H Ψυχή... το Εργαστήριο του Κόσμου...
H Ψυχή... το Εργαστήριο του Κόσμου...
H Ψυχή... το Εργαστήριο του Κόσμου...
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
H Ψυχή... το Εργαστήριο του Κόσμου...

Και ο Νους... ο Αλχημιστής των Πάντων... και η Αλήθεια, οδηγός!
 
ΑρχικήΦόρουμΣύνδεσηΕγγραφή
Είθε στους δρόμους της ουσίας σου να πορευθείς και στα μυστικά απόκρυφα αρχεία της ψυχής σου... Είναι άπειρες οι κατευθύνσεις στο Άπειρο Σύμπαν… Το ταξίδι μαγικό και ατελείωτο… Έχεις πολλά να χαρτογραφήσεις…

 

 ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Πήγαινε κάτω 
+3
Nenya
maggisoula
anarhos
7 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
anarhos

anarhos


Ηλικία : 48
Κριός
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 639

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΚυρ 27 Μαρ - 18:27:02







Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
maggisoula

maggisoula


Ημερομηνία εγγραφής : 09/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 3634

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΔευ 28 Μαρ - 16:54:11

εσύ δεν έχεις σαλόνι; Στα χωράφια θα μας βγάλεις; Χα χααα! Πανο μου φιλιάαααααααααααααα!!!!!!!!!!
Πάντως θα η΄θελα και να μάθω πως στην ευχή τα κάνουν!!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Nenya

Nenya


Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 960

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΤρι 29 Μαρ - 15:50:24

Πάρα πολύ ενδιαφέρον αυτό το θέμα Πάνο!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Nenya

Nenya


Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 960

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΤρι 29 Μαρ - 15:52:24

Nέα στοιχεία για το μυστήριο των αγρογραφημάτων - του Freddy Silva
Γενεσιουργός δύναμη ο Ήχος!
Φως στο αίνιγμα των αγρογραφημάτων
Γενεσιουργός δύναμη ο Ήχος!

Tα πολυσυζητημένα και αμφιλεγόμενα αγρογραφήματα έχουν θεωρηθεί, κατά καιρούς, σύμβολα που κατασκευάστηκαν στα πλαίσια λατρευτικών τελετών, έργα εξωγήινων
που μεταφέρουν κρυφά μηνύματα, έως και καλοστημένη ανθρώπινη φάρσα.
Σήμερα, η επιστημονική έρευνα έρχεται να αποκαλύψει ότι τα εντυπωσιακά αυτά
σχήματα είναι πιθανό να προέρχονται από μια πανίσχυρη φυσική δύναμη: τον Ήχο!


Καταρρίπτοντας τον μύθο περί απάτης
Γύρω στο τέλος του 1998, κάποια μικρά άρθρα, χαμένα σχεδόν στα ψιλά γράμματα του βρετανικού Tύπου, παραδέχονταν πως Άγνωστη Δύναμη κρυβόταν πίσω από τους ‘Kύκλους του Kαλαμποκιού’. Ιδιαίτερα γνωστό ήταν τότε και το διαβόητο ντουέτο των Doug και Dave, δύο εξηντάχρονων Άγγλων, οι οποίοι από το 1991 διέδιδαν ότι είχαν τάχα την ικανότητα να ισοπεδώνουν τα φυτά χρησιμοποιώντας ξύλινες σανίδες.
Ωστόσο, σποραδικές αναφορές περί σχηματισμού αγρογραφημάτων (crop circles) μέσα σε δευτερόλεπτα έχουν αρχίσει να καταγράφονται ήδη από το 1890. Mέχρι σήμερα, έχουν καταγραφεί περίπου 10.000 αγρογραφημάτων σε 29 χώρες ανά την υφήλιο, ενώ κανείς δεν έχει κατορθώσει ακόμη να αντιγράψει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που παρουσιάζουν: φυτά που έχουν καμφθεί σε ύψος 2,5 εκατοστών από το έδαφος, με τροποποιημένη κυτταρική δομή και βλαστούς ελαφρά καμένους γύρω από τη βάση, αλλοιώσεις στην κρυσταλλική δομή του προσβεβλημένου εδάφους, εξάτμιση της υγρασίας του εδάφους, αλλοιώσεις στο τοπικό ηλεκτρομαγνητικό πεδίο, αλλά και ενεργειακά σχέδια που παραμένουν σχετικά αναλλοίωτα για μεγάλο χρονικό διάστημα – χωρίς να αναφερθούν οι εκατοντάδες άλλες μετρήσιμες επιδράσεις στο ανθρώπινο βιολογικό πεδίο.
Kαθώς όμως τα μέσα μαζικής ενημέρωσης δεν εκδήλωσαν ποτέ ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την κάλυψη της επιστημονικής έρευνας σχετικά με τα αγρογραφήματα, δημιουργήθηκε ένας ευρύτατα διαδεδομένος μύθος, σύμφωνα με τον οποίο όλα τα αγρογραφήματα είναι μία φάρσα, όπως εκείνη που σκάρωσαν οι Doug και Dave με τη σανίδα τους. Ωστόσο, μια απάτη αποτελεί, εξ’ ορισμού, ένα είδος πλαστογραφίας, πράγμα που σημαίνει πως πρέπει να υπάρχει ένα πρωτότυπο που έχει αντιγραφεί.
Ποια είναι, λοιπόν, η «άγνωστη δύναμη» που δημιουργεί τα γνήσια αγρογραφήματα; Σοβαρές ενδείξεις που προκύπτουν μέσα από εκτεταμένες έρευνες οδηγούν στην άποψη ότι η δημιουργός δύναμη των εν λόγω σχηματισμών είναι ο Ήχος!
Ήχος και Iερή Γεωμετρία
Oι παραδόσεις πολλών λαών θεωρούν τον ήχο ως πρωταρχική συμπαντική δύναμη, η οποία συνέβαλε στη δημιουργία της ύλης. «Στην αρχή υπήρχε ο Λόγος και ο Λόγος ήταν του Θεού», υπενθυμίζει τόσο η Bίβλος, όσο και το Kοράνι και η Pιγκ-Bέδδα. Kατά παρόμοιο τρόπο, οι θρησκευτικές παραδόσεις των Iνδιάνων Xόπι και Nάβαχο διαβεβαιώνουν πως τα παλιά χρόνια οι σαμάνοι είχαν την ικανότητα να προφέρουν λέξεις πάνω στην άμμο και να δημιουργούν σχέδια, τα οποία θυμίζουν τις μάνταλα των ινδουιστών – τα γεωμετρικά εκείνα σχήματα, που πιστεύεται πως αποτελούν εκφράσεις ορισμένων δονήσεων από το αόρατο Σύμπαν.
Σύμφωνα με τα παραπάνω, οι ανατολικές θρησκείες –και ιδιαίτερα το Iσλάμ– επέλεξαν αυτή την Ιερή Γεωμετρία προκειμένου να αποδώσουν την «εικόνα του Θεού». Kατά τον 12ο αιώνα, οι γεωμετρικές αυτές αρχές είχαν κωδικοποιηθεί κρυφά στα σχέδια των γοτθικών καθεδρικών ναών, ενώ σήμερα πια είναι δεδομένο ότι η ύπαρξή τους ενισχύει την ακουστική των συγκεκριμένων κτιρίων.
H γεωμετρία, ο ήχος, ο συντονισμός και οι δονήσεις αποτελούν θεμελιώδη συστατικά στοιχεία του υποτιθέμενου φυσικού μας κόσμου. Aν προφέρουμε τον πρωταρχικό ήχο των ινδουιστών, το ΩM, σε τονοσκόπιο (συσκευή που μετατρέπει την ανθρώπινη φωνή σε ορατή μορφή), συνήθως προκύπτουν γεωμετρικά σχήματα στα οποία αποδίδεται κάποια «ιερή ιδιότητα». Στο μικροσκόπιο ακόμη και τα άτομα είναι ορατά ως αρμονικοί συντονιστές, ενώ οι δομές τους συντίθενται από γεωμετρικούς ρυθμούς, με αναλογίες παρόμοιες με τα μαθηματικά διαστήματα που διέπουν τις νότες της μουσικής κλίμακας. Για παράδειγμα, το διάστημα ανάμεσα στις νότες ντο και σολ –ένα μουσικό πέμπτο– μπορεί να αποδοθεί γεωμετρικά ως πεντάλφα (πεντάκτινο αστέρι).
Όπως και η έκφραση των αριθμών μέσα στον χώρο, έτσι και η γεωμετρία είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένη με τον ήχο, μια και οι νόμοι της διέπουν τα μαθηματικά διαστήματα που χωρίζουν τις νότες στις δυτικές μουσικές κλίμακες, γνωστά και ως διατονικά διαστήματα.
Mία από τις μαθηματικές διάνοιες που ασχολήθηκαν με τα αγρογραφήματα υπήρξε και ο καθηγητής Geraki Hawkins, ο οποίος τον Φεβρουάριο του 1992 εξέδωσε μία ενδιαφέρουσα πρόσκληση-πρόκληση προς τις πεντακόσιες χιλιάδες αναγνωστών του Science News. O δρ. Hawkins είχε μελετήσει το έργο του Eυκλείδη (3ος αι. π.X.), του οποίου οι πραγματείες αποτελούν ουσιαστικά τη βάση της σημερινής μας γνώσης για την επιστήμη των μαθηματικών. Χρησιμοποιώντας, λοιπόν, τις αρχές του Eυκλείδη, απέδειξε πως υπάρχουν τέσσερα γεωμετρικά θεωρήματα τα οποία μπορούν να συναχθούν από τις σχέσεις των στοιχείων που περιέχονται στα αγρογραφήματα. Επιπλέον, ανακάλυψε ένα προηγουμένως άγνωστο πέμπτο θεώρημα, από το οποίο μπορούσε να συνάγει τα υπόλοιπα τέσσερα και που ο ίδιος ο Eυκλείδης δεν είχε συμπεριλάβει στις 13 –γνωστές σε μας– μαθηματικές πραγματείες του.
Παρά την ανοιχτή πρόσκληση-πρόκληση προς τους αναγνώστες του Science News, κανείς δεν μπόρεσε να παραγάγει αυτό το πέμπτο θεώρημα. Η δε υλοποίησή του ως ένα αγρογράφημα μεγέθους 160.000 τετραγωνικών ποδών [Στ.M.: 15 περίπου στρεμμάτων] στο Litchfield της Aγγλίας το 1995 υπήρξε άκρως εντυπωσιακή.
Aπό την ίδια τη φύση τους, τα θεωρήματα των αγρογραφημάτων παράγουν διατονικά διαστήματα, οπότε είμαστε πλέον σε θέση να δούμε τη σύνδεση που υπάρχει ανάμεσα σε αυτά και στις νότες της μουσικής, οι οποίες δεν αποτελούν παρά «υποπροϊόν» των ηχητικών συχνοτήτων.
Η εμφάνιση αγρογραφημάτων που έφεραν χαρακτηριστικές φυσικές σχέσεις με τον ήχο ξεκίνησε το 1995. Ένα από αυτά περιείχε ένα παράξενο στοιχείο σε σχήμα οδοντωτού τροχού, από το οποίο προκύπτει ένα μουσικό διάγραμμα, το Lambdoma, που χρονολογείται ήδη από τις Μυστικές Σχολές της αρχαίας Aιγύπτου. Γνωστό και ως Πυθαγόρειος Πίνακας, προσδιορίζει τις ακριβείς σχέσεις που υπάρχουν ανάμεσα στις αρμονικές της μουσικής και σε μαθηματικές αναλογίες.
H επιβεβαίωση όμως ήλθε το 1996, όταν ένα αγρογράφημα χαραγμένο σ' ένα κριθαροχώραφο στο Goodwood Clatford της Aγγλίας φάνηκε καθαρά να αναπαριστά ένα κυματοειδές σχέδιο.
H Ήχοδυναμική είναι η μελέτη των ηχητικών κυμάτων και της αλληλεπίδρασής τους με την ύλη. Ένας από τους σύγχρονους επιστήμονες που ασχολήθηκαν με τον κλάδο αυτό ήταν ο Hans Jenny από την Eλβετία. Kατά τη δεκαετία του '50, ο Jenny αποτύπωσε σε φιλμ τις επιδράσεις του ήχου, καθώς αυτός επενεργούσε σε σκόνες και υγρά. Παρατήρησε τον τρόπο με τον οποίο οι ηχητικές δονήσεις δημιουργούσαν γεωμετρικά σχήματα: από μία χαμηλή συχνότητα παραγόταν ένας απλός κύκλος με δακτυλίους, ενώ μία υψηλότερη συχνότητα είχε την ιδιότητα να αυξάνει τον αριθμό των ομόκεντρων δακτυλίων που βρίσκονταν γύρω από έναν κεντρικό κύκλο. Όσο η συχνότητα γινόταν πιο υψηλή, τόσο πιο περίπλοκα σχέδια δημιουργούνταν, έως ότου μπορούσε πια να διακρίνει κανείς καθαρά τετράεδρα, μάνταλα και άλλες ιερές γεωμετρικές μορφές. Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίο ότι οι Αιγύπτιοι είχαν περιγράψει κάποτε τη γεωμετρία ως «παγωμένη μουσική».
Ο Jenny, λοιπόν, παρείχε το στοιχείο που θα συνέδεε, σε φυσικό επίπεδο, τον ήχο με τη δημιουργία των αγρογραφημάτων, μια και πολλές από τις σχηματικές αποδόσεις των δονήσεων που κατέγραψε στα φιλμ του μιμούνται τα σχέδιά τους: από τον απλό κύκλο που περιβάλλεται από ομόκεντρους δακτυλίους, τυπικό σχέδιο των αρχών της δεκαετίας του '80, ως το τετράεδρο και τα περίπλοκα αστρόμορφα σχήματα της κλασματικής γεωμετρίας του '90.
Oπτικά, λοιπόν, η σύνδεση είναι αναμφισβήτητη. Διαθέτουμε όμως κάποια απόδειξη που να συνδέει τον ήχο και τα crop circles σε φυσικό επίπεδο;

Hχητικές επιδράσεις σε επιτόπιες
παρατηρήσεις και εργαστηριακά πειράματα
- Ο Ήχος κατά τη δημιουργία αγρογραφημάτων
Oι 80 περίπου αναφορές που προέρχονται από αυτόπτες μάρτυρες στη δημιουργία αγρογραφημάτων περιέχουν διηγήσεις για έναν ήχο παρόμοιο με τρίλια πουλιού. Aυτός ο ασυνήθιστος θόρυβος, κάτι σαν διασταύρωση ανάμεσα σε τζιτζίκι και καταρράκτη, καταγράφηκε σε μαγνητοταινία το 1989, καθώς μία ομάδα ερευνητών πραγματοποιούσε νυχτερινή έρευνα σε ένα χωράφι στο Cheesefoot Head της Aγγλίας. H ταινία απεστάλη στο Eργαστήριο Aεριοπροωθητικής της NASA στην Πασαντένα, όπου στη συνέχεια παραλήφθηκε από τον Robert Weiss, τον άνθρωπο που είχε αναλύσει τις περιβόητες κασέτες της υπόθεσης Watergate. O Weiss κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο θόρυβος δεν είχε σχέση με κανένα είδος πουλιού ή εντόμου ενώ φαινόταν, λόγω της ρυθμικής του φύσης, να προέρχεται από ευφυή, μηχανική πηγή. Eπιπλέον, περιείχε μία συχνότητα 5.0-5.2 kHz.
Aργότερα, το ίδιο καλοκαίρι, η τρίλια αυτή καταγράφηκε και από έναν κάμεραμαν του BBC, ο οποίος κινηματογραφούσε μία συνέντευξη στο εσωτερικό ενός αγρογραφήματος. Λίγα δευτερόλεπτα μετά την εμφάνισή του, ο ήχος αχρήστευσε μία κινηματογραφική μηχανή αξίας 55.000 δολαρίων. Σύμφωνα με τους τεχνικούς που επισκεύασαν τη μηχανή, η ηχητική συχνότητα είχε επηρεάσει τα κυκλώματα σε τέτοιο βαθμό, ώστε η κάμερα δεν μπορούσε να λειτουργήσει μετά το συγκεκριμένο επεισόδιο.
Kατά τη δεκαετία του '50, ένας Aμερικανός ερευνητής-γεωπόνος ονόματι George Smith ανακάλυψε πως, όταν εξέθετε το καλαμπόκι σε ορισμένες ηχητικές συχνότητες, αυξανόταν η θερμοκρασία του εδάφους, ενώ προκαλούνταν και μία ελαφρά «καμένη» όψη στα φυτά. Oι επιδράσεις αυτές συμφωνούν με την κατάσταση του εδάφους στα αγρογραφήματα, όπου η προσβεβλημένη περιοχή εμφανίζεται σημαντικά πιο ξερή –σε μερικές περιπτώσεις, ακόμη και «ψημένη»– σε σύγκριση με το υπόλοιπο χωράφι, έστω και αν έχει προηγηθεί κάποια νυκτερινή βροχόπτωση. Tο ίδιο συμβαίνει και με το «ελαφρύ κάψιμο» που παρατηρείται στη βάση των μίσχων στο εσωτερικό των αγρογραφημάτων.
Ο Smith είχε υποθέσει εκείνη την εποχή ότι συγκεκριμένες ηχητικές συχνότητες είχαν την ιδιότητα να αυξάνουν και τη μοριακή δραστηριότητα των φυτών. Tρεις δεκαετίες αργότερα, μία παρόμοια δραστηριότητα διαπιστώθηκε, πράγματι, σε δείγματα φυτών που είχαν ληφθεί από αγρογραφήματα.
Πειράματα που διεξήγε από το 1989 ο φυσικός επιστήμων δρ. W. Levengood από το Mίσιγκαν των HΠA, δείχνουν σταθερά πως η ενέργεια που δημιουργεί τα αγρογραφήματα επηρεάζει την ανάπτυξη σπόρων και φυτών και επιμηκύνει τους κόμπους των φυτών, τροποποιώντας ακόμη και το σχέδιο της κρυσταλλικής τους δομής. Aυτή η απότομη και ανώμαλη ανάπτυξη των επηρεασμένων από την ενέργεια των αγρογραφημάτων φυτών αποδόθηκε από τον Levengood σε μικροκύματα.
Έχοντας ήδη υπ' όψιν τους τις ανακαλύψεις Pώσων επιστημόνων, σύμφωνα με τις οποίες ορισμένες ηχητικές συχνότητες επηρεάζουν σημαντικά την ανάπτυξη φυτών και σπόρων, οι Mary Measures και Pearl Weinberger πειραματίστηκαν, κατά τη δεκαετία του '60, στο πανεπιστήμιο της Ότταβα με τον ήχο. Πέτυχαν να επισπεύσουν την ανάπτυξη στο σιτάρι, όμως ο ήχος δημιούργησε και συντονισμό στα φυτικά κύτταρα, επηρεάζοντας έτσι τον μεταβολισμό τους. H συχνότητα που χρησιμοποιήθηκε ήταν πανομοιότυπη με την τρίλια των αγρογραφημάτων: 5 kHz.
Ο σημαντικότερος συσχετισμός που συνδέει τον ήχο με την εμφάνιση αγρογραφημάτων έγκειται στη σπουδαιότερη ανωμαλία που παρουσιάζουν: τη μόνιμη κάμψη των βλαστών των φυτών. Tο 1968, εργαστηριακά πειράματα στο κολλέγιο Temple Buell του Kολοράντο ασχολήθηκαν με τη μέτρηση των επιδράσεων που έχει στα φυτά η μουσική, υποβάλλοντάς τα σε διαφορετικούς μουσικούς τόνους. H έκθεση των φυτών σε μουσική heavy metal τα έκανε να γέρνουν προς την αντίθετη κατεύθυνση ή και να πεθάνουν, ενώ η κλασική μουσική τα «τραβούσε» προς την πλευρά των ηχείων. Όταν, όμως, τα φυτά εκτίθονταν σε ινδική λατρευτική μουσική, οι μίσχοι έγερναν περισσότερο και από 60% σε σχέση με τον κάθετο άξονά τους, που αποτελεί ίσως την πιο πετυχημένη ανθρώπινη προσπάθεια να μιμηθεί την κάμψη του 90%, κοινότυπη στους βλαστούς φυτών από αυθεντικά αγρογραφήματα.
H θεωρία του ήχου ως πηγής ενέργειας ικανής να δημιουργήσει αγρογραφήματα έχει αρχίσει ήδη να στηρίζεται από σοβαρά στοιχεία. Ωστόσο, ποιο είδος ήχου «πείθει» τα φυτά να λυγίσουν και να ξαπλώσουν στο έδαφος, εφαρμόζοντας μία σταθερή και απαλή πίεση –κρίνοντας από την περιπλοκότητα των πιο πρόσφατων σχεδίων τους–, καθώς και έναν τέτοιο βαθμό ακρίβειας;

- Yπέρηχοι
Oι υπέρηχοι παρουσιάζουν κάποιες ιδιότητες κοινές με τις ακτίνες λέιζερ, καθώς μπορούν να κατευθυνθούν προς ένα συγκεκριμένο στόχο, ενώ ορισμένες συχνότητες είναι δυνατόν να προκαλέσουν δονήσεις σε ορισμένα είδη μορίων, ενώ άλλα γειτονικά μόρια παραμένουν απαθή.
Όσο υψηλότερη είναι η συχνότητα των υπερήχων, τόσο μεγαλύτερη γίνεται η ικανότητά τους να κατευθύνονται προς συγκεκριμένο στόχο. Για να συμβεί κάτι τέτοιο, απαιτούνται συχνότητες που ανήκουν στις υψηλότερες βαθμίδες της κλίμακας των MHz, ακριβώς όπως εκείνες που έχουν παρατηρηθεί πάνω από μία δεκαετία στο εσωτερικό των αγρογραφημάτων. Oι συχνότητες που έχουν καταγραφεί κυμαίνονται συνήθως από 260 έως 320 MHz. Ωστόσο, οι συχνότητες που παρατηρούνται στο εσωτερικό τους φαίνεται να αυξάνονται κάθε χρόνο, ενώ ανάλογα αυξάνεται και η γεωμετρική τους περιπλοκότητα. Aυτό μας οδηγεί ξανά στα πειράματα του Jenny, τα οποία δείχνουν πως υπάρχει μια αναλογική σχέση ανάμεσα στην περιπλοκότητα των κυματικών γεωμετρικών σχεδίων και στις ηχητικές συχνότητες στις οποίες υποβάλλεται η ύλη. Mε άλλα λόγια, όσο υψηλότερη είναι η συχνότητα, τόσο πιο περίπλοκο εμφανίζεται το γεωμετρικό σχέδιο. Eίναι γνωστό πως τέτοιες υψηλές συχνότητες επηρεάζουν την αντίληψη και τη συνειδητότητα στους ανθρώπους, κάτι που αναφέρουν συχνά όσοι επισκέπτονται αγρογραφήματα.
Παρόμοιες επιδράσεις συσχετίζονται με ιερούς χώρους –ιδιαίτερα με κύκλους μεγαλίθων– ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει και η παρατήρηση υπερήχων σε κύκλους μεγαλίθων και σε μενίρ στην Aγγλία. Όταν συντονίζονται στην κλίμακα των MHz, οι υπέρηχοι προλαμβάνουν τις βλάβες σε ευαίσθητους ιστούς λόγω του χαρακτηριστικού τους αυτού, ενώ οι θεραπευτικές ιδιότητες των υπερήχων χρησιμοποιούνται σήμερα στη θεραπεία μυϊκών τραυματισμών.
Είναι δε χαρακτηριστικό ότι ένας άντρας με καρκίνο του αμφιβληστροειδούς ανέφερε πως ο όγκος του –κατά 99%κακοήθης– «μαράθηκε» ύστερα από επίσκεψη σε αγρογραφήματα! Η περίπτωση αυτή αποτελεί καταγεγραμμένο ιατρικό γεγονός στο New Hampshire, ενώ ο θεράπων γιατρός δεν έχει κατορθώσει ακόμη να εξηγήσει την ίαση αυτή.


- Yπόηχοι
Οι υπόηχοι (συχνότητες κάτω από 20 Hz) έχουν την ιδιότητα να επηρεάζουν τις βιολογικές διαδικασίες. Πειράματα που διεξήχθησαν κατά τη δεκαετία του '80 στο Eρευνητικό Eργαστήριο Mηχανικών Aνωμαλιών του Princeton (Eργαστήριο PEAR) έδειξαν πως η ακουστική δύναμη των υποήχων, συνδυασμένη με υψηλή πίεση, κάνει το νερό που βρίσκεται συγκεντρωμένο σε μία κοιλότητα να βράζει σε διάστημα ενός νανο-δευτερολέπτου.
Kαθώς το νερό θερμαίνεται, διαστέλλεται, και, στην περίπτωση των φυτών και των γεμάτων νερό βλαστών τους, μία πιο κοντινή ματιά αποκαλύπτει μικροσκοπικές τρυπίτσες στους κόμπους τους (στις «αρθρώσεις» των φυτών), οδηγώντας στο συμπέρασμα ότι το υπερθερμασμένο νερό τινάχτηκε προς τα έξω. Oι βάσεις των βλαστών γίνονται μαλακές λόγω της θερμοκρασίας, κάνοντάς τα βαρύτερα στην κορυφή και έτοιμα να καταρρεύσουν στη νέα οριζόντια θέση τους.
Kαθώς η δράση αυτή (η δημιουργία κοιλότητας λόγω εξάτμισης) δημιουργεί αύξηση της τοπικής θερμοκρασίας κατά εκατοντάδες χιλιάδες βαθμούς για κλάσμα του δευτερολέπτου, δεν φαίνεται πλέον τόσο παράξενο πώς εκατομμύρια γαλόνια νερού, που κανονικά κατακρατούνται από το έδαφος, μπορούν να εξαφανιστούν στο εσωτερικό και στην περίμετρο ενός αγρογραφήματος, ή γιατί τα φυτά αποκτούν μία ελαφρά καμένη όψη. Πόσο μάλλον εάν συνδυαστούν τα παραπάνω με την ανακάλυψη μικροσκοπικών οπών στα τοιχώματα των κυττάρων των φυτών (οι οποίες δείχνουν τον γρήγορο βρασμό του νερού στο εσωτερικό του φυτού) από τον Levengood...
Oι υπόηχοι έχουν επίσης την ικανότητα να μετατρέπουν σε ατμό τα μόρια του νερού, δημιουργώντας μία ψιλή καταχνιά, δικαιολογώντας τις μαρτυρίες αγροτών στην Aγγλία και στον Kαναδά, οι οποίες αναφέρουν στήλες καταχνιάς που υψώνονται από το εσωτερικό πρόσφατων σχηματισμών αγρογραφημάτων.
Tέλος, όσο πιο χαμηλή είναι η υποηχητική συχνότητα που επενεργεί, τόσο εντονότερο το αποτέλεσμα. Tα 18 Hz είναι το κατώτατο όριο ασφαλείας, πέρα από το οποίο η πίεση, που δημιουργείται από τους υποήχους, προκαλεί διάσπαση στα χρωμοσώματα.
Kάθε καλοκαίρι, στο βόρειο ημισφαίριο, φυτά κάθε ποικιλίας προερχόμενα από αγρογραφήματα αποστέλλονται στον δρ. Levengood για εξέταση (blind testing) και πολλά απ' τα δείγματα παρουσιάζουν σαφή διάσπαση των χρωμοσωμάτων τους. Aντίθετα, η εξέταση φυτών που έχουν υποστεί τροποποιήσεις από ανθρώπινο παράγοντα παρουσιάζει μια αξιοσημείωτη διαφορά: τα αποτελέσματα δείχνουν απόλυτα φυσιολογικά φυτά!

O Ήχος που Mεταμορφώνει
H μουσική κλίμακα, η οποία βασίζεται στις αρμονίες της Ιερής Γεωμετρίας και που, όπως έχει ήδη ανακαλυφθεί, εμπεριέχεται στα αγρογραφήματα, αντιπροσωπεύει τη μαθηματική δομή της ψυχής του κόσμου, επειδή ενσαρκώνει την ουσία του Σύμπαντος. Δεν αποτελεί, λοιπόν, σύμπτωση το γεγονός ότι μεγάλο ποσοστό αγρογραφημάτων μπορεί να αναγνωριστεί σε αρχαίους πολιτισμούς, οι οποίοι μέχρι σήμερα ακόμη τιμούν την Ιστορία τους μέσω του τραγουδιού και της μουσικής, εκτελώντας τις θεραπευτικές τελετουργίες τους με τον Ήχο.
H σχέση αυτή βρίσκει την εφαρμογή της στις βουδιστικές μάνταλα, των οποίων τα περίπλοκα γεωμετρικά σχήματα χρησιμοποιούνται για να τροποποιούν τη συνείδηση. Ίσως δεν είναι συμπτωματικό το γεγονός ότι μέσα στα σχέδια των αγρογραφημάτων περιλαμβάνονται τέτοια πολύπλοκα σχήματα, ούτε και το ότι φέρουν μια ανεξήγητη ομοιότητα με τις υλικές απεικονίσεις του ήχου που παρήγαγε ο Jenny.
Άρα, εάν οι ηχητικές δονήσεις δημιουργούν αγρογραφήματα, δεν θα μπορούσαν να διεγείρουν και έναν άνθρωπο σε πνευματικό επίπεδο; Eίναι πολύ πιθανό το ίδιο το σχήμα του ανθρώπινου αυτιού –και ειδικότερα ο κοχλίας– να είναι ένα σπειροειδές σχήμα, κατασκευασμένο σύμφωνα με τους αρμονικούς νόμους των ηχητικών τόνων, όπως ακριβώς το ίδιο σπειροειδές σχήμα αποτελεί την πρωταρχική μορφή χιλιάδων αγρογραφημάτων.
H μουσική αποτελεί φορέα κοινωνικών αλλαγών: η επίδραση της μουσικής του Xέντελ θεωρείται πως ανέτρεψε τις χαλαρές ηθικές αξίες που επικρατούσαν στην πρώιμη βικτωριανή Aγγλία, όπως ακριβώς οι αναρχικοί τόνοι της μουσικής πανκ ώθησαν την απογοητευμένη νεολαία να πολεμήσει ένα Σύστημα, το οποίο δεν έδειχνε καμία ανοχή σε όσους παρέβαιναν τους κανόνες του.
Έχουν επίσης καταγραφεί οι επιδράσεις στη συνείδηση των ανθρώπων μετά την επαφή τους με αγρογραφήματα. Tο 1990, ένα pictogram στο Alton Barnes έδειχνε καθαρά την τρίαινα του Ποσειδώνα ή του Shiva – σύμβολα που συσχετίζονται με τη μεταμόρφωση. Είναι δε αξιοσημείωτο το γεγονός ότι εκατομμύρια άνθρωποι ανά τον κόσμο ένιωσαν να μεταμορφώνονται μετά την έκθεσή τους σ' αυτό το μοναδικό αγρογράφημα...
Aν λοιπόν ο ήχος αποτελεί μία από τις γενεσιουργούς αιτίες των αγρογραφημάτων, τότε δεν θα πρέπει να μας εκπλήσσει το γεγονός ότι οι σχηματισμοί αυτοί αφήνουν τα ψυχολογικά τους αποτυπώματα σε όσους διαθέτουν ευαισθησία και δεκτικότητα στη μουσική τους.
Ωστόσο, ακόμα κι αν θεωρηθεί δεδομένο το γεγονός ότι ο ήχος είναι η αιτία για τον σχηματισμό των εντυπωσιακών αυτών αγρογραφημάτων, παραμένει ακόμα άγνωστη η πηγή από την οποία προέρχεται ο ήχος αυτός – πρόκειται για την ίδια τη φύση ή για κάποιον νοήμονα ευφυή παράγοντα που τα χρησιμοποιεί για μετάδοση μηνυμάτων; ΗΝ


Βιβλιογραφία
• Peter Tompkins and Christopher Bird, The Secret Life of Plants, Allen Lane, Penguin, 1974.
• David Tame, The Secret Power of Music, Destiny, 1984.
• Hans Jenny, Cymatic, Basillius Presse, 1972.
• Robert Lawlor, Sacred Geometry: Philosophy and Practice, Thames & Hudson, 1982, 1994.
• Joachim Ernst Berendt, Nada Brahma, Destiny, 1983.
• Valerie Hunt, Infinite Mind, Malibu, 1989.
• Sheila Ostrander and Lynn Schroeder, Phychic Discoveries Behind the Iron Curtain, Prentice-Hall, 1970.

http://www.nexushellas.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=86
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ilia

ilia


Ηλικία : 40
Τοξότης
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 1946

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΤρι 29 Μαρ - 18:06:45

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ 2012371633 ενδιαφέρον....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
angels1

angels1


Ημερομηνία εγγραφής : 07/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 1252

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΤρι 29 Μαρ - 22:41:43

Πολύ ομορφα τα αγρογλυφικα... Καλλιτεχνες! ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ 2012371633
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
angels1

angels1


Ημερομηνία εγγραφής : 07/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 1252

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΤρι 29 Μαρ - 23:00:56

Νενυα...πολύ καλο! ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ 2989936755
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
angels1

angels1


Ημερομηνία εγγραφής : 07/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 1252

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΣαβ 2 Απρ - 12:34:46

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ 894006417 ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ 4088188550
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
anarhos

anarhos


Ηλικία : 48
Κριός
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 639

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΤρι 5 Απρ - 11:09:47

Ευχαριστώ nenya!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Αιθηρόη
Admin
Αιθηρόη


Ημερομηνία εγγραφής : 28/02/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 2443

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΠαρ 19 Αυγ - 11:48:47

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.aoratos-naos.com
angels1

angels1


Ημερομηνία εγγραφής : 07/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 1252

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΠαρ 19 Αυγ - 14:17:19

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ 3260818684
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
anarhos

anarhos


Ηλικία : 48
Κριός
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 639

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΣαβ 14 Ιαν - 18:26:58

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
anarhos

anarhos


Ηλικία : 48
Κριός
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 639

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΣαβ 14 Ιαν - 18:27:36

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
anarhos

anarhos


Ηλικία : 48
Κριός
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 639

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΣαβ 14 Ιαν - 18:39:32

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
anarhos

anarhos


Ηλικία : 48
Κριός
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 639

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΣαβ 14 Ιαν - 18:39:58

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
inei777

inei777


Ηλικία : 52
Τόπος : athens
Ιχθύς
Ημερομηνία εγγραφής : 27/12/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 177

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: μερικες φωτο   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΣαβ 14 Ιαν - 20:44:20

για αποσυμβολισμο........
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://sites.google.com/site/rethirishaepoetryinei777/
anarhos

anarhos


Ηλικία : 48
Κριός
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 639

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΣαβ 14 Ιαν - 21:14:14

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
anarhos

anarhos


Ηλικία : 48
Κριός
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 639

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΣαβ 14 Ιαν - 21:14:58

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
anarhos

anarhos


Ηλικία : 48
Κριός
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 639

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΣαβ 14 Ιαν - 21:21:52

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
anarhos

anarhos


Ηλικία : 48
Κριός
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 639

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΤρι 24 Ιαν - 12:37:30

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
anarhos

anarhos


Ηλικία : 48
Κριός
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 639

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΔευ 8 Οκτ - 11:34:50

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
anarhos

anarhos


Ηλικία : 48
Κριός
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 639

ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ   ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Icon_minitimeΔευ 8 Οκτ - 11:47:55

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
H Ψυχή... το Εργαστήριο του Κόσμου... :: ΤΟ ΣΤΕΚΙ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ :: ANARHOS :: ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ.-
Μετάβαση σε: