H Ψυχή... το Εργαστήριο του Κόσμου...
H Ψυχή... το Εργαστήριο του Κόσμου...
H Ψυχή... το Εργαστήριο του Κόσμου...
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
H Ψυχή... το Εργαστήριο του Κόσμου...

Και ο Νους... ο Αλχημιστής των Πάντων... και η Αλήθεια, οδηγός!
 
ΑρχικήΦόρουμΣύνδεσηΕγγραφή
Είθε στους δρόμους της ουσίας σου να πορευθείς και στα μυστικά απόκρυφα αρχεία της ψυχής σου... Είναι άπειρες οι κατευθύνσεις στο Άπειρο Σύμπαν… Το ταξίδι μαγικό και ατελείωτο… Έχεις πολλά να χαρτογραφήσεις…

 

 Ο Χρυσός Λόγος Φ ή Χρυσή Τομή Φ

Πήγαινε κάτω 
2 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ioessa

ioessa


Ηλικία : 44
Τόπος : ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Καρκίνος
Ημερομηνία εγγραφής : 09/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 1297

Ο Χρυσός Λόγος Φ ή Χρυσή Τομή Φ  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Ο Χρυσός Λόγος Φ ή Χρυσή Τομή Φ    Ο Χρυσός Λόγος Φ ή Χρυσή Τομή Φ  Icon_minitimeΠαρ 11 Μαρ - 18:33:23

Aπό Nenya

Ο Χρυσός Λόγος Φ ή Χρυσή Τομή Φ ή Χρυσός Κανόνας Φ ή Θεϊκή Αναλογία ορίζεται ως το πηλίκο των θετικών αριθμών όταν ισχύει που ισούται περίπου με 1,618. Θεωρείται ότι δίνει αρμονικές αναλογίες και για το λόγο αυτό έχει χρησιμοποιηθεί στην αρχιτεκτονική και τη ζωγραφική, τόσο κατά την αρχαία Ελλάδα όσο και κατά την Αναγέννηση. Την χρυσή τομή εισήγαγε και υπολόγισε ο Πυθαγόρας, (585 - 500 π.Χ.) που γεννήθηκε στη Σάμο, και ίδρυσε σημαντικότατη φιλοσοφική σχολή στον Κρότωνα της Μεγάλης Ελλάδας (Κάτω Ιταλία). Η χρυσή τομή συμβολίζεται με το γράμμα προς τιμήν του Φειδία, ίσως τον γνωστότερο γλύπτη της ελληνικής αρχαιότητας, και τον σημαντικότερο της κλασικής περιόδου.

Ο χρυσός λόγος ήταν γνωστός στους Πυθαγόρειους. Στο μυστικό τους σύμβολο, την πεντάλφα, ο χρυσός λόγος εμφανίζεται στις πλευρές τους αστεριού. Με βάση το χρυσό λόγο δημιουργήθηκαν πολλά έργα της κλασσικής εποχής, όπως ο Παρθενώνας, και της αναγεννησιακής εποχής, όπως είναι ζωγραφικά έργα του Λεονάρντο ντα Βίντσι. Ακόμη και σήμερα χρησιμοποιείται για την απόδοση της αρμονίας σε έργα, ή στην πλαστική χειρουργική για την ωραιοποίηση του ανθρώπινου προσώπου.

χρυσός λόγος εντοπίζεται και στη φύση. Για παράδειγμα στον ναυτίλο, ο λόγος των ακτίνων του κάθε θαλάμου με τον προηγούμενο ισούται με το χρυσό λόγο. Στο ανθρώπινο σώμα ο χρυσός λόγος εντοπίζεται σε πολλές ανατομικές αναλογίες, τις οποίες παρατήρησε και κατέγραψε ο Λεονάρντο ντα Βίντσι στον βιτρούβιο άντρα.

Ο χρυσός λόγος εντοπίζεται και στη φύση. Για παράδειγμα στον ναυτίλο, ο λόγος των ακτίνων του κάθε θαλάμου με τον προηγούμενο ισούται με το χρυσό λόγο. Στο ανθρώπινο σώμα ο χρυσός λόγος εντοπίζεται σε πολλές ανατομικές αναλογίες, τις οποίες παρατήρησε και κατέγραψε ο Λεονάρντο ντα Βίντσι στον βιτρούβιο άντρα.

ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟ ΛΟΓΟ Φ

Οι Αρχαίοι Έλληνες για τις αποστάσεις χρησιμοποιούσαν σαν μονάδα μέτρησης το "στάδιο" .

Υπάρχει μία απίστευτη Γεωγραφική συμμετρία του Ελλαδικού χώρου και των αποστάσεων ή των γεωμετρικών σχημάτων που σχηματίζουν σημαντικά μνημεία της Ελλαδικής αρχαιότητας π.χ Σχηματίζεται ένα ισοσκελές τρίγωνο μεταξύ της Ακρόπολης της Αθήνας, με τον ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο και τον ναό της Αφαίας Αθηνάς στην Αίγινα με απόσταση 242 στάδια.

Σε κάθε γνωστό μνημείο της Αρχαίας Ελλάδας (π.χ μαντείο των Δελφών , το ιερό νησί της Δήλου , το ιερό της Δωδώνης κ.λ.π) όταν "χαράξουμε" Κύκλο με κέντρο το μνημείο και ακτίνα ένα άλλο μνημείο , τότε η νοητή περιφέρεια του κύκλου θα περάσει και από άλλο ένα μνημείο ή πόλη ! (π.χ κέντρο "την δωδώνη" και ακτίνα κύκλου "την Αθήνα" .... τότε η περιφέρεια του Κύκλου θα περάσει από την Σπάρτη ! , κέντρο η "οι Δελφοί" - ακτίνα η Αθήνα - θα περάσει η περιφέρεια και από την Ολυμπία... , Δήλος - Αργος - Μηκύνες .... και πάρα πολλά άλλα παραδείγματα...) .
Η Χαλκίδα απέχει απ' την Θήβα και το Αμφιάρειο, 162 (Φ*100) στάδια (το ίδιο) . Η απόσταση Θήβας - Αμφιαρείου είναι 262 στάδια (162 x 1.62 = 2.62 αλλά και 100 x φ2= 262) το τρίγωνο υπακούει στην αρμονία του χρυσού αριθμού φ=1.62. Η Χαλκίδα ισαπέχει επίσης απ' την Αθήνα και τα Μέγαρα 314 στάδια. Δηλαδή παρουσιάζονται ο χρυσός αριθμός φ και το π εκατονταπλασιασμένα.

Η Σμύρνη ισαπέχει απ' την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη (1620 στάδια). (Φ x 1000) . Εκτός από την "ιερή" γεωγραφία του αρχαίου Ελλαδικού χώρου , είναι γνωστό ότι το Παρθενώνας έχει κατασκευαστεί με αναλογίες και συνδυασμούς του ΧΡΥΣΟΥ αριθμού Φ = 1,618034 και του π =3,1415927 .

Είναι τυχαίο ότι θεωρείται από το πιο λαμπρά μνημεία στην ιστορία της ανθρωπότητας ?

Είναι τυχαία και συμπτωματική η χρήση στην κατασκευή του ναού του ΧΡΥΣΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ Φ ? Και εάν για τον Παρθενώνα σας είναι γνωστό ότι έχει γίνει χρήση της "χρυσής τομής " και του Φ ....

..... Για τις Πυραμίδες της Αιγύπτου τι μπορούμε να ισχυριστούμε ?

Η κλίση της Μεγάλης Πυραμίδας είναι 51º και 51'
1/Φ = 0,618033 = συν 51º 49' 38 .
Βάρος της Γης 5.273 και 18 μηδενικά... συνέχεια...
Βάρος της Πυραμίδας 5.273.834.
Επίσης ο 'θάλαμος" του νεκρού Φαραώ βρίσκεται σε εκείνο το σημείο του ύψους ..... όπου στο νοητό ευθύγραμμο τμήμα "ΥΨΟΣ ΠΥΡΑΜΙΔΑΣ" έχουμε την χρυσή τομή ..... στον "θάλαμο του Φαραώ" ! , επίσης όλα τα "πατώματα" της Πυραμίδας στις αναλογίες τους (αποστάσεις) εμπεριέχουν το Φ ?

