http://www.bibliotecapleyades.net/ciencia/ciencia_cygnus02.htmhttp://www.seiyaku.com/customs/crosses/northern.htmlΒόρειος Σταυρός
Βόρεια Crossing κύκνο που διασχίζει
Βόρειος Σταυρός
Μια ιστορία βασισμένη στον Βόρειος Σταυρός λέει Φαέθων, που, όπως το Cambridge απόφοιτος , προσπάθησαν να φθάσουν στο Κυρ. στο άρμα του1 . Φαέθων δεν το έκανε ποτέ στον ήλιο? Άρμα του ήταν τόσο ισχυρή όσο την αποφασιστικότητά του, αλλά τα άλογα που χρησιμοποιούνται για να τραβήξει το άρμα ήταν πολύ νευρικός και stampeded. Κύκνο, στενός φίλος του Φαέθων, παρακάλεσε τον Δία , θεός του ουρανού, για να βοηθήσει Φαέθων. Δίας απάντησε προσηκόντως με την αποστολή ενός Firebolt την ελάφρυνση σε όλη τους ουρανούς για να σταματήσουν τις φρενήρεις άλογα, και αυτό λειτούργησε? Τα άλογα εν τη γενέσει τους.
Κύκνο καταδύσεις για να ανακτήσει το σώμα του Φαέθων
Δυστυχώς, δεν σταμάτησε έτσι ξαφνικά ότι ο Φαέθων ήταν εκτόξευσε από το άρμα και όπως ο ίδιος ραβδώσεις κατά μήκος του ουρανού σαν διάττοντες αστέρες, Φαέθων πέθανε. Το σώμα του κάηκε αφήνοντας σπινθήρες, καθώς πέταξε (αυτές οι σπίθες πλέον θεωρείται ως το Γαλαξία μας) και απανθρακωμένα ερείπια του συνετρίβη στον ποταμό Ηριδανός.
Περιστέρι φίλος του τον Κύκνο στο ποτάμι επανειλημμένα να ανακτήσει το σώμα, αλλά εις μάτην. Ο Δίας λυπήθηκε για τον Κύκνο και τον άλλαξε σε κύκνο για να κάνει ευκολότερη αναζήτηση του. Από εκείνη την ημέρα, ο κύκνος έχει γίνει γνωστό ως Κύκνου (λατινικά για «κύκνος») και αν κοιτάξετε στο βόρειο ουρανό τη νύχτα μπορείτε να δείτε ακόμα τον καταδύσεις.
Υπάρχουν πολλές εξίσου περίεργες ιστορίες σχετικά με αυτό το αστερισμό. Το πιο λαμπρό αστέρι είναι Ντενέμπ στην ουρά του κύκνου, 1.800 έτη φωτός μακριά και μία από τις κορυφές του Αστερισμός Θερινού Τριγώνου. Τα άλλα δύο αστέρια αυτού του τριγώνου είναι Vega και Altair . Στην κινεζική και ιαπωνική μυθολογία, η ροή των άστρων ( Amanogawa ) από Daneb ( α ) να Albireo ( β ) στο ράμφος του κύκνου χωρίζει δύο εραστές εκπροσωπείται από τα αστέρια Vega και Altair2 , οι οποίοι επιτρέπεται να ανταποκριθεί μόνο μία φορά το χρόνο. Αυτή η ειδική μέρα ονομάζεται tanabata στην Ιαπωνία, και πραγματοποιείται με την έβδομη ημέρα του έβδομου μήνα .
Για τους Χριστιανούς, αυτό το ρεύμα αντιπροσωπεύει την κάθετη θέση της Βόρειας Σταυρού . (Δείτε επίσης Σταυρός του Νότου , Ανατολής Σταυρού και Δυτική Σταυρού .)
Κελτικός σταυρός Ιστορία και Συμβολισμός
Με Stephen Walker, τα πνευματικά δικαιώματα το 1996. Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται .
Τι είναι ο συμβολισμός της κελτικός σταυρός; είναι ένα ερώτημα που με ρωτούν συχνά. Ως τεχνίτης και σχεδιαστής κοσμημάτων στην κελτική παράδοση φέρω μερικά πολύ αρχαία σύμβολα σε ένα σύγχρονο ακροατήριο. Η απάντηση δεν είναι τόσο απλό πρόλογο όπως θα μπορούσε κανείς να ελπίζει. Η ιστορία της αυτό το ισχυρό σύμβολο είναι διφορούμενη. Υπάρχουν πολλές παραλλαγές του ερμηνείες και μύθοι σχετικά με την αρχική έννοια που συχνά επαναλαμβάνονται ακόμα και σήμερα. Η Καθολική και η Πρεσβυτεριανή συχνά τρομαγμένοι για να μάθουν ότι η άλλη θεωρεί ότι αυτό το σύμβολο το δικό τους. Στο σύγχρονο πολυπολιτισμικό κόσμο μας, ο σταυρός είναι δακτυλιοειδείς τόσο ένα σύμβολο της εθνικής κληρονομιάς, όπως είναι της πίστης και χρησιμοποιείται συχνά ως έμβλημα της αυτές της Ιρλανδίας, της Σκωτίας και Ουαλίας ταυτότητας.
Εάν ξοδεύετε πολύ χρόνο ριζοβολία γύρω από την ιστορία των εδαφών Σέλτικ είναι σίγουρο ότι θα έχει πολλές εξηγήσεις και ιστορικά ανέκδοτα που σας προσφέρονται σε μορφές που κυμαίνονται από απλό εξηγήσεις από άτομα με ιστορικό δείκτες, περιοδεία πειράγματα οδηγός, λαϊκές παραδόσεις οικογένεια της γιαγιάς και μαγαζί με σουβενίρ κολλάει ετικέτες. Αυτή η ποικιλία των πηγών πληροφόρησης είναι διαθέσιμες σε πολλά θέματα από την ιστορία, τα έθιμα, προλήψεις και όταν το θέμα είναι κελτική τέχνη έχω διαπιστώσει ότι οι λαϊκές και casual πηγές των πληροφοριών είναι πολύ γενναιόδωρη. Αντίθετα, η ακαδημαϊκή και επιστημονική πηγές των πληροφοριών είναι πολύ προσεκτικοί στο σημείο να είναι πραγματικά μια απογοήτευση, αν σας ζητήσει επιβεβαίωση της το νόημα της μυστηριώδους αρχαία σύμβολα.
Η ιρλανδική καθολικός ιερέας θα έχουν κανένα δισταγμό να σας πω ότι ο κύκλος της κελτικός σταυρός είναι ένα σύμβολο της αιωνιότητας, που τονίζει την απεραντοσύνη της αγάπης του Θεού, όπως φαίνεται μέσα από τη θυσία του Χριστού πάνω στο σταυρό. Αυτό είναι, λέει, εκτός αν ο κύκλος είναι ένα φωτοστέφανο. Μπορεί να πηγαίνουν για να εξηγήσει ότι η σταύρωση είναι σημαντικό όχι μόνο ως μια εκδήλωση σε ένα ορισμένο σημείο στο χρόνο, αλλά, όπως ο κύκλος συμβολίζει, όπως το απέραντο μυστήριο του πώς μέσα από την σταύρωση και την ανάσταση του Χριστού συνεχίζει να προσφέρει την ελπίδα της σωτηρίας για το πιστοί σε όλο το χρόνο.
Στην παμπ, όταν το θέμα έρχεται ίσως εξίσου πιθανό ακούσουν την εξήγηση ότι η μεγάλη πέτρα Celtic Σταυροί λαξεύτηκαν από τις μόνιμες πέτρες και τους Δρυίδες ήταν αρχικά φαλλικά σύμβολα, απλώς λαξευμένες σταυρούς να αποκρύψουν τον αρχικό τους σκοπό. Καμία απόδειξη αυτής της θεωρίας προσφέρεται και σε σας-πρόσωπο- την παράδοση των εν λόγω πληροφοριών θα εκφοβίσει ίσως να ζητούν οποιοδήποτε. Ο αγιογράφος καντινών θα ορκιστεί στους τάφους των προγόνων του, όλοι ότι είναι αλήθεια. Με την αύξηση των επιτοκίων στις απόκρυφες και παγανιστικών ιδεών κατά τα τελευταία χρόνια είναι πιθανό να διαβάσετε Νέα Εποχή ερμηνείες για το πώς ο σταυρός μέσα στον κύκλο είναι ένα σύμβολο του Ήλιου, που λατρευόταν από τους Δρυίδες και ότι το σύμβολο αυτό είχε ιδιοποιηθεί από τους Χριστιανούς . Ψάξτε για αυτά τα είδη των εξηγήσεις σχετικά με τις κάρτες που συνοδεύουν κοσμήματα και κατάστημα κεφάλι μικροπράγματα. Γεννημένος πάλι Παγανιστές είναι ενθουσιώδεις σχετικά με τα κελτικά σχέδια και ιδιοποίησης των χριστιανικών συμβόλων με επιτυχία πίσω στο υποτιθέμενο πρωταρχική σημασία τους. Ακριβώς πόσα από αυτά είναι η φαντασία και πόσο βασίζεται σε ιστορικά γεγονότα είναι δύσκολο να λύσουμε από το ακαδημαϊκό φύλακες των πραγματικών περιστατικών είναι τόσο απρόθυμοι να συζητήσουν συμβολική σημασία.
Υπάρχει ένας μύθος για το πώς του Αγίου Πατρικίου, όταν κήρυγμα σε μερικά σύντομα-να-να μετατραπεί ειδωλολάτρες έδειξε μια ιερή πέτρα στέκεται που σημαδεύτηκε με έναν κύκλο που ήταν σύμβολο της θεάς του φεγγαριού. Πάτρικ έκανε το σήμα της Λατινικής σταυρό στον κύκλο και ευλόγησε την πέτρα να κάνει την πρώτη Σταυρό Σέλτικ. Αυτός ο μύθος υπονοεί ότι ο Άγιος ήταν πρόθυμος να κάνει τις ιδέες και τις πρακτικές που στο παρελθόν Druid σε χριστιανικές ιδέες και πρακτικές. Αυτό είναι σύμφωνο με την πεποίθηση ότι αυτός μετατρέπεται και χειροτονήθηκε πολλές Δρυίδες για τη ζωή ως Χριστιανοί ιερείς.
Αυτές και πολλές άλλες ιστορίες και πεποιθήσεις είναι το είδος της ιστορίας λαϊκή γνώση που δεν μπορεί να τεκμηριωθεί από την ακαδημαϊκή σύμβαση κοιτώντας πίσω στο γραπτό αρχείο για την έγκαιρη αναφορών ή για εικονογραφικό προβάδισμα που περιέχει αρκετά αποδεικτικά στοιχεία από ό, τι ο καλλιτέχνης που πραγματικά θέλει να πει . Αυτό που έχουμε από τους σύγχρονους μελετητές και οι αρχαιολόγοι για την τέχνη Σέλτικ από νωρίς οι χρόνοι είναι προσεκτικοί περιγραφές και συγκρίσεις. Τα ερωτήματα που οι επιστήμονες προσπαθούν να απαντήσουν είναι σχετικά με τις ημερομηνίες και τη μετανάστευση των ιδεών. Ποιοι ήρθαν πρώτοι; Ποιος ήταν εκτεθειμένη στις οποίες τα πρωτότυπα; Εικαστικές πάνελ είναι συχνά ευκολότερο να ερμηνεύσει όπως η σκηνή του Σαμψών επιτύχει μια Φιλισταίου με το σαγόνι του τον κώλο, όπως απεικονίζεται στο πίσω μέρος του Inchbraoch πέτρα. Η knotwork, οι σπείρες και τα βασικά πρότυπα σχετικά με το σκαλιστό σταυρό πλευρά αυτού του 7ο ή 8ο αιώνα μνημείο Πηκτικός συνήθως αντιμετωπίζονται από τους μελετητές ως ένα θέμα που μπορεί να περιγραφεί και να χαρακτηριστεί, αλλά σπάνια ερμηνεύονται. Όταν η έννοια των διακοσμητικών στοιχείων που επιχείρησε ο ακαδημαϊκός επιστήμονας τείνει να είναι πολύ προσεκτικοί και θα αναφέρουν συχνά ασαφείς αναφορές στους τρόπους που καθιστούν το κείμενο τους είναι δύσκολο να κατανοηθεί.
Γιώργος Bain, το 1951 στον πρόλογο του βιβλίου εξαιρετική Σέλτικ Τέχνης? οι μέθοδοι κατασκευής έγραψε τα εξής σχετικά με τη σημασία:
"Μετά από διαβουλεύσεις με επιφανείς προϊστορική αρχαιολόγος, οι συμβουλές του να δημοσιεύσει τις έννοιες που προτείνουν οι αποδείξεις έγινε δεκτή, με την αναγνώριση ότι αν οι άλλοι θα μπορούσε να φέρει στοιχεία για να αποδείξει άλλες έννοιες, όπως συμφωνία θα ωφελήσει την αλήθεια. Με τον τρόπο αυτό, την τέχνη που ήταν επικοινωνιακό και καλλωπιστικά να ανακτήσει το αρχικό επικοινωνιακό σκοπό της. "
Η δήλωση αυτή ακούγεται λογική αρκετά αλλά δεν ακολούθησε ούτε πριν ούτε κατά περισσότερο από το ασαφείς υπαινιγμούς για το τι το αρχικό επικοινωνιακό σκοπό θα μπορούσε να έχει. Απογοητευτικά αυτό είναι ακριβώς για όλα Bain πρέπει να πούμε ότι δείχνει ακόμη ότι το θέμα του έχει ακόμη κάποιο νόημα. Bain βιβλίο είναι ένα βιβλίο για το πώς να κατασκευάσει Σέλτικ Τέχνης. Ακολουθώντας τις οδηγίες του ο φοιτητής της κελτικής τέχνης μαθαίνει πολλά. Με την εκμάθηση της δημιουργικής διαδικασίας της κατασκευής ενός έρχεται σε μια αίσθηση για να γνωρίζει σε διαισθητικό επίπεδο τι ακριβώς πρόκειται. Με τον τρόπο αυτό καταφέρνει άψογα Bain στην επικοινωνία του μηνύματος. Τι γράφει είναι μάλλον τυπικό του μελετητή ο οποίος ανησυχεί για την ύπαρξη δικαιώματος κατά τρόπο που να μπορεί να υπερασπιστεί με την απόδειξη των γεγονότων. Εάν ο αναγνώστης αναμένει ένα βιβλίο κώδικα να ερμηνεύσει αρχαία σύμβολα, η Bain δεν προσφέρει άνετη, δυνάμενος να αναφερθεί εξηγήσεις.
Φαίνεται ότι οι περισσότεροι άνθρωποι που γνωρίζουν από Κελτική τέχνη ως μέρος των προσωπικών τους κληρονομιά έχουμε το είδος της γνώσης ότι ο ακαδημαϊκός δεν μπορεί να επικαλείται ως γεγονός αφού η πηγή είναι κυρίως προφορική παράδοση. Αυτό δεν εμποδίζει κοινή γνώση από το να είναι έντονα, ακόμη και με πάθος πίστευε ούτε σημαίνει ότι δεν είναι αλήθεια. Όταν ο μελετητής να φοβάται συγγραφείς επιχείρηση που ενδιαφέρονται περισσότερο για την ικανοποίηση των απόψεων φαντασία της ιστορίας και του μυστικισμού έχουν λιγότερες τύψεις. Η δημοτικότητα της Σέλτικ εικόνες και τα σύμβολα που παράγεται άφθονο blurb κάρτες που δίνουν στον αγοραστή του δώρου υγιεινής σχεδιάζει το είδος δηλαδή που θέλουν να ακούσουν. Η υποτροφία και την αυθεντικότητα των δηλώσεων αυτών κυμαίνεται από πολύ υπεύθυνο για οριστικές αγυρτεία. Σωστό ή λάθος όλες αυτές οι πληροφορίες προσθέτει στη σύγχρονη λαϊκή γνώση του τι σημαίνει Σέλτικ Τέχνης.
Ο Σταυρός δεν γίνει κοινό σύμβολο του Χριστιανισμού μέχρι και τον 4ο αιώνα. Εικόνες του σταυρού ήταν στην πραγματικότητα πολύ σπάνια πριν την Χρυσή μύθος έγινε δημοφιλής και η «ανακάλυψη» του «Τιμίου Σταυρού» προωθείται θραύσματα του «Τιμίου Σταυρού» ως ισχυρό λείψανα.
Υπάρχουν μνημεία στη Βρετανία πέτρα που μπορεί να είναι ο πρόγονος του Σταυρού Σέλτικ. Το Chi-Rho σύμβολο, το μονόγραμμα του Χριστού ήταν μια ευρέως χρησιμοποιούμενη σύμβολο του Χριστιανισμού τον 4ο αιώνα Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος ο οποίος έκανε τον Χριστιανισμό επίσημη θρησκεία της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας που χρησιμοποιείται ως έμβλημα του το Chi-Rho σε ένα δάφνινο στεφάνι. Έτσι, σε συνδυασμό ήταν ένα ειδωλολατρικό σύμβολο Imperial της Ρώμης, με ένα σύμβολο της νέας πίστης. Τα μέλη διαγώνιο σταυρό του Τσι τελικά συμβατική για μια ενιαία οριζόντια τραβέρσα που έκανε σταυρό του με το κατακόρυφο στέλεχος του Rho και το στεφάνι σε συμβατική για έναν απλό κύκλο. Υπάρχουν παραδείγματα όπου ο βρόχος του Rho , επίσης, σε συμβατική για γκλίτσα του βοσκού. Κάποιος μπορεί εύκολα να δείτε πώς η καμπύλη απατεώνας του προσωπικού θα μπορούσαν να εξαφανιστούν για να αφήσει μόνο ένα σταυρό μέσα σε κύκλο, όπως είναι κοινή σε πολλούς σταυρούς Ουαλίας της πρώιμης χριστιανικής περιόδου Σέλτικ που ακολούθησε τη ρωμαϊκή απόσυρση από τη Βρετανία.
19ου αιώνα Σέλτικ Αναβίωση Σταυρού
Glasnevin Νεκροταφείο, Δουβλίνο Περισσότερες πληροφορίες για Κέλτικη Αναβίωση Σταυροί
Κείμενο και εικόνες Copyright S. Walker
1996-2002
Κωνσταντίνος χρησιμοποίησε το Chi-Rho ως διακριτικά και σύμβολο νίκης, καθώς και. Ο σταυρός συμβολίζει τη νίκη του Χριστού. Στρατιωτική χρήση του σταυρού ως αγαπημένο στοιχείο της εραλδική κατεβαίνει απ 'τις ασπίδες και τα πρότυπα της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας.
Η πρόωρη κύκλο σταυρός πέτρινο μνημείο, όπως επιβιώνει στην Ιρλανδία και τη Σκωτία υπάρχει σε δύο μορφές, την εγχάρακτη πλάκα και του ελεύθερου σταυρού στέκεται. Η πλάκα έχει μια μορφή σταυρού ανάγλυφα όπου η ελεύθερη σταυρό στέκεται η πέτρα έχει κοπεί τα πόδια, έτσι ώστε το σχήμα του σταυρού δακτυλιοειδείς είναι σκαλισμένο στο γύρο. Σε δύο τύπους, υπάρχουν παραδείγματα που κυμαίνονται από το αργό και το πρωτόγονο πολύ περίτεχνα διακοσμημένα. Σε πολλές περιπτώσεις η πιο παρασημοφορήθηκε έχουν σκάλισμα σε όλες τις επιφάνειες, ακόμα και οι άκρες του δακτυλίου και τα άκρα των χεριών.
Τα γλυπτά χωρίζονται σε διάφορες κατηγορίες, με πολλές ή σε όλες αυτές τις παρούσα σε κάθε παράδειγμα. Ανθρώπινες φιγούρες που αντιπροσωπεύουν βιβλικές ιστορίες ή τη σταύρωση προσφέρει την πιο προφανή έννοια. Ατελείωτες knotwork, σπείρες, μαιάνδρους και "κλειδί πρότυπα» και ζωόμορφα σχήματα ζώων αποτελούν την πλειοψηφία των πρώιμων σταυρό θέματα σκάλισμα. Αυτά είναι τα ίδια στοιχεία που χρησιμοποιούνται με τον ίδιο τρόπο σε έργα μεταλλοτεχνίας και στο φωτισμό του Ευαγγελίου. Ο όρος νησιωτική χρησιμοποιείται για να περιγράψει αυτό το στυλ. Υπάρχουν πολλές περιφερειακές παραλλαγές. Οι σταυροί ομάδα Ιωνά είναι διακριτικό σχήμα τους. Πολλά από τα ιρλανδικό High σταυρούς του 10ου αιώνα είναι καλυμμένο με δίρριχτη στέγη ή «καπάκι σπίτι» που είναι παρόμοια με λειψανοθήκες έκανε να μοιάζουν με μία ρητορική Σέλτικ.
Τα πέτρινα μνημεία μπορούν να αποδοθούν σε συγκεκριμένες θέσεις, δεδομένου ότι σπάνια είχαν μετακινηθεί περισσότερο από μικρές αποστάσεις. Μεταλλοτεχνία και τα βιβλία ήταν φορητή και τους τόπους της δημιουργίας είναι επομένως πιο δύσκολο να ξέρουμε. Τα σωζόμενα χειρόγραφα προσεκτικά νοιαζόταν για το πέρασμα των αιώνων. Πέτρες από αυτήν την περίοδο είναι συνήθως πολύ ξεπεράσει και τα καλύτερα διατηρημένα παραδείγματα συχνά ήταν θαμμένα ή προφυλαγμένα, για πολλά από τα χρόνια μετά τη δημιουργία τους και έτσι γλίτωσαν μερικές από τις ζημίες ενός φθορά των αιώνων. Η μεταλλοτεχνία που σώζεται από αυτά ήταν το ίδιο χρονικό διάστημα και ανακαλύφθηκαν θαμμένα στη σύγχρονη εποχή. Τι μπορεί να έχει σκαλισμένο σε ξύλο, ελεφαντόδοντο ή κεντημένα έχει χαθεί για εμάς. Επιβιώνοντας από την εργασία νωρίτερα από το 10ο αιώνα σε αυτά τα υλικά είναι εξαιρετικά σπάνια. Αγ. Adomnán εγγράφως τον 7ο αιώνα, αναφέρει ότι υπήρχαν αρκετές εκατοντάδες ξύλινοι σταυροί στις Ιωνά, αλλά κανένας δεν σώζονται σήμερα. Υλικά και τις διαθέσιμες δεξιότητες τεχνών επηρεάζουν το σχεδιασμό. Συχνά οι σχεδιαστικές καινοτομίες που αξιοποιούν τη φύση ενός υλικού, στη συνέχεια, μεταφέρθηκε σε άλλο υλικό. Τα αφεντικά ημισφαιρικό σκαλισμένα σε πιο περίτεχνα πέτρινα σταυρούς μίμηση στυλιστικά την μεταλλοτεχνίας της εποχής. Τα ημικυκλικά μασχάλες ότι στενό στο κέντρο της πολλούς σταυρούς είναι μια χαριτωμένη σχεδιαστική καινοτομία που μπορεί να έχουν εξελιχθεί από εγκοπές σκαλισμένα σε απλούστερες ξύλινοι σταυροί που είχαν δεμένα μαζί στο κέντρο. Αυτές οι εγκοπές θα είναι ένα πρακτικό αδύνατο σημείο σε μια ελεύθερη όρθιας πέτρας δεν ήταν αυτό για τη διαρθρωτική στήριξη του δακτυλίου.
Ο όρος νησιωτική χρησιμοποιείται για να ληφθεί υπόψη το ενδεχόμενο ότι ένα αντικείμενο που βρέθηκε στη Σκωτία θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει στην Ιρλανδία. Δεν υπήρχε καμία πολιτική, θρησκευτική ή εθνοτική ενότητα των αρκετών αιώνων είναι γνωστή ως το Μεσαίωνα, αφού οι Ρωμαίοι αποσύρθηκε από τη Βρετανία. Οι καλλιτεχνικές μορφές που προέκυψαν ήταν οι συνδυασμένες κληρονομιές και τις καινοτομίες των διαφόρων πολιτισμών. Οι Άγγλοι και οι Σάξονες συνέβαλε τα ζωικά μοτίβα σε αυτό το μίγμα και υιοθέτησε πολλά στοιχεία από τα κελτικά και κυρίως στο Northumbria, όπου τα Ευαγγέλια Lindisfarne ήταν πιθανότατα παράγεται κατά τον 9ο αιώνα. Έτσι, το στυλ είναι επίσης συχνά ονομάζεται Hiberno-σαξονική. Η περίοδος από τον 7ο έως τον 9ο αιώνα, όταν αυτό το ύφος έφτασε στη μεγαλύτερή της ανάπτυξη ήταν ένας χρόνος όταν η Κέλτικη Εκκλησία ήταν η μεγαλύτερη επιρροή του. Αυτές οι μορφές εξήχθησαν με ιεραποστόλους στη Βόρεια Ευρώπη. Ο όρος νησιωτική είναι επίσης μια διπλωματική όρο, δεδομένου ότι αποφεύγει τις εθνικές ενώσεις που είναι πιθανό να προσβάλει την εθνική υπερηφάνεια. Η κληρονομιά αυτών των μοτίβων είναι μέρος του εαυτού εικόνα της σύγχρονης Σκωτίας, της Ιρλανδίας και της Ουαλίας. Σήμανση ως ένα στυλ Σέλτικ, Πηκτικός, της Ιρλανδίας ή Hiberno-σαξονική πιστωτικά θέσεις για αυτές τις μορφές και μοτίβα, όπου μια άλλη ομάδα μπορεί να αισθανθεί τον ισχυρισμό τους slighted. Ένας Άγγλος λόγιος υποστηρίζοντας ότι Northumbrian πρωτότυπα επηρέασε τις Πηκτικός ή Iona σχολεία των κινδύνων σχεδιασμού ισχυρίζεται ότι είναι ένα ακόμα Sassunsach που δεν είναι διατεθειμένος να δώσει στους ανθρώπους την πλήρη πίστωση Σέλτικ για τα κατορθώματά τους. Από την άλλη πλευρά η Σέλτικ εθνικιστές θα θέλουν να δουν τους ανθρώπους τους ως τους πραγματικούς ιδιοφυΐες. Στη μέρα του ο νησιωτικός στυλ ήταν ένα διεθνές στυλ.
Ιστορία και συμβολισμός
της Σέλτικ knotwork
Είναι ο κελτικός σταυρός Pagan;
Συνιστώμενη Βιβλιογραφία
Links και Βιβλία
Σέλτικ Λειτουργικά Τεχνών
Περιγραφές των συγκεκριμένων
Ιστορική Σέλτικ Σταυροί
Μενταγιόν Σταυρός
Walker Αρχική Metalsmiths
Κάντε κλικ για σύνδεση
Ο κελτικός σταυρός προσφέρει ατελείωτες δυνατότητες για νέα σχέδια. Αυτό το κρεμαστό κόσμημα έγινε από τους Walker
Metalsmiths, 2004
Οι μνημειακοί πέτρινοι σταυροί από τη φύση του το μέγεθος και το υλικό τους σώζονται σε πολλές περιπτώσεις, όπου είχαν τοποθετηθεί 12 αιώνες πριν. Αυτές συχνά υπηρέτησε ως πρωτότυπα για νεότερα μνημεία διαμέσου των αιώνων μέχρι τη σύγχρονη εποχή. Στυλ και διακοσμητικά μοτίβα αλλάζουν με το χρόνο. Κατά τη διάρκεια της μέσης ηλικίας σχέδια φυλλώματα, που συχνά αναφέρεται ως τώρα Δέντρο της Ζωής σχεδίων έγινε όλο και πιο συχνές. Στην παλιά Ιρλανδίας ή της Σκωτίας αυλές εκκλησία τα περισσότερα από τα πέτρινοι σταυροί είναι σχετικά σύγχρονη. Μερικοί από τους ασβεστόλιθους διασχίζει ακόμα πίσω σε μερικά από τα πρώτα αυτά να έχουν επιγραφές που τους αφιερώνουμε στη μνήμη ορισμένων ατόμων. Ενώ πολλές από αυτές δεν ήταν ειδικά επιτύμβια, μερικά ήταν πολύ πιθανό και με τον τρόπο αυτό ο σκοπός του μνημειακού πέτρα κελτικός σταυρός έχει παραμείνει σταθερή από την αρχή.
Τι σημαίνουν αυτοί οι σταυροί για μας σήμερα και τι σημαίνει όταν ο Χριστιανισμός ήταν νέα στην Σέλτικ Βρετανίας και Ιρλανδίας είναι κατά κάποιο τρόπο το ίδιο και με κάποιους τρόπους διαφορετικούς. Ο σταυρός, είτε κάθετη ή διαγώνια με ίσο μήκος όπλων είναι ένα παγκόσμιο σήμα. Είναι τόσο αρχέγονη ότι υπάρχει σε όλους τους πολιτισμούς, όπως κάνει ο κύκλος. Δεν υπάρχουν ανθρώπινοι πολιτισμοί που δεν έχουν την τέχνη ή τα σύμβολα και δεν υπάρχουν συστήματα των συμβόλων που δεν περιλαμβάνουν κύκλους και σταυρούς. Αυτά τα σημάδια είναι αντίθετα. Ο κύκλος περιέχει και είναι ατελείωτη, ενώ ο σταυρός και φθάνει έξω και σηματοδοτεί ένα συγκεκριμένο, πεπερασμένο σημείο στο κέντρο. Ενατένιση του αυτό δίνει πολλές δυνατότητες και σε αυτό temps τρόπο ο σχεδιαστής ή ο θεατής να βρει προσωπικές σημασίες εκτός από τα παραδοσιακά. Ένα απλό κύκλο είναι συχνά ένα σύμβολο για το φεγγάρι και ένας κύκλος με ένα σταυρό μέσα ή τα χέρια του ένα σταυρό, χωρίς να είναι οικουμενικά σύμβολα για τον ήλιο. Η σβάστικα είναι ένα σχετικό σύμβολο Κυρ Οι Δρυίδες ήταν όντως λατρεύουν τον ήλιο και τη σελήνη. Αυτά ήταν σημαντικά σύμβολα για τους. Ο σταυρός από μόνη της συνδέεται με άλλες ιδέες. Οι τέσσερις κατευθύνσεις ή τις τέσσερις γωνιές της Γης, την κάθετη και την οριζόντια έρχονται μαζί συνεπάγεται την ένωση των δυνάμεων, όπως Ουρανού και της Γης. Όπως δεδομένου ότι ο αγκυλωτός σταυρός συνδέθηκε με τους Ναζί και έγινε σύμβολο για τον αντισημιτισμό και το μίσος η ισχύς της εν λόγω ενώσεως αντικαθιστά τα μεγαλύτερα νόημα. Ο σταυρός επίσης όταν έγινε η κυρίαρχη σύμβολο του Χριστιανισμού δεν είναι πλέον θεωρηθεί από τους περισσότερους ανθρώπους ως ένα σύμβολο για οτιδήποτε άλλο. Τα μεγάλα νοήματα δεν εξαφανίζονται εντελώς. Περιμένουν να ξαναβρήκε.
Η γνώμη μου είναι ότι η ιστορία του Αγίου Πατρικίου κάνοντας το σταυρό πάνω από τον κυκλικό ειδωλολατρικό σύμβολο είναι από μόνη της συμβολίζει την πορεία των πραγμάτων συνέβη πραγματικά. Σέλτικ Χριστιανισμός χρησιμοποιούνται σύμβολα και τις ιδέες που ήταν εξοικειωμένοι με τους Δρυίδες για να τους φέρει στον Χριστό. Οι μοναχοί Σέλτικ της πρώιμης Εκκλησίας ασκείται μια απλή ζωή, κοντά στη φύση που βρέθηκαν χαρά στην αγάπη της δημιουργίας του Θεού. Αυτό ήταν ό, τι οι Δρυίδες ήδη αναζητηθεί στη λατρεία της φύσης τους, ώστε οι ιεραπόστολοι ήταν σε θέση να αξιοποιήσει ό, τι είχε ήδη από κοινού με τους Δρυίδες να ασπαστούν το Χριστιανισμό.
Αυτός ο σταυρός μέσα σε κύκλο, επίσης, εξελίχθηκε από την Chi-Rho συμπίπτει με την ανάδυση του σταυρού ως συμβόλου καθ 'όλη χριστιανοσύνη σε μια εποχή που το Ευαγγέλιο παραδίδεται σε έναν ήλιο λατρεία του πολιτισμού παρουσιάζει ακριβώς το είδος των πολλαπλών επιλογών μυστήριο που είναι χαρακτηριστική της ιστορίας Σέλτικ. Ποια από τις τρεις αυτές δυνατότητες είναι αλήθεια; Όλοι τους είναι.
Ο κελτικός σταυρός είναι οπτικά πολύ ελκυστικό σχήμα. Σε αντίθεση με τους σταυρούς της Νότιας Ευρώπης ότι η οθόνη του Χριστού που πάσχουν Ο κελτικός σταυρός, είτε πρόκειται για απλό ή πολύ διακοσμητικά γίνεται να είναι οπτικά όμορφη. Όταν ανθρώπινες μορφές εμφανίζονται στον σταυρό είναι συνήθως αρκετά απλή σε αντίθεση με την ιδιαίτερα πολύπλοκη και υπερσύγχρονη διακοσμητικά μοτίβα που ολοκληρώνουν το σχεδιασμό. Όταν το σώμα του Χριστού εικονίζεται στην σταύρωση είναι συνήθως ντυμένος colobium κατά μήκος της βυζαντινό πρότυπο και το συνολικό αποτέλεσμα είναι λιγότερο πόνο για ό, τι είναι για την ομορφιά. Το ρωμαϊκό πρότυπο του corpus ημι-γυμνό μόνο σε ένα πανί οσφυϊκή χώρα, αλλά επίσης συμβαίνει λιγότερο συχνά για την έγκαιρη και σταυρούς ακόμα και τότε είναι συνήθως μέρος ενός μεγαλύτερου προγράμματος διακοσμητικά. Σε πολλές διασταυρώσεις, ιδίως ο Σταυρός του Muiredach σε Monasterboice και το Σταυρό της Αγίας Γραφής σε Clonmanois, τόσο στην Ιρλανδία ο Χριστός ένθρονος στη Δόξα στο κέντρο του σταυρού.
Αν ο κελτικός σταυρός δανείστηκε ένα ειδωλολατρικό σύμβολο ήλιο, όπως ακριβώς και η Chi-Rho δανείστηκε το ειδωλολατρικό στεφάνι δάφνης αυτοκρατορικό, εφαρμόζοντας αυτά σε ένα χριστιανικό σύμβολο ήταν εκφράσεις του τιμή και ευλάβεια που θα πρέπει να εξεταστεί στο πλαίσιο των πολιτισμών που τους έφερε στο προσκήνιο. Υπάρχουν χριστιανοί που βλέπουν, δυστυχώς, αυτά τα απομεινάρια της ειδωλολατρίας ως ανίερη. Θα πρέπει να θεωρηθεί ως ευσεβής αφιερώματα είχαν ως οι μεγάλοι πολιτισμοί αποδέχθηκε την Ευαγγέλια. Η Σέλτικ έκανε Σταυροί στο Iona και αλλού από τον 6ο αιώνα έγιναν από Χριστιανούς για τη δόξα του Θεού. Όπως και πολλά από αυτά που έκαναν και πίστευαν, η ειδωλολατρική κληρονομιά τους επηρέασε την τέχνη τους. Οι πρώτοι Χριστιανοί ήταν σίγουρα ούτε την ανέγερση φαλλικά σύμβολα ούτε παγανιστικές μνημεία στο μυαλό τους, όταν αυτά τα υπέροχα σκαλιστά δημιουργίες.
Ο κύκλος των δακτυλιοειδείς σταυρούς έχουν εξηγηθεί ως ένα σύμβολο της αιωνιότητας εφ 'όσον ο καθένας μπορεί να θυμηθεί. Δεν σημαίνει ότι για όσο διάστημα το σταυρό δακτυλιοειδείς έχει νόημα είχε σαν σύμβολο χριστιανικό Σέλτικ. Αλλά αυτό είναι μόνο η πιο κοινή από πολλές σημασίες.
(Γ) την πνευματική ιδιοκτησία Stephen Walker 17 του Απρίλη 1996 Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται.
Σημείωση: Είμαι πολύ κολακευμένος που το άρθρο αυτό έχει γίνει τόσο δημοφιλής αναφορά στο διαδίκτυο. Τον τελευταίο καιρό υπήρξε η πιο δημοφιλής σελίδα στον ιστοχώρο μου, που είναι κυρίως ένα on-line κατάλογο της Celtic κοσμήματα μου. Από τότε που έγραψα αυτό το κομμάτι πριν από 10 χρόνια, αυτό έχει αναφερθεί εκτενώς σε άλλες περιοχές, σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και αντιγράφεται εξ ολοκλήρου και όχι πάντα με την άδειά μου. Μου κατανόηση του θέματος είναι ένα έργο σε εξέλιξη. Έχω μάθει πολλά τα χρόνια από το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά. Ελέγξτε τους παρακάτω συνδέσμους για ορισμένες ενημερωμένες εκδόσεις. ΠΡΙΟΝΙ 18 Απρίλη 2006
http://www.celtarts.com/celtic.htmτο σύμβολο του σταυρού
σημάδι και σύμβολο
ουσιαστικά, κάτι που αντιπροσωπεύει κάτι άλλο είναι ένα σημάδι.
μερικοί, όπως πινακίδες κυκλοφορίας ή τα αρσενικά και θηλυκά σημάδια
σε τουαλέτες, έχουν αυστηρά περιορισμένη έννοια.
ένα φως στοπ είναι μια στάση φως - όχι περισσότερο, δεν λιγότερο. ένα σύμβολο, πρέπει, σύμφωνα με το Carl Jung, δεν έχουν κανένα ορισμό καθόλου. έχει πολλά επίπεδα της έννοια, όχι μόνο μία προφανής, και θα πρέπει να αντιπροσωπεύει μια έννοια η οποία είναι αρχικά δύσκολο να κατανοήσουν πνευματικά στο πλήρες εύρος της έννοιάς του - όπως ένα έργο τέχνης που αψηφά κάθε απλή περιγραφή όλων των αποχρώσεων του. (Αν μπορείτε να το προσδιορίσει με ακρίβεια, μπορεί να έχουν αλλάξει από ένα σύμβολο για ένα σημάδι). σύμβολα είναι οι ιδέες. κάθε φορά που χρησιμοποιείτε ένα που δείχνουν την ιδέα πίσω από αυτό το σύμβολο. "το πρόσημο είναι πάντα μικρότερη από την έννοια που αντιπροσωπεύει, ενώ ένα σύμβολο στέκεται πάντα για κάτι περισσότερο από προφανής και άμεση έννοια της. » - Δρ. ζ Καρλ. Jung, «ο άνθρωπος και τα σύμβολά του», 1964 σύμβολα είναι συναρπαστική, επειδή κεντρίζουν τη φαντασία σας και τη διαίσθησή να σας βοηθήσει να ανακαλύψετε νέες έννοιες και ιδέες. σας προσκαλούν να διερευνήσει τις δυνατότητες, και να σας αναγκάσει να πάμε πέρα από περιορισμένους ορισμούς και κυριολεκτικό τρόπο σκέψης, αν θέλετε να κατανοήσει τις έννοιες που εκπροσωπούν. --- σύμβολο του σταυρού το βασικό σχήμα του σταυρού, έχει από τα προϊστορικά χρόνια έχει εργαστεί σχεδόν σε κάθε πολιτισμό σε όλο τον κόσμο και όλα τα παρόμοια σχήματα περίπου του σταυρού τα σύμβολα έχουν τελείως διαφορετικές έννοιες. ο σταυρός ποικιλοτρόπως συμβόλιζε την υγεία, τη γονιμότητα, τη ζωή, την αθανασία, η ένωση του ουρανού και της γης, πνεύμα και ύλη, ο ήλιος, τα αστέρια ... έχει δει ένα παγκόσμιο κέντρο και ένα κοσμικό άξονα, ο σταυρός αντιπροσωπεύει την ανθρώπινη μορφή, με τέσσερα σημεία του ορίζοντα της μπορεί να αντιστοιχιστεί με τετραπλή συστήματα: οι τέσσερις κατευθύνσεις: βόρεια, νότια, ανατολικά και δυτικά? τις 4 εποχές του χρόνου? τα τέσσερα στοιχεία? οι τέσσερις ανέμους ... --- μία συντεταγμένη ένα από τα πιο χρησιμοποιούνται αρχέτυπα, ο σταυρός πηγάζει από τις βαθύτερες συλλογικές επίπεδα της ανθρώπινης ψυχής. σε ένα βαθύτερο επίπεδο ερμηνείας (και ίσως είναι η πιο σωστή ερμηνεία), σταυρός τα σύμβολα έχουν έναν κοινό τόπο που δείχνουν ένα είδος σημασία που πραγματικά είναι υπερβατική: λόγω της τομής των δύο γραμμών του, ο σταυρός είναι «τίποτα άλλο» από μια συντεταγμένη - χρησιμοποιείται για να αντιπροσωπεύσει τη θέση του σημείου στο επίπεδο ή χώρο. ένα παγκόσμιο σύμβολο της (ανθρώπινης) ύπαρξη, εδώ και τώρα! --- χριστιανισμού ο σταυρός είχε συμβολική σημασία, πριν αναλάβει χριστιανοί συνδηλώσεις του. έχει απασχοληθεί ως ιερό, προστατευτικό, ή διακοσμητικό έμβλημα σχεδόν σε κάθε πολιτισμό σε όλο τον κόσμο. έχει βρεθεί στην Κίνα και την Αφρική, εμφανίζεται στην ηλικία χάλκινο πέτρες στη Σκανδιναβία? στην αρχαία Ελλάδα? στην προκολομβιανή Αμερική, και στον Τίγρη-Ευφράτη περιοχή γύρω στο 1500 π.Χ. η προέλευση του «σταυρού», η λέξη είναι η λατινική λέξη «ουσία», από την cruciare ρήμα, δηλαδή για βασανιστήρια. όταν η επιτυχής νέα ιδεολογία του Χριστιανισμού άρχισε να εξαπλώνεται, η λατρεία του εξαπλώθηκε επίσης υποφέρουν ... και οι φορείς των αποστόλων είχε την τιμή να έχει ένα ράφι βασανιστήρια όνομά τους ( . σαν το σταυρό του Αγίου Πέτρου, ... ο σταυρός του Αγίου Ανδρέα, ο σταυρός του Αγίου Φιλίππου, κ.λπ.) --- σελίδα 1 από 3 δείτε: σελίδα 2 οι πολλές παραλλαγές των εγκάρσιων σελίδα 3 σταυρούς σύγχρονες © designboom αυτό εικονογραφημένα μελέτη προβλέπεται μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς, δεν την αναπαραγωγή, την επαναχρησιμοποίηση ή την μεταγραφή για οποιοδήποτε εμπορικό σκοπό ή χρήση του περιεχομένου ή των εικόνων επιτρέπεται. για inquieries:
mail@designboom.comhttp://www.designboom.com/history/cross_symbol.html