέες του εξωτερικού κόσμου, καθώς επίσης και από τις συγκινήσεις, τα πάθη και τις σκέψεις ή διάφορες καταστάσεις του ίδιου του εαυτού τους.
7. Η Αρχή του Γένους. « Σε όλα τα πράγματα υπάρχει ένα Γένος. Όλα έχουν τις Αρχές του, του Αρσενικού και του Θηλυκού. Το Γένος εκδηλώνεται σε όλα τα επίπεδα »
Σε όλα τα επίπεδα πάλι, σε κάθε πράγμα, η Αρχή του Γένους εκδηλώνεται. Δηλαδή οι Αρχές του Αρσενικού και του θηλυκού είναι παρούσες. Στο φυσικό επίπεδο την διακρίνουμε με τον διαχωρισμό των Φύλων. Στο ενεργειακό επίπεδο, η δράση των θηλυκών ηλεκτρονίων και η ένωση τους με αρσενικά σωματίδια δημιουργεί τα άτομα και από τους συνδυασμούς τους, διάφορες μορφές ενέργειας όπως ο ηλεκτρισμός, ο μαγνητισμός, η θερμότητα, τα διάφορα φαινόμενα του Φωτός. Ακόμη ο Νόμος της Βαρύτητας κατά την οποία όλα τα μόρια των σωμάτων της ύλης στο Σύμπαν τείνουν το ένα προς το άλλο.
Ταυτόχρονα σε παρέπεμπε στους 7 τρόπους ερμηνείας ενός μύθου ή συμβόλου. Αστρολογικό, μαθηματικό-γεωμετρικό, ιστορικό, γλωσσολογικό, φυσιολογικό, ψυχικό, πνευματικό-θρησκευτικό.
Εννοούσε και τους 7 τρόπους, που πρέπει να ερμηνεύεις ή να κατανοείς ένα ον ή φυσικό «αντικείμενο-μορφή».
Και επιπρόσθετα, αναπαραστούσε τα 7 επίπεδα συνείδησης του ανθρώπου.
Σε κάποιο μυητικό ιερό στην αρχαία Ελλάδα αναγραφόταν «Ότι υπήρξε, υπάρχει και θα υπάρχει». Τα μυστήρια απλώς εξαφανίστηκαν από την επιφάνεια της γης μόνο για κείνους που δεν μπορούν να δουν.
| |
| | | Nenya
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011 Αριθμός μηνυμάτων : 960
| Θέμα: Απ: Περί Απόκρυφου και Μυστηρίου Τρι 8 Μαρ - 7:14:34 | |
| Έλενα Έλενα - romantiki: Να κάνω μια άσχετη ερώτηση; βέβαια μπορεεί να μην είναι άσχετη, αλλά δεν ξέρω που να βάλω αυτή την ερώτηση. Και σε δύο φόρουμ που ρώτησα ακόμα απάντηση δεν πήρα. Αυτή η θεωρία της χορδής, η μαγική θεωρία την λένε αλλιώς, τι ακριβώς είναι και τι κάνει; Ελπίζω να μου απαντήσεις Αιθηρόη αν ξέρεις κάτι. Σε Ευχαριστώ!
Αιθηρόη - aoratos-naos: Η θεωρία των χορδών, εννοείς, είναι η θεωρία που λέει τι υπάρχει στην "καρδιά" κάθε ύπαρξης και φαινομένου. Δεν έχει αποδειχτεί ακόμα. Αν αποδειχτεί, έχουν βρει την εξίσωση του παντός, που θα αποκαλύψει την ουσία του σύμπαντος. Είναι δυνατόν; Ποιος ξέρει.... θα δούμε. Ισως δεν είναι απλή η απάντηση αλλά θέλει πολύ ανάλυση.
Να είσαι καλά και να γνωρίζεις πάντα τι κάνεις. | |
| | | Nenya
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011 Αριθμός μηνυμάτων : 960
| Θέμα: Απ: Περί Απόκρυφου και Μυστηρίου Τρι 8 Μαρ - 7:15:07 | |
| penthesileia ιλιαδα: Ολος ο κοσμος των μορφων και των ιδεων ειναι καταγεγραμμενος στα ακκασικα πεδια.Με την δυναμη της επαναλαμβανομενης σκεψης μας μπορουμε σταδιακα να ενδυναμωνουμε και τελος να μορφοποιησουμε οτιδηποτε ειναι εκει αμορφο
Αριάδνη Αριάδνη - gerakina: αυτα τα ακκασικα αρχεια τι ακριβως ειναι?
penthesileia ιλιαδα: Τα ακκασικα ειναι 'το βιβλιο' των μορφων και των ιδεων,μαζι με τις ιδιοτητες και την γνωση.Αρκει καποιος να ανοιξει κατι απο εκει,και αυτο θα αρχισει να αναπαραγεται αυτοματα.
| |
| | | Αιθηρόη Admin
Ημερομηνία εγγραφής : 28/02/2011 Αριθμός μηνυμάτων : 2443
| Θέμα: Απ: Περί Απόκρυφου και Μυστηρίου Κυρ 13 Μαρ - 23:55:23 | |
| Tζίνι Καλησπέρα σας. Κυρία Αιθηρόη είμαι 17 χρονών και συχνά κάνουμε με την παρέα μου διάφορες συζητήσεις για μεταφυσικά πράγματα. Και είδα πως μου αρέσουν αυτά τα θέματα. Θα θελα να κάνω κι εγώ μια ερώτηση αν μπορώ. Οι αλχημιστές ποια είναι η αναζήτηση τους; Να βρουν πως φτιάχνετε το χρυσάφι; Και κάπου διάβασα πως το κλειδί είναι η μαγειρική. Τι εννοούν με αυτό; Σας ευαριστώ.
Σας ευχαριστώ ήθελα να πω.
Kirka Aλχημεία είναι η τέχνη της μετατροπής μιας ουσίας σε μια άλλη. Πρωτοεμφανίστηκε στον αρχαίο κόσμο. Στη Δύση βασίστηκε στην πεποίθηση ότι ο χρυσός είναι το τέλειο μέταλλο. Οι αλχημιστές επιχειρούσαν να δημιουργήσουν τη Φιλοσοφική Λίθο, η οποία θα μεταμόρφωνε τα βασικά μέταλλα σε χρυσάφι και θα χάριζε αιώνια ζωή.
Πολλές σύγχρονες επεξεργασίες χημικών ουσιών, όπως η απόσταξη ή η διαδικασία μετατροπής των υγρών σε αέρια, βασίζονται στις αρχές της αλχημείας. Οι άνθρωποι δεν έπαψαν να πιστεύουν σ' αυτή από τη μια στιγμή στην άλλη. Σταδιακά αναπτύχθηκε η σύγχρονη χημεία, οι πρώτες εφαρμογές της οποίας εμφανίστηκαν στην Ευρώπη του 16ου αιώνα, περίοδο κατά την οποία οι παλιές πεποιθήσεις ανατρέπονταν. Τότε οι άνθρωποι άρχισαν να συνειδητοποιούν ότι κάποιες εφαρμογές της αλχημιστών μπορούσαν να αξιοποιηθούν για την παρασκευή φαρμάκων.
Οι ρίζες των αλχημιστικών θεωριών -όπως τις εννόησαν οι Έλληνες της Αλεξανδρείας, μεταβιβάστηκαν στους Άραβες, από αυτούς στους δυτικούς συγγραφείς του Μεσαίωνα και επέζησαν έως τον Lavoisier (1743-1794)- βρίσκονται στη διδασκαλία της Ιωνικής, της Πυθαγόρειας και της Πλατωνικής Σχολής. Στόχος των Μυστηρίων των αρχαίων Ελλήνων -τα οποία κατήργησε το έτος 529, ο χριστιανός αυτοκράτωρ Ιουστινιανός- είναι η πνευματική και υλική τελειότης. Αυτήν επιζητεί και η «θεία και ιερά τέχνη» των αλχημιστών. Υπάρχει ένας δεσμός ανάμεσα στο μη ορθολογικό (για τη σύγχρονη επιστήμη) περιεχόμενο της αλχημίας και στην μαγική αντίληψη των αρχαίων μεταλλουργών και την λατρεία που αφιέρωναν στην Μητέρα Γη στους κόλπους της οποίας τα μεταλλεύματα ωριμάζουν με κυοφορία ανάλογη με αυτή των ζωικών εμβρύων (εικ. 6). Στην ελληνική αρχαιότητα, με τη λατρεία της Γης, η οποία ετελείτο κυρίως μέσω της θεάς Δήμητρας, συνδέονταν οι προϊστορικές, αγιότατες, διδασκαλίες των μυστηρίων. Η γνώση των ελληνικών μυστηρίων διαγράφει την πορεία την οποία θα ακολουθήσει ο αλχημιστής, σε διαδοχικά στάδια αλχημιστικής πρακτικής, όπου υπεισέρχονται και στοιχεία τα οποία συναρτώνται με τις «ψυχικές ενσωματώσεις» του ερευνητή. Οι αρχές της Αλχημίας έχουν δυαδική εφαρμογή, τη γήινη και την πνευματική, και στη φιλοσοφία της εμφανίζονται δύο βασικές σχολές. Στην πρώτη ανήκουν οι αλχημιστές που υποστηρίζουν ότι τα μέταλλα μπορούν να μετατραπούν σε χρυσό, ενώ στη δεύτερη ανήκουν οι ανώτεροι αλχημιστές ή μυστικιστές, οι οποίοι αντελήφθησαν ότι στις αρχές και στις εντολές της Ερμητικής Τέχνης κρύβεται ένα έξοχο σύστημα πνευματικής φιλοσοφίας που έχει άμεση σχέση με την πνευματική αναγέννηση του ανθρώπου. Είναι άξιο θαυμασμού το ότι η Αλχημία επέζησε των μισαλλόδοξων χρόνων του χριστιανικού Βυζαντίου. Επέζησε των Μυστηρίων, αυτή μόνη, για να μετατραπεί σε διαδικασία μετουσιώσεως της ύλης υπό χριστιανικό ένδυμα μεταστοιχειώνοντας τον άρτο και οίνο σε σώμα και αίμα Ιησού Χριστού.
Aoratos naos Πολύ όμορφα kirka!
Nα συμπληρώσω και εγώ:
Ο Πλάτωνας στον Τίμαιο μιλάει για τα 4 στοιχεία. Ο κόσμος και η ζωή φτιάχτηκαν από 4 στοιχεία: τη φωτιά (και όσα αντιπροσωπεύει αυτή), το νερό (και όσα αντιπροσωπεύει αυτό), τον αέρα (και όσα αντιπροσωπεύει αυτό) και τη γη (και όσα αντιπροσωπεύει αυτή), σε συγκεκριμένες αναλογίες για να σχηματίσουν την κάθε διαφορετική μορφή «ύλης» στο σύμπαν. Η αναλογία, στην οποία αναφέρθηκα πριν, είναι συγκεκριμένα το πέμπτο στοιχείο που κρατάει ενωμένα τα υπόλοιπα. Είναι ο αιθέρας, η ψυχή, η αίσθηση της ζωής, το πυρ της ζωής, η έλξη, η διάνοια που συγκροτεί και διαχωρίζει, ο χώρος αυτός που επιπλέουν τα στοιχεία.
Ο σκοπός λοιπόν των αλχημιστών, ήταν να ανακαλύψουν αυτή την αναλογία που είχε τον ρόλο αυτόν όπου κατά την παρουσία της, να δημιουργείται μια ξεχωριστή μορφή ζωής. «Δώσε μου την ακριβή αναλογία όλων των πραγμάτων και θα σου πω την φύση της ψυχής.» Αυτός είναι ο πυρήνας της Αλχημείας. Όσο για το ότι η «μαγειρική» είναι το κλειδί: Η μαγειρική είναι η τέχνη των συνδυασμών.
kirka Θα ήθελα επίσης να αναφέρω χωρίς να παρεξηγηθώ οτι υποστηρίζεται και αυτό..."στη μονή Βατοπεδίου υπάρχει ο «Ιασπίς»: ένα ποτήρι που έκανε δώρο στη μονή ο Μανουήλ Β' Παλαιολόγος και έχει την ιδιότητα να.. μετατρέπει το νερό σε ιαματικό γαλάκτωμα για το δάγκωμα του φιδιού!" Δέν είναι δικά μου λόγια ή έρευνα για αυτό την παραθέτω σε εισαγωγικά. Παρ όλη την δίωξη των απο τους χριστιανούς | |
| | | | Περί Απόκρυφου και Μυστηρίου | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |
|