Πηγή: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CF%81%CF%85%CF...

http://www.asxetos.gr/articlefull.aspx?i=661
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Αρετή

Αρετή


Ηλικία : 43
Τόπος : Αθήνα
Λέων
Ημερομηνία εγγραφής : 29/09/2014
Αριθμός μηνυμάτων : 57

Ο Χρυσός Λόγος Φ ή Χρυσή Τομή Φ  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Ο λόγος φ σε όλο το Σύμπαν!   Ο Χρυσός Λόγος Φ ή Χρυσή Τομή Φ  Icon_minitimeΣαβ 4 Οκτ - 1:48:35

http://erevna-enimerwsi.blogspot.gr/2013/04/blog-post_4269.html

Ένα κείμενο πλούσιο σε εικόνες.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://erevna-enimerwsi.blogspot.gr/
Αρετή

Αρετή


Ηλικία : 43
Τόπος : Αθήνα
Λέων
Ημερομηνία εγγραφής : 29/09/2014
Αριθμός μηνυμάτων : 57

Ο Χρυσός Λόγος Φ ή Χρυσή Τομή Φ  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: ΧΡΥΣΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ - Φ=1,618 Αποσυμβολισμοί   Ο Χρυσός Λόγος Φ ή Χρυσή Τομή Φ  Icon_minitimeΤρι 7 Οκτ - 15:51:46

Η αναλογία  1 : 2  της ψυχής του κόσμου μας έδειξε την πρώτη δημιουργική πράξη της ένωσης του πνεύματος με την ύλη. Αναλογία πνεύματος προς ύλη 1:2 μας οδηγεί στην Ατλαντίδα του Πλάτωνα και μας αποκαλύπτει το πεντάκτινο και εξάκτινο αστέρι.
Η τέχνη και η αρχιτεκτονική των Ελλήνων και των Ατλάντων έχουν ως σκοπό να φέρουν τον Ουρανό στη Γη. Η ένωση αυτή θα εξασφαλίσει την αρμονία καθώς και ολόκληρο το σύμπαν είναι ένα ενιαίο σύνολο. Στον Παρθενώνα αλλά και στον ναό της Ατλαντίδας υπάρχει η αναλογία 1:2 ,που δίνει το πρώτο διάστημα της Οκτάβας της ψυχής του κόσμου.
Στον μύθο του Οσιρη-Διονύσου ,οι 72 (8Χ9) Τιτάνες με αρχηγό τον Τυφώνα (Επαφο,Σετ) ,ξεγέλασαν το θείο βρέφος ,με ένα καθρέπτη και μία σβούρα -κιβωτό.Τον κομμάτιασαν σε 15 μέρη ,από τα οποία η Αθηνά-Ισιδα ,περιμάζεψε μόνο το φαλλό ή την καρδιά και τον ανέστησε.
Η σβούρα και ο καθρέπτης σήμερα ξέρουμε ,ότι είναι η Ηλιακή Αργώ .
Το 8 είναι ο Θείος λόγος (Απόλυτο) και το 9 (εν +νέα ) είναι το πνεύμα που έρχεται στο σώμα.Οι κολόνες της πρόσοψης του Ναού της Αθηνάς ,Παρθενώνας,είναι 8 και οι πλευρικές 17 (8+9) .
Η αναλογία εμφανίζεται  παντού στη φύση, από τη διάταξη των φύλλων στα φυτά μέχρι το μοτίβο των πετάλων στα λουλούδια, τις πευκοβελόνες, ή τα στρώματα του φλοιού ενός ανανά. Φαίνεται πώς οι αναλογίες   σχετίζονται με την ανάπτυξη κάθε ζωντανού οργανισμού, ενός κυττάρου, ενός σπυριού σταριού, μιας κυψέλης μελισσών, ακόμα της ίδιας της ανθρωπότητας και του ανθρώπου του ίδιου.
Οι μοίρες ενός ορθ. τριγώνου με αναλογία πλευρών 2:1 είναι 90+72+18 = 180 μοίρες.
(Αρμονία Διονύσου)
72+72=144 μοίρες είναι η Ζωοφόρος του Παρθενώνα και των ναών ,και που τελικά μας  οδηγεί στον τετραγωνισμό του κύκλου.
Ο Θεοφάνης Μανιάς μας λέει ότι 72=ΑΞΙΑ ή 72= Η ΑΛΗΘΕΙΑ- και 144 = ΘΕΙΟΝ
Ο αριθμός 72  είναι ο ιερός αριθμός και αντιστοιχούσε στα 72 ονόματα επίκλησης του θεού.
Το νερό καλύπτει τα 72% περίπου της επιφάνειας της γής. Το ανθρώπινο σώμα αποτελείται απο 72% από νερό και συνδέεται με τους κοσμικούς νόμους ,δια μέσου των ρυθμών της αναπνοής ,των καρδιακών παλμών και της κυκλοφορίας του αίματος. Η καρδιά χτυπά 72 φορές το λεπτό.
Ο άνθρωπος αναπνέει φυσιολογικά 18 φορές το λεπτό, δηλαδή 25920 αναπνοές το εικοσιτετράωρο.
Συνδέεται συνεπώς ,με το ηλιακό ρυθμό τον οποίο διανύει ο Ζωδιακός μέσα σε 25920 χρόνια. Αφ΄ετέρου οι παλμοί της καρδιάς και του αίματος στον άνθρωπο ,είναι τετραπλάσιο του αναπνευστικού ρυθμού.
Στην πεντάλφα 72 μοίρες είναι οι εξωτερικές γωνίες και 144 μοίρες οι εσωτερικές των διαγωνίων
O Leonardo Da Vinci ζωγράφισε το πρόσωπο της Mona Lisa ώστε αυτό να χωράει τέλεια σε ένα χρυσό ορθογώνιο και δόμησε τον υπόλοιπο πίνακα γύρω από το πρόσωπο χωρίζοντάς τον επίσης σε χρυσά ορθογώνια.
Ο Mozart διαίρεσε μεγάλο αριθμό από τις σονάτες του σε δύο μέρη, η χρονική αναλογία των οποίων αντιστοιχεί στη χρυσή τομή, τον αριθμό φ, αν και υπάρχει σημαντική διχογνωμία για το κατά πόσο αυτό έγινε σκόπιμα. O Ούγγρος συνθέτης Bela Bartok και ο Γάλλος αρχιτέκτονας Le Corbusier χρησιμοποίησαν σκόπιμα τη χρυσή αναλογία στα έργα τους. Όμως ακόμα και ο χριστιανικός σταυρός αποτελείται από δύο κάθετες μεταξύ τους γραμμές με την αναλογία ανάμεσα στην κατακόρυφη και την οριζόντια να μην είναι άλλη από τον αριθμό φ.
“Κατά την θερινή τροπή στις 21 Ιουνίου, στους Δελφούς έχουμε διάρκεια ημέρας 14 ώρες και 50 λεπτά ακριβώς. Η νύκτα βέβαια είναι 9 ώρες και 10 λεπτά.
Ο λόγος 14 50′ / 9 10′ = (14 5/6) / (9 1/6) δίνει τον 1.618 ήτοι τον χρυσό αριθμό φ
(που είναι συζυγής με τον χ=0.618)
Έτσι οι Δελφοί είναι ομφαλός, ομφαλός όχι χώρου αλλά χρόνου
…Η γεωγραφική πραγματικότητα για τους Δελφούς δίνει ακόμα τη θέση ομφαλού και κατά την έννοια Ανατολή-Δύση, εφόσον η χρυσή τομή της ηλιακής απόστασης δηλαδή των μεσημβρινών από το ακρωτήριο Φινιστέρο της Ιβηρικής Χερσονήσου στον Ατλαντικό (δυτικό ηπειρωτικό άκρο της Ευρώπης) μέχρι την δυτική πλευρά του Καυκάσου (ανατολικό άκρο της Ευρώπης) ταυτίζεται με την θέση του μεσημβρινού των Δελφών.”



O Πυθαγόρας με το θεώρημά του μας οδηγεί στο φ=1,618
a²+β²=χ² => 1²+2²=χ² =>χ=ρίζα 5
Ο Χρυσός Λόγος Φ ή Χρυσή Τομή Φ  98a1f6974f068111f6fdc922620ffc69
χρυσή τομή είναι ο αριθμός που αν αυξηθεί ή ελαττωθεί κατά μία μονάδα,ισούται με το αντίστροφό του.
Υπάρχουν λοιπόν ,δύο χρυσές τομές ,που είναι οι θετικές ρίζες . φ1=1,618 , φ2=0,618
H γωνίες ορθ. τριγ. με αναλογία  πλευρών 1:2 είναι 90 + 72 + 18 = 180 μοίρες.
Η μετώπη του Παρθενώνα που ισοδυναμεί με δύο ορθ.τριγ. με αναλογία  πλευρών 2:1 έχει
72 + 72 = 144 μοίρες. (ως σκίτσο κάτωθι)
ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ - ΑΝΑΛΥΣΗ 
Ο Χρυσός Λόγος Φ ή Χρυσή Τομή Φ  Parthenon





Ο κάτωθι πίνακας είναι η εύρεση του φ=1,618 από δύο τυχαίους αριθμούς .
12 και 15 στην περίπτωσή μας αλλά μπορεί να είναι και οποιοδήποτε άλλοι τυχαίοι αριθμοί .
Θα δείτε αν το κάνετε σε excel ότι από τον α/α 12 και μετά το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο , δηλαδή 1,618 , ότι νούμερα τοποθετήσουμε στις σειρές 1 & 2 .
Αθροίζουμε τους δύο τυχαίους αριθμούς στην γραμμή 3.Στην άλλη κολόνα διαιρούμε το αποτέλεσμα της 3 : 2 γραμμής , thw 4 : 3 κοκ.
Μαγικός πίνακας .Οτι νούμερο και να βάλετε στη θέση 1 & 2 το αποτέλεσμα είναι το ίδιο δηλαδή = 1,618
Από δύο τυχαίους αριθμούς φθάνουμε στο 1,618 , στο φ = 1,618
αλλά να και το περίεργο
ΑΠΟΛΛΩΝ / ΑΡΤΕΜΙΣ = 1,618 με ότι αυτό μπορεί να συμβαίνει
Α Π Ο Λ Λ Ω Ν Α Ρ Τ Ε Μ Ι Σ
1 +80+70+30+30+800+50 = 1061 1+100+300+5+40+10+200 = 656
1061 / 656 = 1,6173
Κατ΄ αρχήν ,γιατί διαίρεση . Διά = ΔΙΑ = 14
Γιατί προσοχή ο Δίας επενεργεί ως καταλύτης . Η Διαίρεσης όπως φαίνεται στον παρακάτω πίνακα 
ξεκινά διαιρώντας τον τρίτο αριθμό με τον δεύτερο . Ο πρώτος είναι άφατος και δεν συμμετέχει στην διαίρεση . Δηλαδή όταν έχουμε την κυρίαρχη τριάδα 
ΠΑΤΗΡ - ΥΙΟΣ - ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ 
ο πατέρας είναι αδιαίρετος .
στην τριάδα
ΣΩΜΑ - ΨΥΧΗ - ΠΝΕΥΜΑ 
το σώμα είναι αδιαίρετο





http://inioxosiolkos.blogspot.com/2012/01/blog-post_11.html
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://erevna-enimerwsi.blogspot.gr/
 
Ο Χρυσός Λόγος Φ ή Χρυσή Τομή Φ
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» η χρυσή σβάστικα της ανταρκτικής
» ΦΙΝΤΥΣ - Φ. Ο ΧΡΥΣΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ
» Κοσμικές και Εσωτερικές αλλαγές...
» Ο λόγος και τα ονόματα.
» Μουσική αρμονία του Πυθαγόρα - Χρυσός αριθμός Φ...

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
H Ψυχή... το Εργαστήριο του Κόσμου... :: ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ :: ΣΟΦΙΑ & ΓΝΩΣΗ-
Μετάβαση σε: