Η αναλογία 1 : 2 της ψυχής του κόσμου μας έδειξε την πρώτη δημιουργική πράξη της ένωσης του πνεύματος με την ύλη. Αναλογία πνεύματος προς ύλη 1:2 μας οδηγεί στην Ατλαντίδα του Πλάτωνα και μας αποκαλύπτει το πεντάκτινο και εξάκτινο αστέρι.
Η τέχνη και η αρχιτεκτονική των Ελλήνων και των Ατλάντων έχουν ως σκοπό να φέρουν τον Ουρανό στη Γη. Η ένωση αυτή θα εξασφαλίσει την αρμονία καθώς και ολόκληρο το σύμπαν είναι ένα ενιαίο σύνολο. Στον Παρθενώνα αλλά και στον ναό της Ατλαντίδας υπάρχει η αναλογία 1:2 ,που δίνει το πρώτο διάστημα της Οκτάβας της ψυχής του κόσμου.
Στον μύθο του Οσιρη-Διονύσου ,οι 72 (8Χ9) Τιτάνες με αρχηγό τον Τυφώνα (Επαφο,Σετ) ,ξεγέλασαν το θείο βρέφος ,με ένα καθρέπτη και μία σβούρα -κιβωτό.Τον κομμάτιασαν σε 15 μέρη ,από τα οποία η Αθηνά-Ισιδα ,περιμάζεψε μόνο το φαλλό ή την καρδιά και τον ανέστησε.
Η σβούρα και ο καθρέπτης σήμερα ξέρουμε ,ότι είναι η Ηλιακή Αργώ .
Το 8 είναι ο Θείος λόγος (Απόλυτο) και το 9 (εν +νέα ) είναι το πνεύμα που έρχεται στο σώμα.Οι κολόνες της πρόσοψης του Ναού της Αθηνάς ,Παρθενώνας,είναι 8 και οι πλευρικές 17 (8+9) .
Η αναλογία εμφανίζεται παντού στη φύση, από τη διάταξη των φύλλων στα φυτά μέχρι το μοτίβο των πετάλων στα λουλούδια, τις πευκοβελόνες, ή τα στρώματα του φλοιού ενός ανανά. Φαίνεται πώς οι αναλογίες σχετίζονται με την ανάπτυξη κάθε ζωντανού οργανισμού, ενός κυττάρου, ενός σπυριού σταριού, μιας κυψέλης μελισσών, ακόμα της ίδιας της ανθρωπότητας και του ανθρώπου του ίδιου.
Οι μοίρες ενός ορθ. τριγώνου με αναλογία πλευρών 2:1 είναι 90+72+18 = 180 μοίρες.
(Αρμονία Διονύσου)
72+72=144 μοίρες είναι η Ζωοφόρος του Παρθενώνα και των ναών ,και που τελικά μας οδηγεί στον τετραγωνισμό του κύκλου.
Ο Θεοφάνης Μανιάς μας λέει ότι 72=ΑΞΙΑ ή 72= Η ΑΛΗΘΕΙΑ- και 144 = ΘΕΙΟΝ
Ο αριθμός 72 είναι ο ιερός αριθμός και αντιστοιχούσε στα 72 ονόματα επίκλησης του θεού.
Το νερό καλύπτει τα 72% περίπου της επιφάνειας της γής. Το ανθρώπινο σώμα αποτελείται απο 72% από νερό και συνδέεται με τους κοσμικούς νόμους ,δια μέσου των ρυθμών της αναπνοής ,των καρδιακών παλμών και της κυκλοφορίας του αίματος. Η καρδιά χτυπά 72 φορές το λεπτό.
Ο άνθρωπος αναπνέει φυσιολογικά 18 φορές το λεπτό, δηλαδή 25920 αναπνοές το εικοσιτετράωρο.
Συνδέεται συνεπώς ,με το ηλιακό ρυθμό τον οποίο διανύει ο Ζωδιακός μέσα σε 25920 χρόνια. Αφ΄ετέρου οι παλμοί της καρδιάς και του αίματος στον άνθρωπο ,είναι τετραπλάσιο του αναπνευστικού ρυθμού.
Στην πεντάλφα 72 μοίρες είναι οι εξωτερικές γωνίες και 144 μοίρες οι εσωτερικές των διαγωνίων
O Leonardo Da Vinci ζωγράφισε το πρόσωπο της Mona Lisa ώστε αυτό να χωράει τέλεια σε ένα χρυσό ορθογώνιο και δόμησε τον υπόλοιπο πίνακα γύρω από το πρόσωπο χωρίζοντάς τον επίσης σε χρυσά ορθογώνια.
Ο Mozart διαίρεσε μεγάλο αριθμό από τις σονάτες του σε δύο μέρη, η χρονική αναλογία των οποίων αντιστοιχεί στη χρυσή τομή, τον αριθμό φ, αν και υπάρχει σημαντική διχογνωμία για το κατά πόσο αυτό έγινε σκόπιμα. O Ούγγρος συνθέτης Bela Bartok και ο Γάλλος αρχιτέκτονας Le Corbusier χρησιμοποίησαν σκόπιμα τη χρυσή αναλογία στα έργα τους. Όμως ακόμα και ο χριστιανικός σταυρός αποτελείται από δύο κάθετες μεταξύ τους γραμμές με την αναλογία ανάμεσα στην κατακόρυφη και την οριζόντια να μην είναι άλλη από τον αριθμό φ.
“Κατά την θερινή τροπή στις 21 Ιουνίου, στους Δελφούς έχουμε διάρκεια ημέρας 14 ώρες και 50 λεπτά ακριβώς. Η νύκτα βέβαια είναι 9 ώρες και 10 λεπτά.
Ο λόγος 14 50′ / 9 10′ = (14 5/6) / (9 1/6) δίνει τον 1.618 ήτοι τον χρυσό αριθμό φ
(που είναι συζυγής με τον χ=0.618)
Έτσι οι Δελφοί είναι ομφαλός, ομφαλός όχι χώρου αλλά χρόνου
…Η γεωγραφική πραγματικότητα για τους Δελφούς δίνει ακόμα τη θέση ομφαλού και κατά την έννοια Ανατολή-Δύση, εφόσον η χρυσή τομή της ηλιακής απόστασης δηλαδή των μεσημβρινών από το ακρωτήριο Φινιστέρο της Ιβηρικής Χερσονήσου στον Ατλαντικό (δυτικό ηπειρωτικό άκρο της Ευρώπης) μέχρι την δυτική πλευρά του Καυκάσου (ανατολικό άκρο της Ευρώπης) ταυτίζεται με την θέση του μεσημβρινού των Δελφών.”
O Πυθαγόρας με το θεώρημά του μας οδηγεί στο φ=1,618
a²+β²=χ² => 1²+2²=χ² =>χ=ρίζα 5
χρυσή τομή είναι ο αριθμός που αν αυξηθεί ή ελαττωθεί κατά μία μονάδα,ισούται με το αντίστροφό του.
Υπάρχουν λοιπόν ,δύο χρυσές τομές ,που είναι οι θετικές ρίζες . φ1=1,618 , φ2=0,618
H γωνίες ορθ. τριγ. με αναλογία πλευρών 1:2 είναι 90 + 72 + 18 = 180 μοίρες.
Η μετώπη του Παρθενώνα που ισοδυναμεί με δύο ορθ.τριγ. με αναλογία πλευρών 2:1 έχει
72 + 72 = 144 μοίρες. (ως σκίτσο κάτωθι)
ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ - ΑΝΑΛΥΣΗ
Ο κάτωθι πίνακας είναι η εύρεση του φ=1,618 από δύο τυχαίους αριθμούς .
12 και 15 στην περίπτωσή μας αλλά μπορεί να είναι και οποιοδήποτε άλλοι τυχαίοι αριθμοί .
Θα δείτε αν το κάνετε σε excel ότι από τον α/α 12 και μετά το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο , δηλαδή 1,618 , ότι νούμερα τοποθετήσουμε στις σειρές 1 & 2 .
Αθροίζουμε τους δύο τυχαίους αριθμούς στην γραμμή 3.Στην άλλη κολόνα διαιρούμε το αποτέλεσμα της 3 : 2 γραμμής , thw 4 : 3 κοκ.
Μαγικός πίνακας .Οτι νούμερο και να βάλετε στη θέση 1 & 2 το αποτέλεσμα είναι το ίδιο δηλαδή = 1,618
Από δύο τυχαίους αριθμούς φθάνουμε στο 1,618 , στο φ = 1,618
αλλά να και το περίεργο
ΑΠΟΛΛΩΝ / ΑΡΤΕΜΙΣ = 1,618 με ότι αυτό μπορεί να συμβαίνει
Α Π Ο Λ Λ Ω Ν Α Ρ Τ Ε Μ Ι Σ
1 +80+70+30+30+800+50 = 1061 1+100+300+5+40+10+200 = 656
1061 / 656 = 1,6173
Κατ΄ αρχήν ,γιατί διαίρεση . Διά = ΔΙΑ = 14
Γιατί προσοχή ο Δίας επενεργεί ως καταλύτης . Η Διαίρεσης όπως φαίνεται στον παρακάτω πίνακα
ξεκινά διαιρώντας τον τρίτο αριθμό με τον δεύτερο . Ο πρώτος είναι άφατος και δεν συμμετέχει στην διαίρεση . Δηλαδή όταν έχουμε την κυρίαρχη τριάδα
ΠΑΤΗΡ - ΥΙΟΣ - ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ
ο πατέρας είναι αδιαίρετος .
στην τριάδα
ΣΩΜΑ - ΨΥΧΗ - ΠΝΕΥΜΑ
το σώμα είναι αδιαίρετο
http://inioxosiolkos.blogspot.com/2012/01/blog-post_11.html