Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
H Ψυχή... το Εργαστήριο του Κόσμου...
Και ο Νους... ο Αλχημιστής των Πάντων... και η Αλήθεια, οδηγός!
Είθε στους δρόμους της ουσίας σου να πορευθείς και στα μυστικά απόκρυφα αρχεία της ψυχής σου...Είναι άπειρες οι κατευθύνσεις στο Άπειρο Σύμπαν…Το ταξίδι μαγικό και ατελείωτο…Έχεις πολλά να χαρτογραφήσεις…
Ενα υπέροχο βίντεο για την αληθινή φύση του ανθρώπου και τον προορισμό της μαθητείας του στον υλικό κόσμο. Πρεσβύτεροι αδελφοί μας κατόρθωσαν και ανέληξαν την συνειδητότητά τους στη θεία συνειδητότητα. Εγιναν ένα με το Λόγο ,έγιναν ο Λόγος, ο εκδηλωμένος Θεός. Ο Λόγος είναι θεία Νόηση,θεία αγάπη. Ο Ανθρωπος είναι μια μικρογραφία του Λόγου. Οταν ο άνθρωπος κατορθώσει και ενώσει τη νόηση του με τη θεία νοηση και πλημμυρίσει με τη Θεία αγάπη ,δεν επανενσαρκώνεται πλέον στο υλικό πεδίο. Ομως αν με τη δική του πλέον πρωτοβουλία, απαρνηθεί τα θεία πεδία για να συμμετάσχει ενεργά πλέον σαν ενεργός συνεργάτης του Λόγου ,στην εφαρμογή του Θείου σχεδίου ,τότε αναλαμβάνει μια θέση ,στο επιτελείο του Λόγου,στη Κυβέρνηση του με αυτόν πρωθυπουργό. Ενα απο τα γραφεία της κυβέρνησης του Λόγου ,είναι και αυτό της πνευματικής εξέλιξης της ανθρωπότητας. Οι Θεάνθρωποι που συμμετέχουν στην πνευματική εξέλιξη της ανθρωπότητας ,είναι οι μεγάλοι πνευματικοί διδάσκαλοι ,οπως ο Βούδας, η ο Ιησούς η ο Καμπιρ η ο Τζελαλαντιν Ρουμι και άλλοι. Οι Θεάνθρωποι που έχουν την διεύθυνση αυτής της υπηρεσίας ,αυτοί που έχουν το πρόσταγμα να διευθύνουν και να κατευθύνουν την πνευματική εξέλιξη του πλανήτη Γή είναι οι λεγόμενοι αναληφθέντες Διδάσκαλοι και το αρχηγείο τους είναι στη μυθική πόλη Σαμπάλα ,το ιερό κέντρο της Γής ,κάπου κοντά στο Νεπάλ απο όπου κατευθύνουν την εξέλιξη τπου πλανητη. Δυστυχώς το παρακάτω βίντεο δεν είναι υποτιτλισμένο ,αλλά είναι σε πολυ απλά αγγλικά και όποιος έχει έστω κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις αγγλικής το καταλαβαίνει. Αλλά ακόμη κι αν δεν καταλαβαίνει ,το φώς η πνευματικη ενέργεια και η θεία δόνηση που αναβλύζει απο τις εικόνες και τα νοήματα συναρπάζει και μεταβιβάζει διαισθητικά και δονητικά τα νοήματα και τις ιδέες.
ΙΚΤΙΝΟΣ
Ηλικία : 56 Τόπος : ΠΑΤΡΑ Ημερομηνία εγγραφής : 05/04/2013 Αριθμός μηνυμάτων : 37
Σύμφωνα με την εσωτερική γνώση, ο Σανάτ Κουμάρα είναι ένα ον που πριν από 18.5 εκατομμύρια χρόνια ενσαρκώθηκε στο αιθερικό πεδίο της γης. Στο Μύηση, Ανθρώπινη και Ηλιακή,η Alice Bailey μας λέει τα εξής για αυτόν:“Ο Πλανητικός Λόγος της γήινής μας διάταξης, ένα από τα Επτά Πνεύματα ενώπιον του Θρόνου, έλαβε φυσική ενσάρκωση και υπό τη μορφή τυο Σανάτ Κουμάρα, του Αρχαιου των Ημερών και του Κυρίου του Κόσμου, κατήλθε στον πυκνό αυτό φυσικό πλανήτη και παραμένει έκτοτε μαζί μας. Λόγω της ακραίας αγνότητας της φύσης Του και του γεγονότος ότι είναι (από την ανθρώπινη σκοπιά) σχετικά αναμάρτητος και συνεπώς ανίκανος να ανταποκριθεί σε οτιδήποτε επί του φυσικού πεδίου, ήταν αδύνατο να λάβει πυκνό φυσικό σώμα σαν το δικό μας και πρέπει να λειτουργεί στο αιθερικό Του σώμα. Είναι ο μέγιστος όλων των αβατάρ ή ερχόμενων (…) O Arthur Powell, στο βιβλίο του Εσωτερική σύσταση του Ηλιακού Συστήματοςαναφέρει τα εξής: “Σανάτ Κουμάρα, ο Νέος των δεκαέξι ανοίξεων, ο αιώνιος παρθένος. Το όνομα Κουμάρα είναι τίτλος που σημαίνει πρίγκηπας ή κυβερνήτης. Μαζί με άλλους, Αυτός ήρθε στη σφαίρα της Γης από το σχήμα εξέλιξης της Αφροδίτης, στη μέση της τωρινής τέταρτης περιστροφής και της τρίτης μητρικής φυλής, της λεμουριανής. Οι λόγοι της άφιξής Του ήταν να τονώσει τη νοητική εξέλιξη, να ιδρύσει τη μυστική ιεραρχία της Γης, να αναλάβει τη διεύθυνση της γήινης σφαίρας.” Μαζί με τον Σανάτ Κουμάρα, ήρθαν και άλλες οντότητες από τη σφαίρα της Αφροδίτης, περίπου 105 στον αριθμό, που αποτέλεσαν τον πυρήνα της Μυστικής Ιεραρχίας, το φυσικό κέντρο της οποίας (στο αιθερικό επίπεδο) είναι η μυθική Σαμπάλλα στην έρημο Γκόμπι. Ο ίδιος ο Σανάτ Κουμάρα θεωρείται ότι βρίσκεται σε διαρκή τηλεπαθητική επικοινωνία με τον Ηλιακό Λόγο, του οποίου αποτελεί αντανάκλαση και από τον οποίο δέχεται και διανείμει τις Επτά Ακτίνες, τόσο στους υπόλοιπους Κυρίους της Φωτιάς όσο και στην ανθρωπότητα. O Αρχαίος των Ημερών, παρά το ότι η ηλικία Του μετράει μερικά εκατομμύρια χρόνια, έχει την εμφάνιση νεαρού αγοριού 16 ετών και είναι ο Μεγάλος Μυσταγωγός που επιθέτει τη Ράβδο σε εκείνους που λαμβάνουν τις ανώτερες μυήσεις, δηλαδή από την 3η μύηση και έπειτα. Κάθε χρόνο, στην Πανσέληνο του Μαϊου, ο Σανάτ Κουμάρα και η υπόλοιπη Ιεραρχία λαμβάνουν μέρος στο λεγόμενο “φεστιβάλ του Βεσάκ” κάπου στο νότιο Θιβέτ, μια τελετή κατά την οποία διοχετεύεται η ενέργεια του Ηλιακού Λόγου στην ανθρωπότητα. Η κάθοδός Του στη Γη συνοδεύτηκε από τη μετατροπή των ζωανθρώπων σε νοήμονες ανθρώπους αλλά υπήρξε μια γενικότερη επιτάχυνση της Εξέλιξης στα 4 βασίλεια της Γης. Ο Σανάτ Κουμάρα είναι Θεός στην επικράτειά του αλλά δεν είναι παρά η αντανάκλαση του Ηλιακού Λόγου, ο οποίος κι αυτός με τη σειρά Του δεν είναι παρά η αντανάκλαση κάποιου ασύλληπτα μεγαλύτερου ακόμη κι από Αυτόν και όλοι μαζί δεν είναι παρά “μόρια σκόνης μπροστά στο Απόλυτο Ον”.
Αιθηρόη Admin
Ημερομηνία εγγραφής : 28/02/2011 Αριθμός μηνυμάτων : 2443
Ξεκίνησες ένα θαυμάσιο έργο... Ελπίζω να βρεις τον χρόνο να το ολοκληρώσεις.
Σπουδαίοι Δάσκαλοι... όντα εξαίσιας εσωτερικής ομορφιάς και σοφίας, καθοδήγησαν και επηρέασαν την πορεία της συνειδητότητας του Ανθρώπου και του πλανήτη... και όχι μόνον...
Όλοι τους υπήρξαν σταθμός και αφετηρία, μίας σπουδαίας πνευματικής Ιστορίας.
Χαίρομαι για την σκέψη σου...
Καλή συνέχεια αγαπημένε...
ΙΚΤΙΝΟΣ
Ηλικία : 56 Τόπος : ΠΑΤΡΑ Ημερομηνία εγγραφής : 05/04/2013 Αριθμός μηνυμάτων : 37
Ξεκίνησες ένα θαυμάσιο έργο... Ελπίζω να βρεις τον χρόνο να το ολοκληρώσεις.
Σπουδαίοι Δάσκαλοι... όντα εξαίσιας εσωτερικής ομορφιάς και σοφίας, καθοδήγησαν και επηρέασαν την πορεία της συνειδητότητας του Ανθρώπου και του πλανήτη... και όχι μόνον...
Όλοι τους υπήρξαν σταθμός και αφετηρία, μίας σπουδαίας πνευματικής Ιστορίας.
Χαίρομαι για την σκέψη σου...
Καλή συνέχεια αγαπημένε...
Σ ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου συντρόφισα στο πνευματικό ταξίδι. Με κάνουν πολυ ευτυχισμένο τα λόγια σου καλή μου και μου δίνουν τη δύναμη να συνεχίσω. Οι πνευματικοί διδάσκαλοι και οι αγγελικές και αρχαγγελικές ιεραρχίες ,ήταν κι αυτοί όλοι άνθρωποι σαν εμάς σε προηγούμενες ανθρωπότητες ,σε προηγούμενα Κάλπα. Ομως με το να έχουν άσβεστη αγάπη και λατρεία για το θείο πυρήνα του εσωτερικού εαυτού τους ,την φιλοσοφική λίθο των αλχημιστών που μεταμορφώνει την ύλη σε πνεύμα ,και με τη βοήθεια των δικών τους πνευματικών οδηγών ,εφθασαν να ενώσουν την συνειδητότητα τους με αυτή του Λόγου ,του εκδηλωμένου Θεού-Σύμπαντος. Είμαι πολύ ευτυχισμένος που βρίσκω εδώ μια πνευματική παρέα ,με φωτεινή συνείδηση και αγαπη στη καρδιά. Αγάπη όχι όπως την εννοούμε στο υλικό πεδίο ,αλλά την αγάπη που σαν δημιουργική αιτια όλων των συμπαντων κρατάει τα παντα ενωμένα και τα παντα σε παντοτινό και αιώνιο έρωτα μεταξύ τους. Θα συνεχίσω σύντονα με το θέμα των διδασκάλων κι εύχωμαι να συμετασχουν και άλλα παιδια στη κουβέντα. Και πάλι σε ευχαριστώ. :hg:
ba a ktsou
Ημερομηνία εγγραφής : 23/09/2011 Αριθμός μηνυμάτων : 327
Τόση γλυκύτητα! Διάβαζα τον τρόπο που μιλάτε και σα να είδα χρώματα αέρινα να αγκαλιάζονται σαν παλιά γνώριμη κίνηση. Ήταν πολύ όμορφο αυτό που ένιωσα. Σας ευχαριστώ! Αιθηρόη μαγικό το άγγιγμα σου! Αλήθεια!
ΙΚΤΙΝΕ θα με ενδιέφερε πολύ μία γνωριμία με δασκάλους που πέρασαν από το γίγνεσθαι αυτής της ιστορίας που αναφέρει η Αιθηρόη. Και σε ευχαριστώ προκαταβολικά!
ΙΚΤΙΝΟΣ
Ηλικία : 56 Τόπος : ΠΑΤΡΑ Ημερομηνία εγγραφής : 05/04/2013 Αριθμός μηνυμάτων : 37
Ειθε η Ακινησια να λαβει Κινηση, εμπρος στην Θεληση του Ενος με το Ζησουμε την Πνοη μας ακομη ποιο Καθαρια . .. ! ! !
Χαιρε αγαπητε μου συνοδειπορε . ..
Χάιρε και σε εσένα αγαπημένε φίλε ,πνευματικέ αδελφε μου και σύντροφε στο πνευματικό ταξίδι. Είναι τόσο ωραία τα λόγια που είπες που δεν νομίζω ότι μπορώ να προσθέσω κάτι εκτός απο ένα ευχαριστώ. Θα ήθελα όμως να μοιραστώ μαζί σου κάποιες σκέψεις ,οχι δικές μου αλλά του μεγάλου διδασκάλου και Μύστη Ηρακλείτου. Τί είναι σοφό για τον Ηράκλειτο; «ένα μονάχα πράγμα: να γνωρίζεις σε βάθος τον νού που κυβερνά τα πάντα μέσα στα πάντα» (Εν το σοφόν, επίσταται γνώμων, στέη εκυβέρνησε πάντα δια πάντων). Η όλη φιλοσοφία του Ηράκλειτου στρέφεται γύρω από τον Λόγο και τη Φωτιά. Ο Λόγος δεν πρέπει να συγχέεται με την Λογική. Λογική είναι η μέθοδος προσεγγίσεως της Αλήθειας, ενώ Λόγος είναι η ίδια η Αλήθεια. Μπορούμε άφοβα να πούμε οτι για τον Ηράκλειτο, Λόγος είναι ο νόμος του αιώνιου γίγνεσθαι. Ο Λόγος είναι παγκόσμιος και υπάρχει αιώνια (του δε λόγου τουθ’εόντος αεί...), αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι δεν δρούν σύμφωνα με αυτόν. Ασχολούνται με αυτόν, αλλά το πλήρες νόημά του τους ξεφεύγει γιατί βρίσκονται σε ασυμφωνία μαζί του. Κι ενώ ο Λόγος, δεν είναι κάτι έξω από την άνθρωπο, ο άνθρωπος «θεωρεί ξένο αυτό που συναντάει κάθε μέρα». Ο Λόγος που κυβερνά τα πάντα, ο «διοικών λόγος» είναι αυτός που προκαλεί τις «τροπές της φωτιάς» για να αρχίσει ο κόσμος. Ο κόσμος ούτε υπάρχει, ούτε είναι. Γίγνεται. Τα πάντα διαρκώς μεταβάλλονται. Μονάχα η κίνηση και η αλλαγή υπάρχουν πάντα. Αυτές προκαλούν τις μεταμορφώσεις όλων των πραγμάτων.
Είθε λοιπόν να εναρμονίσουμε τη λογική μας με τον Θείο Λόγο με το Λόγο του Υπέρτατου Οντος ,μεσα στο οποίο ζούμε και έχουμε το είναι μας και την ύπαρξη μας.
ΙΚΤΙΝΟΣ
Ηλικία : 56 Τόπος : ΠΑΤΡΑ Ημερομηνία εγγραφής : 05/04/2013 Αριθμός μηνυμάτων : 37
Τόση γλυκύτητα! Διάβαζα τον τρόπο που μιλάτε και σα να είδα χρώματα αέρινα να αγκαλιάζονται σαν παλιά γνώριμη κίνηση. Ήταν πολύ όμορφο αυτό που ένιωσα. Σας ευχαριστώ! Αιθηρόη μαγικό το άγγιγμα σου! Αλήθεια!
ΙΚΤΙΝΕ θα με ενδιέφερε πολύ μία γνωριμία με δασκάλους που πέρασαν από το γίγνεσθαι αυτής της ιστορίας που αναφέρει η Αιθηρόη. Και σε ευχαριστώ προκαταβολικά!
Γλυκειά μου ψυχούλα χαίρωμαι πολύ που συνομιλώ μαζί σου.
Θα σου πω την άποψη μου ,αφού παραθέσω κάποια αποσπάσματα απο τη διδασκαλία του Μέγα Διδασκάλου Ιησού ,για το πως κάποιος βρίσκει τον Διδάσκαλο και πως ο Διδάσκαλος ο Ιδιος βρίσκει τους μαθητές του.
« …. Είναι τινές των εδώ ισταμένων οίτινες δεν θέλουσι γνωρίσει θάνατον πρωτού ίδωσι τον Υιό του Ανθρώπου εν τη δόξη αυτού (στην Αστρική Του μορφή) και γνωρίσουν την Βασιλεία τον Ουρανών (Θέωση) ….. ».
«….. ουδείς δύναται να γνωρίσει τον Υιό αν δεν είναι δεδομένο υπό του Πατρός…..»
« Ουδείς γνωρίζει τον Πατέρα ει μη μόνον ο Υιός και εις όντινα ο Υιός θέλει αποκαλύψει τον Πατέρα».
Στο πρώτο απόσπασμα λέει ο Ιησούς στους μαθητές του(οι οποίοι βέβαια δεν ήταν δώδεκα ,απλα ο αριθμός δώδεκα είναι ένας συμβολικός αριθμός που συμβόλίζει τις δώδεκα πνευματικές ιεραρχίες) ότι είναι κάποιοι εδώ που πρίν εγκαταλείψουν το φυσικό τους σώμα ,θα γνωρίσουν την Βασιλεία των Ουρανών,δηλαδή μέσω του πνευματικού διδασκάλου ακόμη και κατά τη διάρκεια αυτής της ζωής ,ένας μαθητής ΜΠΟΡΕΙ να κατακτήσει τη Θέωση ,αρκεί να ακολουθεί πιστα και να εμπιστεύεται τον Διδάσκαλό του.
Στο δεύτερο απόσπασμα ,λέει ο Ιησούς ότι κανέίς δεν δύναται να γνωρίσει τον Υιό ,δηλαδή τον Πνευματικό του Διδάσκαλο αν δεν είναι δεδομένο υπό του Πατρός ,δηλαδή του Θεού.
Στο τρίτο αποσπασμα λέει ότι κανείς δεν γνωρίζει τον Πατέρα ,παρά μόνο ο Υιός ,δηλαδή ο Πνευματικός Διδάσκαλος και αυτός στον οποίον ο Υιός θα τον αποκαλύψει.
Αρα αγαπημένε μου φίλε ,η συνάντηση της ανθρώπινης ψυχής με τη Διδάσκαλο Δύναμη ,δηλαδη τη Δύναμη του Θεού που ενσαρκώνεται στο σώμα ενός Θεανθρώπου εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο απο τη Θεία Χάρη ,δηλάδη ,τη Θεία Θέληση. Κανείς μα κανείς δε μπορεί να σου υποδείξει κάποιον πνευματικό Διδάσκαλο. Ο δικός μου πνευματικός Διδάσκαλος ,δεν είναι ο δικός σου ,όπως ο δικός σου δεν μπορεί να είναι αυτός που θα αναλάβει κάποια άλλη ψυχούλα για να την οδηγήσει στο Βασιλειο του Πατέρα. Υπάρχει όμως ένας σίγουρος και ασφαλής δρόμος που θα σε οδηγησει στον δικό σου πνευματικό Διδάσκαλο. Αυτός ο δρόμος έχει υποδειχθεί απο τον ίδιο τον Πατερα μας (η την Μητέρα μας αν προτιμάς καθώς η έννοια του φύλου δεν υπάρχει στην Θεότητα). Ο δρόμος αυτός είναι η Προσευχή. Προσευχήσου στον Πατέρα ,να σε οδηγήσει αυτός στον Διδάσκαλο που θα αναλάβει την πνευματική σου λύτρωση. Είναι ο μόνος που μπορεί να το κάνει και κανένας άλλος. Οπως είπε και ο Ιησούς μόνο ο Πατέρας μπορεί να φανερώσει τον Υιό και μόνο ο Υιός μπορεί να φανερώσει τον Πατέρα. Ολες οι γραφές και όλες οι θρησκείες λένε ότι αυτή η προσευχή ,όταν γίνεται με όλη τη δύναμη της θέλησης και με όλη τη δύναμη της διάνοιας ,ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΗ. Ο ΘΕΟΣ ΠΑΝΤΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟΤΕ Ο ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΟΥ Η ΘΕΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΤΡΕΠΤΗ. Oταν ο φυσικός σου πατέρας σου παρέχει ότι περνάει απο τις δυνάμεις του , πόσο μάλλον ο Πατέρας όλων μας. Γι αυτό μην ανησυχείς και μην βιάζεσαι καλέ μου φίλε και όταν έρθει η κατάλληλη ώρα ο Διδάσκαλος θα εμφανιστεί γιατί εσύ ο ίδιος θα έχεις προσευχηθεί γι αυτό και ο Ουράνιος Πατέρας θα εκπληρώσει σίγουρα αυτή σου την ευχή.
Ικτίνε,χαίρομαι που είσαι εδώ και που θα προσφέρεις τις γνώσεις σου στον ναό. Και...επέτρεψε μου παραγγελιά,αν είναι στα υπόψιν σου και όποτε έχεις τον χρόνο: Τζελαλεντίν Ρουμί,ο περιστρεφόμενος ποιητής.
ΙΚΤΙΝΟΣ
Ηλικία : 56 Τόπος : ΠΑΤΡΑ Ημερομηνία εγγραφής : 05/04/2013 Αριθμός μηνυμάτων : 37
H ENNOIA TOY ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ(Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ) ΣΤΙΣ ΑΡΧΑΙΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ
Ειναι πολύ ενδιαφέρουσα η έννοια του Θεανθρώπου ,όπως αυτή αναλύεται στο βουδιστικό σύστημα Μαχαγιάνα. Στο σύστημα αυτό ό ανώτατος θεός ,η δύναμις απο την οποία απορρέουν οι εκδηλωμένοι Θεοί ,οι οποίοι αποτελούν την δημιούργική δύναμη του Ενός,ο άκτιστος Θεός,όπως θα λέγαμε στον Χριστιανισμό(χαρακτηρισμός βέβαια που δηλωνει περισσότερο την αγνωσία περί αυτής της δύναμης παρά την ίδια την δύναμη),oνομάζεται Adi-Buddha. Aπο αυτόν ,απορρέουν οι δημιουργοί Θεοί ,οι οποίοι διαβιούν στα πνευματικά άμορφα πεδία,οι οποίοι είναι ο Νούς του Ενός και οι δημιουργοί του κόσμου. Αυτοί ονομάζωνται dhyani buddhas . Οι δημιουργοί αυτοί Θεοί ,προβάλλουν απο τον εαυτό τους ,ενα υπεργηινο πρωτότυπο ,δηλαδή προβάλλουν τον εαυτό τους σε ένα αιθερικό σώμα με το οποίο καθένας απο αυτούς επιβλέπει και βοηθάει την καθε ανθρώπινη φυλή. Ετσι σε κάθε ανθρώπινη φυλη υπάρχει ένας εκδηλωμένος στο αιθερικό πεδίο Βούδας (δηλαδη Θεός,στο βουδιστικό σύστημα μαχαγιάνα ,Βούδας σημαίνει Θεός),ο οποίος ονομάζεται υπεργήινος bodhisattva. O Θεός αυτός με το αιθερικό σώμα προβάλλεται σε καθε ανθρώπινη φυλή με ένα γήινο σώμα ως ένας γήινος bodhisattva. Σε ολη τη διάρκεια της ανθρωπινης φυλής ο bodhisattva βρίσκεται ανάμεσα στους ανθρωπους ως διδάσκαλος καθοδηγητής ,οοποίος είτε δημιουργεί κάποια θρησκεία είτε αναλαμβάνει υπο την εποπτεία του μαθητές οι οποίοι είναι καθορισμένο να αποκτήσουν περαιτέρω πνευματική εξέλιξη. Η μόνη διαφορά με τον χριστιανισμό είναι ότι ενώ σε αυτη τη θρησκεία ο διδάσκαλος καθοδηγητής ήρθε στη γή μόνο μια φορά με τη μορφή του Ιησού και θεωρείται μοναδικός ,στην βουδιστική θρησκεία θεωρείται ότι ο διδάσκαλος αυτός ,υπαρχει σε όλη τη διάρκεια της ανθρώπινης φυλης και επειδή το υλικό σώμα διαρκει ελάχιστα χρονια ,το αιθερικο πρωτότυπο ενσαρκώνεται διαρκώς σε νεα ανθρώπινα σώματα.
Αντίστοιχα στον Ινδουισμό ο ανώτατος Θεός ονομάζεται Para-Brahma. Aπο αυτόν απορρέουν οι δημιουργοί Θεοί που ονομάζωνται Μahadevas οι οποίοι διαβιούν όπως ακριβώς και οι dhyani buddhas στα πνευματικα αμορφα πεδία και είναι ο Νούς του Παραμπραχμα. Αυτοί οι Θεοί προβάλλουν επίσης από τον εαυτό τους τα υπεργήινα πρωτότυπα τους στο αιθερικό πεδίο της γής ,τα οποία ονομάζωνται devas. Eτσι σε κάθε ανθρωπινη φυλή υπάρχει ένας εκδηλωμένος Deva στο αιθερικό πεδίο ,ο οποίος εκδηλώνεται τώρα στο γήινιο πεδίο ως ενας γήινος Deva που ονομάζεται Αβατάρ. Ετσι παραδείγματος χάριν ο Κρίσνα ήταν ένα αβατάρ του Θεού Βίσνου. Ηταν δηλαδη ο ίδιος ο Θεός εκδηλωμένος στο υλικό πεδίο με ανθρωπινο σώμα. Ομοια ο Σιντάρτα (Βούδας) ήταν ένας bodhisattva ενός από τους dhyani buddhas. Ηταν δηλαδή ο ίδιος ο Θεός εκδηλωμένος με ανθρώπινο σώμα.
Επίσης στην αρχαία Ελλάδα ο ανώτατος Θεός ονομαζώταν ως το Αγαθόν από τον Πλάτωνα ,ο Νούς από τον Αναξαγόρα ,το Οντως Ον από τον Παρμενίδη ,ο Λόγος από τον Ηράκλειτο (από τον οποίο εκλάπη αυτή η ονομασία από τον Χριστιανισμό).
Από αυτόν τον Ανώτατο Θεό απορρέουν οι δημιουργοί Θεοί ,οι οποίοι θεωρητικά ήταν 12 αλλά αντιπροσώπευαν δώδεκα μεγάλες ιεραρχίες Θεών Δημιουργών. Αυτοι οι Θεοί επίσης προέβαλλαν τον εαυτό τους στο υλικό πεδίο . Ετσι και στην αρχαία Ελλάδα υπήρχαν ανάμεσα στους ανθρώπους ενσαρκωμένοι Θεοί ,που ονομάζωνταν Θεανθρωποι (επίσης κλεμμένη ονομασία των ενσαρκωμένων Θεών από τον Χριστιανισμό).
Οι θεάνθρωποι δηλαδή της αρχαίας ελλάδας ηταν οι bodhisattva των βουδιστών και τα αβατάρ των ινδουιστών.
Θεάνθρωποι στην αρχαία Ελλάδα ,δηλαδή ενσαρκωμένοι Θεοί ήταν ο Ορφέας,ο Πυθαγόρας , ο Εμπεδοκλής , ο Σωκράτης , ο Απολλώνειος ο Τυανεύς.
Στην ΚΑΜΠΑΛΑ ο Ανώτατος Θεός ονομάζεται Ain Soph (ΑΙΝ ΣΟΦ δηλαδη αιώνια σοφία) και οι δημιουργοί Θεοί ονομάζωνται Elohim (ΕΛΟΧΙΜ που σημαίνει η οικογένεια των ΕΛ δηλαδη των Θεών Δημιουργών) Τα elohim επίσης ενσαρκώνονται στη γη ως άνθρωποι . Ενσαρκωμένα Ελοχιμ ήταν ο Μωυσής , ο Αβραάμ, ο Νώε κ.α.
Ο Χριστιανισμός δεν είναι νέα θρησκεία αλλά μάλλον μια επιμειξία αρχαίας ελληνικής και ιουδαικής θρησκείας.
Ο ανώτατος Θεός ονομάζεται Λόγος ,ονομασία παρμένη από τον Ηράκλειτο ,ενώ εδώ οι πατέρες της χριστιανικής εκκλησίας για να τη διαφοροποιήσουν από τις υπόλοιπες θεώρησαν ως Θεό δημιουργό το πρωταρχικό Ον των άλλων Θρησκειών ,το οποίο είναι ανεξερεύνητο και ανεξιχνίαστο ,ενώ οι υπολοιποι Θεοί Δημιουργοί υποβιβαστηκαν στο ρόλο των διαφόρων ιεραρχιών των αγγέλων και των αρχαγγέλων. Ο Θεάνθρωπος της χριστιανικής θρησκείας είναι πάλι ο ενσαρκωμένος Θεός όπως και σε όλες τις υπόλοιπες αλλά τώρα εμφανίστηκε μόνο μια φορά και είναι μόνο ένας ,ο Ιησούς. Ενώ όλες οι υπόλοιπες θρησκείες δέχονται τον Ιησού ως bodhisattva η αβατάρ η ενσαρκωμένο ελοχίμ ,η χριστιανική θρησκεία δεν δέχεται κανέναν θεάνθρωπο από άλλες θρησκείες.
Τωρα τελειώνοντας πρέπει να αναφέρω ότι όλοι αυτοί οι Θεάνθρωποι ,δηλαδη οι ενσαρκωμένοι Θεοί ,ο Πυθαγόρας , ο Σωκράτης, ο Βούδας, ο Κρίσνα, ο Ράμα, ο Κομφούκιος , ο Ιησούς , ο Μαουλάνα Ρούμι ( θρησκεία Σούφις δηλαδή μουσουλμανικός εσωτερισμός) είχαν μαθητές τους οποίους υπέβαλλαν σε πνευματική μαθητεία ,με σκοπό την ανύψωση τους στο σημείο που είχαν φτασει και αυτοί δηλαδή με σκοπό να τους ανυψώσουν σε Θεούς.
Και αυτοί οι ίδιοι είχαν υπάρξει μαθητές πνευματικών διδασκάλων και εφαρμόζωντας ορθά την πενευνατική μαθητεία ταύτισαν την συνεοδητότητά τους με την θεία συνειδητότητα,έγιναν δηλαδοί Θεοί.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ Η ΔΥΟ ΖΩΕΣ ΑΝΥΨΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΟΥ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟΥ ΘΕΟΥ.
Και γι αυτό η πνευματική μαθητεία προυποθέτει ως απολύτως προαπαιτούμενα από τους μαθητές των Διδασκαλων τα εξείς:
1) Αποφυγή κάθε μορφής βίας(περιλαμβανομένης ως μορφής βίας των θυμός,προσβολες,βλαστήμιες,ακομη και πλήγωμα των αισθημάτων των συνανθρώπων με λόγια η με έργα).
2) Φιλαλήθεια (αποφυγή πάσης φύσεως ψεμμάτων ,υπερβολών,μεγαλοποίησης η διαστρέβλωσης οποιασδήποτε αλήθειας,κολακιας,δουλοπρέπειας,κατάχρησης εμπιστοσύνης,απάτης ,υποκρισίας για αποκομιδή οποιούδήποτε κέρδους.
3) Αγνότητα (αποφυγή ζήλειας ,μίσους,σκέψεων εκδίκησης,απληστίας,φιλαργυρίας,ερωτισμού,αποφυγή παρακολούθησης πορνογραφικών θεαμάτων και αφηγήσεων, αποφυγή σεξουαλικών και ερωτικών φαντασιώσεων,ανήθικων πράξεων η προτροπή σε ανήθικες πράξεις,τυχερά παιχνίδια,δωροδοκία,τοκογλυφία.
4) Ταπεινότητα (αποφυγή φιλαρέσκειας,αυτοπροβολής,αυτοδιαφήμισης,ματαιοδοξίας,αποφυγή αποδοχής κολακείας,επιζήτησης τίτλων,τιμών και επαίνων ,αποφυγή υπερηφανειας για την ταπεινότητα μας,την αγνότητα μας και την πνευματική μας ανάπτυξη,
Όλα τα παταπάνω δεν έχουν καμμία σχέση με ηθικοπλάστικές νουθεσίες η με χρηστοηθη συμπλέγματα και ψευτοεγκράτειες.
Απλα ο άνθρωπος που επιζητεί τη Θέωση πρέπει να μεταφέρει τη συνειδητότητα του από το υλικό του σώμα στα ανώτερα σώματα και τελικά στο πνευματικό του σώμα δηλαδή στο ψυχικό του σώμα.
Όταν όμως ο άνθρωπος ζεί στο υλικό πεδίο η συνειδητότητα του είναι βαθιά ριζωμένη στα πάθη και τις επιθυμίες του υλικού σώματος.
Για να μπορέσει λοιπόν η συνειδητότητα να ξεριζωθεί από το υλικό σώμα και να μεταφερθεί στα ανώτερα τα παράπανω είναι απολύτως απαραίτητα.
ba a ktsou
Ημερομηνία εγγραφής : 23/09/2011 Αριθμός μηνυμάτων : 327
Ο Διαλογισμός "στο επίπεδο της ψυχής" πραγματοποιείται μόνο με την καθοδήγηση του πνευματικού διαδασκάλου ,του BODHISATTVA ,όπως λέγεται στο βουδισμό ,του AVATAR όπως ονομάζεται στον ινδουισμό, του Μύστη όπως ονομάζεται στην αρχαία ελληνική παράδοση ,του Θεανθρώπου όπως ονομάζεται στον χριστιανισμό. Αυτά τα ονόματα δεν τα ανέφερα γιατί ήθελα να παραπέμψω σε συγκεκριμένη θρησκεία. Οι πνευματικοί διδάσκαλοι δεν ανήκουν σε καμμία θρησκεία και σε κανέναν –ισμό. Τα ονόματα αυτά περιγραφουν την ίδια οντότητα όπως την έχει ονομάσει ο κάθε λαός. Ο Ιησούς ήταν ένας BODHISATTVA, ένα AVATAR,ενας ΜΥΣΤΗΣ ,ένας ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ. Ο Βούδας ήταν ένας BODHISATTVA, ένα AVATAR,ενας ΜΥΣΤΗΣ ,ένας ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ.. Κ.ο.κ. Δεν εχω σκοπό να παραθέσω θρησκείες αλλά την ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ στήν οποία έχουν όλες τις ρίζες τους. Ο πνευματικός διδάσκαλος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ Η ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΕΣ όπως ειπώθηκε. Ο πνευματικός διδάσκαλος δεν εμπορεύεται τη γνώση που δίνει ,ούτε μπορεί κανείς να την εξαγοράσει από αυτόν. Ο πνευματικός διδάσκαλος δίνει την πνευματική γνώση και τέλος την πνευματική φώτιση σε όποιον είναι έτοιμος γι αυτήν και η διαδικασία αυτή δεν έχει να κάνει ούτε με χρήματα ούτε με αγοραπωλησίες. Βέβαια υπάρχουν πολλοί που παριστάνουν τους πνευματικούς διδασκάλους για να αποκτήσουν χρήματα εξαπατώντας τους αδαεις. Αυτό όμως δεν έχει σε τίποτα να κάνει με την αναγκαιότητα και τον προορισμό του αληθινού πνευματικού διδασκάλου ο οποίος όπως προείπα είναι ένας Θεός ενσαρκωμένος για να οδηγησει τα αδέλφια του τους ανθρώπους στην ατραπό της φώτισης. Οι μεγάλοι Διδάσκαλοι πάντα αγαπούσαν και σέβονταν τους άλλους Διδασκάλους και τις θρησκείες του κόσμου. Αναγνωρίζουν ότι οι ίδιες πνευματικές αλήθειες υπάρχουν στο βάθος κάθε θρησκείας. Αν και οι εξωτερικές γλώσσες, ήθη και έθιμα, ο τρόπος ντυσίματος και ο τρόπος που χαιρετάμε τους άλλους διαφέρουν από περιοχή σε περιοχή, η ουσία της θρησκείας είναι η ίδια. Με απλά λόγια, υπάρχει ένας Θεός, είμαστε όλοι παιδιά του ενός Δημιουργού και ο σκοπός μας σε αυτή τη ζωή είναι να γνωρίσουμε τον εαυτό μας, να γνωρίσουμε το Θεό και να έχουμε αγάπη για όλους.
Πως ξεχωρίζεις έναν πραγματικό πνευματικό διδάσκαλο
1)Δεν δέχεται δώρα η πάσης φύσεως υπηρεσίες από μαθητές του Ζει με δικά του χρήματα και αν διαθέτει περισσότερα από τις βιοτικές του ανάγκες τα διαθέτει σε φτωχούς και δυστυχισμένους. 2) Δεν ζητάει αμοιβές για να διδάξει την πνευματικότητα. Δίνει την πνευματική διδασκαλία δωρεάν όπως ο Θεός δίνει δωρεάν το φώς.τον αέρα και το νερό. 3) Είναι ενσάρκωση της ταπεινοφροσύνης και παρόλο που είναι Θεός ο ίδιος και έχει την δυνατότητα του «δεσμύειν και λύειν» σε όλα τα συμπαντικά επίπεδα, ποτέ δεν επιδεικνύει τον εαυτό του και ποτε δεν ζητά αναγνωριση από τους ανθρώπους. 4)Ειρήνη, Αγνότητα,Θειόητα,Πνευματικότητα ρέουν από εκείνον όπως τα λαμπυρίζωντα αναζωογονητικά νερά των ποταμών. 5)Ποτέ δεν κάνει θαύματα με σκοπό να πείσει η να έλξει ανθρώπους ,η να αποκτήσει φήμη.
Οι μέγιστοι των πνευματικών Διδασκάλων μας λένε ότι, ο Θεός έχει δώσει στον άνθρωπο ένα μεγάλο δώρο, την «ελεύθερη βούληση» και με αυτή κάθε άνθρωπος μόνος του μπορεί να αποφασίσει εάν και πότε θα ακολουθήσει το Ιερό Μονοπάτι ή Δρόμο του Θεού. Τα θαύματα γινόταν για να τονώσει ο Ιησούς την πίστη των μαθητών του όχι για να πείσει τον κόσμο να Τον ακολουθήσει. … «Ινα ίδωσι και πιστεύσωσι οι μαθηταί αυτού…» είναι η Ευαγγελική ρύση. Απόδειξη των πιο πάνω είναι το γεγονός ότι μετά από κάθε θαύμα, όπως μας πληροφορούν και οι τέσσαρες Ευαγγελιστές, ο Ιησούς έλεγε στερεότυπα στους μαθητές. «Η πίστη σου σε έσωσε» και ακόμα, «να μη πείτε πουθενά για το θαύμα που έγινε». Και αυτά που έλεγε ο Ιησούς τα εννοούσε. Τίποτα δεν έλεγε στη τύχη. Ένας Θεάνθρωπος δεν χρειάζεται διαφήμιση ούτε τα ψέματα φανατικών ιερέων, ούτε τη διαστρέβλωση ιερών κειμένων για να διαδοθεί η Διδασκαλία Του. Ακόμα δεν μπορεί να λέει ανακρίβειες και μισές αλήθειες. Η ενεργοποίηση του Νόμου της Θείας Χάρης που εξηγεί τα θαύματα της ίασης γινόταν και πάντα θα γίνονται με την πίστη και την προσευχή των πιστών και των συγγενών τους και είναι τότε που ο Νόμος του Ελέους ή της Θείας Χάρης ή της Αγάπης, καταλύει και κατισχύει των Νόμων της φύσης και του Νόμου του Κάρμα και ανασταίνονται οι νεκροί και αναβλέπουν οι τυφλοί. Η παρουσία του Θεανθρώπου, η ακτινοβολία Του, το βλέμμα Του και η διδασκαλία Του ξύπναγε στις ψυχές του κόσμου την έμφυτη θρησκευτικότητά του, ανάπτυσσε την πίστη του και τη φλόγα για Θεία Γνώση.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑ
Πρώτο στάδιο πνευματικής μαθητείας είναι ο μαθητής υπο δοκιμασίαν. Αυτό το στάδιο μπορεί να λάβει χώρα είτε στο φυσικό είτε στο αστρικό πεδίο. Η δοκιμασία του μαθητή συνίσταται στο να εξακριβωθεί μέχρι ποιού σημείου μπορεί να αντέξει τα πλήγματα του κάρμα και να διατηρει ταυτόχρονα τον αλτρουισμό του . Η ζωή του απογυμνούται από όλες τις ικανοποιήσεις και τις απολαύσεις και καλείται ο ίδιος να διατηρεί τη πίστη του και την ηθική του διαβίωση χωρίς δυσανασχετηση και παραπονα. Η διαδικασία αυτή εχει ως σκοπό να καταδείξει αν ο μαθητής είναι ικανός να εργάζεται ως απλός εργάτης στο έργο του διδασκάλου που είναι η εκπλήρωση του Θείου σχεδίου. Ταυτόχρονα ο Διδάσκαλος στέλνει στο μαθητή την αναγκαία για το σκοπό αυτό εξάγνιση του χαρακτηρα του και ενίσχυση της αντοχής του μεσω της μεταφοράς σε αυτόν της θείας χάρης. Αλλά κάνει και κάτι άλλο ακόμα σπουδαιότερο για την διευκόλυνση του μαθητη σε αυτό το δύσκολο έργο του. 1) Τον ελευθερώνει από όλο το κάρμα των προηγούμενων ζωών και του αφήνει μόνο το κάρμα που του έχει ανατεθεί να διεκπεραιώσει σε αυτή του τη ζωή.Αλλά ακόμα και αυτό το τροποποιεί για να το περάσει όσο γίνεται πιο ανώδυνα. 2) Του παρέχει ανώτερες πνευματικές γνώσεις και κεκρυμμένες αλήθειες. 3) Του παρέχει ευκαιρίες για να ασχοληθει με την ανιδιοτελή εξυπηρέτηση και την ανιδιοτελή βοήθεια των πασχόντων συνανθρώπων του ,που θα τον βοηθήσει στην πνευματική του πρόοδο.
Όταν ο μαθητης περάσει αυτή τη δοκιμασία γίνεται δεκτός προς μύηση από τον Διδάσκαλο. Βέβαια το ότι θα παρει την μύηση δεν σημαίνει ότι ετελείωσε η δοκιμασία. Αν όμως έχει πάρει σοβαρα την απόφαση να εργαστεί προς την τελειοποίηση του ,ο Διδάσκαλος του προσφέρει συνεχώς δύναμη και φώτιση στο έργο του. Όταν ο μαθητής κατορθώσει και θέσει υπο τον έλεγχο του (παντοτε με τη βοήθεια, τη δύναμη και τη φώτιση που δέχεται από το Διδασκαλο του ) το αστρικό και το νοητικό του σώμα ,τότε προχωρεί στο επόμενο στάδιο και ονομάζεται ΑΛΗΘΗΣ ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ όπως ακριβώς ο διδασκαλος είναι ο αλήθής υιός του Θεού. Ουδέποτε πλέον ο μαθητής είναι μόνος. Σε κάθε χαρά,σε κάθε λύπη,στο σκοτάδι αλλά και στο φώς ,η συνείδηση του περιβάλλεται πλέον από αυτή του Διδασκάλου του ακόμη κι αν αυτός δεν το αντιλαμβάνεται. Από τη στιγμή εκείνη ο μαθητής εργάζεται πλέον για το σχέδιο του Διδασκαλου του και του είναι παντελώς αδιάφορο εάν ο κόσμος τον δέχεται με επευφημίες η όχι ή αν τον υποβάλλει σε μαρτύρια και βασανιστήρια. Εργάζεται πλέον ως νεότερος αδελφός στο πλευρό του πρεσβυτέρου αδελφού του. Όταν ο Διδάσκαλος είναι σίγουρος πλέον για τον μαθητή του, τον παρουσιάζει υποψήφιο προς μύηση εις την μεγάλη ιεραρχία του φωτός. Αλλά από εδώ και πέρα δεν θα συνεχίσω άλλο γιατί αλλάζει το αντικειμενο της συζήτησης.
Ο Ρόλος και η Αποστολή του Θεανθρώπου
σύμφωνα με τους μεγάλους πνευματικούς Διδασκάλους
Ο Θεάνθρωπος έχει δύο φύσεις αλλά και δύο ειδών διδασκαλίες. Τη μία διδασκαλία τη δίνει σαν άνθρωπος σε άνθρωπο και είναι η «διδασκαλία του “στους όχλους”», συνήθως με παραβολές. Η άλλη είναι η «μυστικιστική ή εσωτερική διδασκαλία» που δίνει στους λίγους και εκλεκτούς μαθητές του, αυτούς που η Γραφή λέει πως «και οι τρίχες του κεφαλιού τους είναι μετρημένες» και για αυτή τη εσωτερική διδασκαλία, τους λέει:
«…εις εσάς εδόθη να γνωρίσετε τα μυστήρια της Βασιλείας των Ουρανών, εις εκείνους δε, τους έξω δεν εδόθη…» (Ματθ. ιγ:11)
«... εις εσάς εδόθη να γνωρίσετε τα μυστήρια της Βασιλείας του Θεού, εις δε τους λοιπούς δια παραβολών…» (Λουκ. η:10)
Συγκεκριμένα για την Εσωτερική διδασκαλία που σκοπός και τέλος της, σύμφωνα με όλες τις θρησκείες και όλες τις φιλοσοφίες είναι η Θέωση, αναφέρει ο Ιωάννης ότι μόνο μέσα από το θεάνθρωπο μπορεί να επιτευχθεί και γι αυτό είναι πρόδηλο ότι πρέπει να βρίσκεται πάνω στη γη ένας θεάνθρωπος όλες τις εποχές, «μέχρι τη συντέλεια του αιώνα»:
«…εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή. Ουδείς έρχεται προς τον Πατέρα, ειμή δι’ εμού. Εάν γνωρίσετε εμένα και τον Πατέρα μου θέλετε γνωρίσει….» (Ιωαν ιδ:6-7)
“…πάντα παρεδόθησαν εις εμένα από τον Πατέρα μου και ουδείς γνωρίζει τον Υιό παρά μόνον ο Πατέρας, ουδέ τον Πατέρα γνωρίζει κανείς παρά μόνον ο Υιός και εκείνος στον οποίο ο Υιός θελήσει να αποκαλύψει τον Πατέρα…» (Ματθ. ια: 27)
« …εγώ είμαι μεθ’ υμών πάσας τας ημέρας μέχρι της συντέλεια του αιώνα…» (Ματθ κη:20)
Η αμέσως πιο πάνω παράγραφος σε συνδυασμό με τα λόγια του Ιησού στην Κοιλάδα των Κέδρων που απευθυνόμενος στον Πατέρα του λέγει «Το έργο που μου έδωσες εγώ το τελείωσα» είναι ενδεικτικά πως ο Ιησούς με τη φυσική του μορφή, το έργο που του ανέθεσε ο Πατέρας το τελείωσε, αλλά σαν Χριστός με τη Θεϊκή του φύση, βρισκόταν, βρίσκεται και θα βρίσκεται πάνω στη γη όσο υπάρχουν άνθρωποι.
Και ακόμα ο Ιωάννης αναφέρει ότι για να φθάσει κανείς στα πόδια του Θεανθρώπου, είναι ζήτημα Θείας Χάρης:
«…ουδείς δύναται να έλθει προς εμέ εάν πρώτον δεν ελκύσει αυτόν ο Πατήρ ο πέμψας με …» (Ιωαν στ:44)
«…ουδείς δύναται να έλθει προς εμέ εάν δεν είναι δεδομένος υπό του Πατρός μου...» (Ιωαν στ:65)
Ποιός είναι ο
Εσωτερικός Διδάσκαλος ή Παράκλητος
Ετυμολογικά «Παράκλητος» είναι αυτός που εμφανίζεται στον άνθρωπο με παράκληση, προσευχή, εσωστροφή και διαλογισμό. Σύμφωνα με τους μεγάλους μύστες και πνευματικούς Διδασκάλους είναι ο θεάνθρωπος της κάθε εποχής στην Αστρική του μορφή. Είναι η μορφή του Υιού όπως εμφανίζεται εσωτερικά σε αυτόν που έχει πάθος και λατρεία για τον Πατέρα.
«… Ότε επιθυμήσετε να δείτε τον Υιό του Θεού και θέλουσι σας ειπούν εδώ είναι ή εκεί είναι μην υπάγετε. Αυτός θέλει είναι εντός υμών, ως η αστραπή η απαστράπτουσα στον ουρανό. (Αστρική μορφή). Αυτός
θέλει είναι ο Υιός του Θεού…»
Για το πως εμφανίζεται ο Παράκλητος με την Αστρική του μορφή, έχουμε μία περιγραφή από τρεις Ευαγγελιστές:
«…και μεθ’ ήμέρας έξ παραλαμβάνει ο Ιησούς τον Πέτρον και τον Ιάκωβον και τον Ιωάννην και αναβιβάζει αυτούς εις όρος υψηλό κατ’ ιδίαν μόνους και μεταμορφώθηκε έμπροσθεν αυτών. Ενώ προσηύχετο αλλοιώθηκε η όψη του προσώπου αυτού και τα ιμάτια αυτού έγιναν στιλπνά, λευκά ως χιών, οποία πλύστης επί της γης δεν δύναται να λευκάνει. Και εφάνη εις αυτούς Ηλίας μετά του Μωυσέως και ήσαν συλλαλούντες μετά του Ιησού……. και νεφέλη επεσκίασεν αυτούς και ήλθε φωνή εκ της νεφέλης, λέγουσα περί του παρακλήτου, ούτος είναι, αυτός είναι ο Υιός μου ο αγαπητός, Αυτού ακούετε. ….. και περιβλέψαντες δεν είδον πλέον ουδένα αλλά τον Ιησούν μεθ’ αυτών. Ενώ δε κατέβαινον του όρους, παράγγειλε σε αυτούς να μη διηγηθώσι είς μηδένα όσα είδον….» (Μάρκος Θ:2-9 Λουκ. Θ:28-29)
“…ιδέτε τας χείρας μου και τους πόδας μου ότι αυτός εγώ είμαι. Ψηλαφήσατε με και ίδετε ότι πνεύμα είμαι, σάρκα και οστέα δεν έχω. Τότε διήνοιξαν αυτών τον νουν δια να καταλάβωσι τας γραφάς, περί του Παρακλήτου…»( Λουκάς κδ:39,45)
Τι είπε ο Ιησούς για την
έλευση του Παρακλήτου.
«…τις εντολές μου φυλάξτε και εγώ θέλω παρακαλέσει τον Πατέρα και θέλει σας αποστείλει τον Παράκλητο, δια να μένη μεθ’ υμών πάσας υμών τας ημέρας. Αυτός είναι το Πνεύμα της αλήθειας το οποίον ο κόσμος δεν δύναται να γνωρίσει διότι δεν βλέπει αυτό ουδέ γνωρίζει περί αυτού. Σεις όμως θέλετε γνωρίσει αυτό, διότι μένει μεθ’ υμών πάσας τας ημέρας και εν υμίν θέλει είσθε…. δεν θέλω σας αφήσει ορφανούς, έρχομαι πάλι προς εσάς. Επ’ ολίγον ο κόσμος δεν με βλέπει, σεις όμως θέλετε με βλέπετε να ζω εν υμίν και σεις θέλετε ζή με τον Παράκλητο …… εάν τας εντολάς μου φυλάξετε, θέλετε μείνει εν τη αγάπη μου…» (Ιωάν. ιδ:15-19/ ιε:10)
«…ταύτα λάλησα προς εσάς ενώ ευρίσκομαι μεθ’ υμών. Ο δε Παράκλητος, τον οποίον θέλει πέμψει ο Πατήρ μου προς εσάς, εκείνος θέλει σας διδάξει πάντα τα άνωθεν περί του Πατρός και θέλει σας υπενθυμίσει πάντα όσα είπα προς εσάς…» (Ιωάν. ιδ:25-26)
«…εν τη οικία του Πατρός μου είναι πολλά οικήματα (εσωτερικά
επανέρχομαι (ως Παράκλητος) και θέλω σας παραλάβει προς εμαυτόν και σας οδηγήσω, δια να έρχεστε και σεις όπου είμαι εγώ….» (Ιωαν ιδ:2-3)
Την υπόσχεσή του να είναι διαρκώς μαζί με τους μαθητές του, την τηρεί ο Ιησούς γι αυτό προσευχόμενος στην Κοιλάδα των Κέδρων εκλιπαρεί τον Πατέρα για τους μαθητές του και Του λέει:
«…Πάτερ άγιε, το έργον το οποίο μου έδωκες δια να κάμω, το τελείωσα…. φανέρωσα το όνομά σου εις τους ανθρώπους τους οποίους συ μου έδωσες εκ του κόσμου…. Τώρα γνώρισαν ότι πάντα όσα μου έδωσες παρά σου είναι … εγώ περί αυτών παρακαλώ, δεν παρακαλώ περί του κόσμου, αλλά περί εκείνων τους οποίους συ μου έδωσες…. Πάτερ άγιε φύλαξε αυτούς… αγίασε αυτούς … Πάτερ δίκαιε εκείνους τους οποίους μου έδωκες, θέλω όπου είμαι εγώ να είναι και εκείνοι μετ’ εμού…»
Και για να επιβεβαιώσει την «ερωτική», με τη μυστικιστική έννοια του όρου, αγάπη του δάσκαλου για τους μαθητές του, τους λέγει:
«…μεγαλύτερη αγάπη από αυτή δεν έχει κανείς, ώστε να βάλει την ψυχή αυτού υπέρ των φίλων του. Σεις είσθε οι φίλοι μου …»
Και σχετικά με την εσωτερική διδασκαλία που θα συνέχιζε να δίνει με τη μορφή του σαν Παράκλητος πλέον, λέει στους μαθητές του:
«…συμφέρει εις εσάς να απέλθω εγώ, διότι αν δεν απέλθω, ο Παράκλητος δεν θέλει έλθει προς εσάς…» (Ιωαν, ιστ:7)
Τους λέει πως τους συμφέρει να απέλθει γιατί οι μαθητές του, που σημειωτέων δεν ήταν μόνο 12 αλλά πολύ περισσότεροι, είχαν την προ-σοχή τους στην καθημερινότητα, στην εξωτερική διδασκαλία και τα θαύματα, ενώ είχε έρθει ο καιρός να πάρουν με εσωστροφή και διαλο-γισμό την εσωτερική διδασκαλία από τον Παράκλητο, να φωτιστούν και να πληρωθούν πνεύματος Αγίου για να επιτελέσουν το έργο που τους εμπιστεύτηκε ο Διδάσκαλός τους. Αυτό βεβαιώνεται από τον Ιωάννη, που στο Ευαγγέλιο του διαβάζουμε:
«…Ταύτα λάλησα προς εσάς ενώ βρίσκομαι μεθ’ υμών. Ο δε Παρά- κλητος, εκείνος θέλει σας διδάξει πάντα και θέλει σας υπενθυμίσει πάντα όσα είπα προς εσάς…. Έτι πολλά έχω να ειπώ προς εσάς, δεν δύνασθε όμως τώρα να βαστάζετε αυτά …. Όταν όμως έλθει ο Παράκλητος, εκείνος θέλει σας οδηγήσει εις πάσα την αλήθεια. εκείνος θέλει δοξάσει εμέ, διότι εκ του εμού θέλει λάβει και αναγγείλει προς
εσάς…» (Ιωαν. ιστ:12-14)
«…ολίγον και δεν με βλέπετε και ολίγον και θέλετε με βλέπετε…»
Τα λόγια αυτά παραξένεψαν τους μαθητές του και όπως λέει ο Ιωάννης:
«… τότε τινές των μαθητών αυτού είπαν προς αλλήλους. Τι είναι τούτο το οποίον λέγει; ολίγον και δεν με βλέπετε και πάλιν ολίγον και θέλετε με βλέπετε; τούτο το ολίγον δεν ξέρουμε τι λαλεί. Εννοήσας λοιπόν ο Ιησούς, είπε προς αυτούς. “αληθώς, αληθώς σας λέγω ότι σεις θέλετε κλάψει και θρηνήσει δι εμέ, η λύπη σας όμως θέλει μεταβληθεί εις χαρά …. θέλει χαρεί η καρδία σας και την χαρά σας ουδείς δυνηθεί να αφαιρέσει από σας. Έρχεται γαρ η ώρα που δεν θέλω σας ομιλήσει πλέον δια παραβολών αλλά ο Παράκλητος παρρησία θέλει σας αναγγείλει περί του Πατρός”…» (Ιωαν ιστ: 17-25)
Και αυτή είναι η «εσωτερική διδασκαλία» γιατί στο φυσικό επίπεδο με λόγια που προφέρονται με το στόμα και ακούγονται με τα αφτιά δεν μπορεί να μεταδώσει κανείς το μεγαλείο του Πατέρα, καθώς και την λαμπρότητα των εσωτερικών κόσμων.
Ακόμα όπως λένε οι μεγάλοι πνευματικοί Διδάσκαλοι: «Η προϋπόθεση και η μεθοδολογία για να έλθει ο Παράκλητος είναι ο διαλογισμός. Γι’ αυτό λίγο πριν φύγει ο Ιησούς, είπε στους μαθητές του:
«…σεις καθίσατε (εν διαλογισμό) στη πόλη της Ιερουσαλήμ εωσότου ενδυθείτε δύναμιν εξ ύψους και εγώ τότε, θέλω σας αποστείλει (τον Παράκλητο), την επαγγελία του Πατρός μου…» (Λουκ. κδ:49)
Μόνον η Θεάνθρωπος Δύναμη, ο ένας και μοναδικός Χριστός όπως εκδηλωνόταν εκδηλώνεται και θα εξακολουθεί να εκδηλώνεται πάνω στη γη, μπορεί να οδηγήσει εμάς τους ανθρώπους (τις ψυχές μας δηλαδή) στον τελικό σκοπό, τη θέωση και αυτό μέσα από το διαλογισμό. Και αυτό θα συμβεί κάποτε, με όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους, νωρίτερα ή αργότερα, πάντα με τη Θεία Χάρη και τη δική μας πνευματική εργασία.
Ο Θεάνθρωπος είναι πάντα ενσαρκωμένος στο γηινο επίπεδο και βοηθά τους μαθητές του να επιτύχουν τον μοναδικό σκοπό για τον οποίο ενσαρκώνονται ως άνθρωποι.
Για να φτάσουν και αυτοί εκεί που έφτασε αυτός δηλαδή να προχωρήσουν πέρα από το ανθρώπινο βασίλειο σε αυτό των Θεών η DHYANI CHOHAN όπως ονομάζωνται από τη Θεοσοφία η DHYANI BUDDHA ,όπως ονομάζωνται στον βουδισμό.
Κανείς ποτέ δεν ισχυρίστηκε ότι γνώρισε τον Θείο Πατέρα με άλλο τρόπο, εκτός από τη μεσολάβηση του Θεανθρώπου της εποχής του. Ο μεγάλος μύστης Ευαγγελιστής Ιωάννης αναφέρει «.... ουδείς γνωρίζει τον Πατέρα ή μη μόνον ο Υιός και εις όντινα ο Υιός θέλει αποκαλύψει τον Πατέρα...»
ΙΚΤΙΝΟΣ
Ηλικία : 56 Τόπος : ΠΑΤΡΑ Ημερομηνία εγγραφής : 05/04/2013 Αριθμός μηνυμάτων : 37
Τι μας επιφέρει η διδασκαλία των Αναληφθέντων Διδασκάλων
(Αλλες ονομασίες: Δάσκαλοι της Λευκής Αδελφότητας, Πνευματικοί Διδάσκαλοι, Κοσμικοί Διδάσκαλοι)
Η πνευματική εξέλιξη όλων των όντων περνάει από πολλές βαθμίδες, από το κοσμικό έως το θεϊκό. Από βαθμίδα σε βαθμίδα ελκύουμε ολοένα και περισσότερη αγάπη, ολοένα και περισσότερο φως, ολοένα και περισσότερο μεγαλείο μέχρι του σημείου να κόψoυμε κάθε δεσμό με το γήινο. Νιρβάνα, Σατόρι, Φώτιση, υπάρχουν πολλές λέξεις, που περιγράφουν την κατάσταση της ελευθέρωσης και ολοκλήρωσης της πραγματικής μας ουσίας. Στην Λευκή Αδελφότητα υπάρχουν ολοκληρωμένα όντα, που δρουν από ένα άλλο επίπεδο καθαρού φωτός, τα οποία έζησαν σαν άνθρωποι την υψηλότερη αυτό-πραγμάτωση και δεν χρειάζεται να γεννηθούν ξανά. Οι άνθρωποι είναι σε θέση να επικοινωνούν με τους αναληφθέντες διδασκάλους. Ο καθένας από αυτούς τους διδασκάλους έχει μια ειδική δόνηση και ένα μήνυμα και μπορεί να μας βοηθήσει για την πνευματική μας εξέλιξη. Είναι μία ανεκτίμητη ευλογία, να έχουμε αυτήν την βοήθεια από «πάνω». Ποτέ προηγουμένως δεν μας φανερώθηκαν καταστάσεις Καθαρότητας, Ειρήνης, Μεγαλείoυ και Αγάπης χωρίς όρους και η καθοδήγηση πως θα μπορούσαμε με υπομονή και σεβασμό να ενσωματώσουμε αυτές τις ποιότητες βήμα-βήμα στην ζωή μας.
Τα λόγια και οι ενέργειες των Διδασκάλων είναι γνωστά στην ψυχή μας και δεν αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της. Ο υλικός κόσμος όμως, στον οποίο ζούμε μας απομακρύνει από τις βαθιές αλήθειες που ήδη γνωρίζουμε, μας παραπλανά και μας εξουσιάζει. Συνεχώς προσπαθούμε για υλικά οφέλη, και ξεχνάμε ποιοι πραγματικά είμαστε. Νομίζουμε ότι διαρκώς φταίει κάποιος άλλος για τα προβλήματα που μας δημιουργούνται και δεν ψάχνουμε στο βάθος του εαυτού μας να βρούμε την πραγματική αιτία των προβλημάτων, που ξεκινά από τον ίδιο μας τον εαυτό.
Κανένα μήνυμα των Διδασκάλων, δεν μας είναι εντελώς άγνωστο. Και όταν διαβάζουμε αυτά τα μηνύματα που δόθηκαν μέσω channeling σε άλλους ανθρώπους, που οι δονήσεις τους έχουν φτάσει σε υψηλότερο επίπεδο, ώστε να συλλαμβάνουν αυτά τα μηνύματα, καταλαβαίνουμε αμέσως ότι είναι αληθινά, γιατί αντιπροσωπεύουν την ουσία του Ανώτερου Εαυτού μας, αλλά πολλές φορές δεν θέλουμε να το παραδεχθούμε, παρακινούμενοι από τα ελαττώματα του κατώτερου εαυτού μας, που τον έχουμε αφήσει να εξουσιάζει την ζωή μας, σαν να είναι αυτός ο Αρχων της Υπαρξης.
Αν αφήσουμε τον Ανώτερο Εαυτό μας να εκδηλωθεί στην ύλη, αν τον αφήσουμε να μας καθοδηγεί και να φωτίζει τον δρόμο μας, τότε όλοι μας θα εκδηλώσουμε τα θεϊκά χαρίσματα του Εαυτού μας, σαν ολότητα, και θα ζούμε σύμφωνα με τον Θεϊκό Νόμο, που περικλείει όλες τις ποιότητες, για τις οποίες μας μιλούν οι Διδάσκαλοι της Σοφίας και που στην ουσία είναι οι βασικές προϋποθέσεις για μια ευτυχισμένη ζωή, για μια αληθινή ζωή, γεμάτη από αυτές τις εμπειρίες που μας δίνουν την δυνατότητα να εξελιχθούμε και να προχωρήσουμε σ' ένα επόμενο στάδιο, αυτό της αυτό-πραγμάτωσης, της εκδήλωσης και της μετουσίωσης.
Μέσα από όλη μας την διαδρομή προς την ατομική εξέλιξη θα συναντήσουμε παγίδες, που μπορεί να μας βγάλουν προσωρινά από τον δρόμο μας. Αν όμως έχουμε καλέσει τον Ανώτερο Εαυτό μας να μας καθοδηγεί, να είστε σίγουροι, ότι τα εμπόδια και οι παγίδες θα είναι παροδικά. Γιατί θα κατανοούμε ότι η δική μας εξέλιξη δεν επιδέχεται συγκρίσεις και υποβολές από κατώτερα συναισθήματα, όπως εγωισμός, ζήλια, μίσος, φόβος. Εχουμε όπλα να πολεμήσουμε, όχι τους άλλους, αλλά αυτά τα δικά μας κατώτερα ένστικτα. Πρέπει όμως πρώτα να τα αποδεχθούμε. Να κατανοήσουμε ότι είναι δικά μας, γιατί αλλιώς θα νομίζουμε ότι προέρχονται από τους άλλους και ότι δεν ανήκουν σε εμάς. Μια ειλικρινής ενδοσκόπηση των προθέσεών μας, θα μας φέρει σίγουρα αντιμέτωπους με τις ανασφάλειες και τους φόβους μας και έτσι, αφού τους αντιληφθούμε, θα τους εξουδετερώσουμε και θα αφήσουμε χώρο για την εκδήλωση του φωτός και της αγάπης.
"Ο πνευματικός εγωισμός καλλιεργεί την ακαταδεξία, τον ελιτισμό, την χωριστικότητα, το μονοπώλιο της σωτηρίας, πράγματα που διασαλεύουν την ενότητα τον Οντων την οποία πρεσβεύει η Λευκή Αδελφότητα. Αυτές είναι οι θέσεις της Αδελφότητας και για όσους ψάχνουν να την βρουν, ένας μόνο δρόμος υπάρχει. Αυτός ο δρόμος δεν ακολουθείται με παροτρύνσεις του τύπου "θα πρέπει να γίνεται καλοί ή ανεκτικοί, θα πρέπει να αποκτήσετε κατανόηση κλπ." Εάν ξεκινήσετε με παροτρύνσεις άλλων, τότε χάσατε για πάντα την πραγματική σας ευκαιρία που σας ανήκει. Ο δρόμος είναι ένας και ή τον θέλει κανείς ή δεν τον θέλει. Την απάντηση θα την βρείτε μέσα σας και όχι έξω από εσάς.
Ξεκινώντας την έρευνα του εαυτού σας, αυτό το "θέλεις ή δεν θέλεις αυτόν τον δρόμο" θα αλλάξει πολλές φορές, γιατί σε κάθε γωνία του λαβύρινθου της ψυχής παραμονεύει και ένας Μινώταυρος. Ο ηρωικός Θησέας κουράστηκε παλεύοντας για να σκοτώσει έναν μόνο Μινώταυρο. Πόσο μάλλον εσείς που θα συναντήσετε πολλούς Μινώταυρους. Κάθε φορά που θα σκοτώνετε έναν Μινώταυρο θα μπαίνει και περισσότερο φως στον λαβύρινθο της ψυχής σας.
Θα πρέπει όμως να προμηθευτείτε δύο βασικά όπλα και έναν ισχυρό βοηθό. Το πρώτο όπλο με το οποίο πρέπει να εξοντώσετε κάθε έναν από τους Μινώταυρους σας είναι το ξίφος που ονομάζεται ΘΕΛΗΣΗ. Αυτό είναι και το όπλο που θα σας κουράσει. Το δεύτερο όπλο είναι η ασπίδα που θα σας κάνει αόρατο και συνεπώς άτρωτο και αυτό είναι η ΣΟΦΙΑ. Και ο βοηθός σας είναι ο Ανώτερος Εαυτός σας που γνωρίζει τους δαιδάλους της ψυχής και σας προμηθεύει με το κατάλληλο όπλο..."
βαγγελης1234
Ημερομηνία εγγραφής : 04/07/2013 Αριθμός μηνυμάτων : 474
Ενα υπέροχο βίντεο για την αληθινή φύση του ανθρώπου και τον προορισμό της μαθητείας του στον υλικό κόσμο. Πρεσβύτεροι αδελφοί μας κατόρθωσαν και ανέληξαν την συνειδητότητά τους στη θεία συνειδητότητα. Εγιναν ένα με το Λόγο ,έγιναν ο Λόγος, ο εκδηλωμένος Θεός. Ο Λόγος είναι θεία Νόηση,θεία αγάπη. Ο Ανθρωπος είναι μια μικρογραφία του Λόγου. Οταν ο άνθρωπος κατορθώσει και ενώσει τη νόηση του με τη θεία νοηση και πλημμυρίσει με τη Θεία αγάπη ,δεν επανενσαρκώνεται πλέον στο υλικό πεδίο. Ομως αν με τη δική του πλέον πρωτοβουλία, απαρνηθεί τα θεία πεδία για να συμμετάσχει ενεργά πλέον σαν ενεργός συνεργάτης του Λόγου ,στην εφαρμογή του Θείου σχεδίου ,τότε αναλαμβάνει μια θέση ,στο επιτελείο του Λόγου,στη Κυβέρνηση του με αυτόν πρωθυπουργό. Ενα απο τα γραφεία της κυβέρνησης του Λόγου ,είναι και αυτό της πνευματικής εξέλιξης της ανθρωπότητας. Οι Θεάνθρωποι που συμμετέχουν στην πνευματική εξέλιξη της ανθρωπότητας ,είναι οι μεγάλοι πνευματικοί διδάσκαλοι ,οπως ο Βούδας, η ο Ιησούς η ο Καμπιρ η ο Τζελαλαντιν Ρουμι και άλλοι. Οι Θεάνθρωποι που έχουν την διεύθυνση αυτής της υπηρεσίας ,αυτοί που έχουν το πρόσταγμα να διευθύνουν και να κατευθύνουν την πνευματική εξέλιξη του πλανήτη Γή είναι οι λεγόμενοι αναληφθέντες Διδάσκαλοι και το αρχηγείο τους είναι στη μυθική πόλη Σαμπάλα ,το ιερό κέντρο της Γής ,κάπου κοντά στο Νεπάλ απο όπου κατευθύνουν την εξέλιξη τπου πλανητη. Δυστυχώς το παρακάτω βίντεο δεν είναι υποτιτλισμένο ,αλλά είναι σε πολυ απλά αγγλικά και όποιος έχει έστω κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις αγγλικής το καταλαβαίνει. Αλλά ακόμη κι αν δεν καταλαβαίνει ,το φώς η πνευματικη ενέργεια και η θεία δόνηση που αναβλύζει απο τις εικόνες και τα νοήματα συναρπάζει και μεταβιβάζει διαισθητικά και δονητικά τα νοήματα και τις ιδέες.
αυτη που ειναι θεαθρωποι χωρηζονται σε διαφορες κατηγοριες θεαθρωποι μπορη να γινη καιποιος και εν ζωη οταν δεν επιτελη εργο
θεαθρωποι γενιουνται μερηκη οταν εχουν την ιδια την ψυχη τους ανωτερη απο τους αλλους αθρωπους
αυτη μπορη να γενιουνται στον κοσμο χωρης καν να εχουν καμια αποστολη απλη αθρωποι καθημερηνα
υπαρχη δυνατοτητα και απλη αθρωποι με κανονικες ψυχες να μην εχουν γενηθη θεαθρωποι αλλα να γινουν ακαριαια αυτο το αποφασηζη ο ιδιος ο θεος αυτες οι ψυχες οταν φυγουν απο αυτον τον κοσμο εκτος οτι αποκτουν αιωνιοτητα οταν ξαναενσαρκωθουν μεταλασοται και γινονται και αυτη ανωτερες ψυχες
διαφορες διαδικαδιες για να γινη καποιος θεαθρωπος γιατι αυτη ειναι τελοιος σωστη λεξη ατομα πνευματηκα ατομα που ασχολουνται με φιλοσοφια αποκρηφες τεχνες οπως μαγεια αλχημεια και γενικα αθρωποι του πνευματος δεν χρηαζεται να ασχοληται καποιος με αποκρυφες επιστημες για να γινη ατομα με αθρωπια και παιδεια κοινος αθρωποι του πνευματος ειναι και αλλες κατηγοριες αλλα αυτες θυμαμαι και λεω γενικα ατομα με σταση ζωης θεαρεστη εννοωντας ατομα με σωστο τροπο ζωης
αν γινη συνδεση θειου με καποιο αθρωπο ειναι πραγματη θεαθρωπος εχει τον θειο λογο στο μυαλο του την νοηση του
αυτη οι αθρωποι μπορη να ειναι και απλη αθρωποι καθημερηνη οπου καποτε ηταν απλη αθρωπη και ξαφνηκα γινονται ακαριαια θεαθρωποι χωρης ουτε καν οι ιδιοι πολλες φορες να το καταλαβουν τελος παντων μεγαλο θεμα
οταν εννοω θεαθρωποι αυτου του ιδους εννοω αθρωπο που οι συνδεση του γινεται καθαρα στον νου του αθρωπου μεσω αιθερα
οσσο για την σαμπαλα και εκει ειναι το κεντρο αρχειγιου τους αυτα ειναι προσωπηκη μου αποψη παραμηθια οι αν υπαρχη αρχηγιο ειναι αλλο ειδους αρχηγιου
γενικα ενωση θειου γινεται με τρεις τροπους ενωση νοησης αθρωπου με τον αιθερα ενωση αιωνια αθρωπου οταν γινη ειναι ανωτερη ψυχη και δεν εννοω τα μικρα αβαταρ κατα την βουδηστηκη πιστη αθρωπον αν και αυτη θεωρουνατι ημηθεοι γιατι και αυτη το πνευμα τους ειναι ανωτερης υλης αθρωπον
ενωση αθρωπου θεου οχι απο τον αιθερα αλλα απο της αιθεριες δυναμης στην ψυχη του αθρωπου
πιο πανω αναφερομουν στην ενωση θειου στην νοηση μεσω αιθερα
ΑΝΑΛΗΦΘΕΝΤΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης