Στα αποσπάσματα που ακολουθούν, ο Πίνδαρος και ο Απολλόδωρος αποκωδικοποιούν την αναγέννηση της Ελληνικής φυλής, μετά την κάθαρση που προκλήθηκε από τον μεγάλο κατακλυσμό.
Ο Δευκαλίων αφού ταξίδεψε εννέα ολόκληρα μερόνυχτα μέσα εις την θάλασσα, προσέκρουσε εις τον Παρνασσόν. Έκει, αφού σταμάτησαν οι βροχές, βγαίνοντας έξω θυσιάζει εις τον Φίξιον Δία. Ο Ζευς έστειλε τον Ερμή σ' αυτόν και τον παρακίνησε να διαλέξει ότι θέλει. Αυτός διάλεξε να δημιουργηθούν σ' αυτόν τον τόπο άνθρωποι. Και αφού διέταξε ο Ζευς να σηκώσει λίθους και να τους ρίξει πάνω από το κεφάλι του, αυτούς που έρριπτε ο Δευκαλίων γίνονταν άνδρες και αυτούς που έρριπτε η Πυρρά γίνονταν γυναίκες. Απ' όπου ονομάστηκαν μεταφορικά και λαοί από το Λάος που σημαίνει λίθος.
(Απολλόδωρος, Βιβλιοθήκη, 1, 48, 10)
Το ίδιο γεγονός μας εξιστορεί και ο Πίνδαρος:
Φέρνεις εις την πόλιν την γλώσσα της Πρωτογένειας, δία να κατέβουν η Πυρρα και ο Δευκαλίων εις τον Παρνασσόν, όπου με την βούλησιν τον υψηλοβρόντου Διός έκτισαν πρώτα ιερόν, και χωρίς λίθους έκτισαν λίθινον γόνον από το ίδιο έθνος· και οι γόνοι ονομάστηκαν λαοί.
(Πίνδαρος, Ολυμπία, 9, 42)
Ο Ζευς και ο Ερμής δημιουργούν στην κορυφή του Παρνασσού τους πρώτους ανθρώπους, προσφέροντας και πάλι τον δικό τους γόνο. Η Πυρρά και ο Δευκαλίων διασώζονται διότι ήταν αμόλυντοι και καθαροί. Όταν το σκάφος τους προσάραξε στην κορυφή του Παρνασσού, ο Ζευς τους πρόσταξε να ρίξουν λίθους, χτίζοντας λίθινους γόνους από το δικό τους έθνος,
Το όνομα Δευκαλίων φανερώνει τον κάλλιστο άνδρα του Διός, ενώ το όνομα Πυρρα, φανερώνει το πύρινο ηλιακό σπέρμα, τον νέο γόνο που θα φιλοξενήσει στα σπλάχνα της η πρώτη γυναίκα δια να επέλθουν τα νέα ελληνικά φύλλα.
Ο Απολλόδωρος συνεχίζει την αφήγηση του, εξιστορώντας την καταγωγή των ελληνικών φύλων και καταρρίπτοντας τις σιωνιστικές θεωρίες περί καταγωγής των Ελλήνων από την ανύπαρκτη ινδοευρωπαϊκή φυλή περί καθόδου των Δωριέων κ.λ.π
Το πρώτο παιδί που έρχεται στο φως από τα σπλάχνα της Πυρράς, μετά την γονιδιακή παρέμβαση του ιδίου του Διός είναι ο 'Έλλην, 9.500 χρόνια πριν από την Έλευση του Ιησού Χριστού στην γη. Από τον Δευκαλίωνα και την Πυρρά γεννιούνται παιδιά, πρώτον εκ των οποίων ήταν ο Έλλην, δια τον οποίον λένε ότι γεννήθηκε από τον Δία, δεύτερος ο Αμφικτύων ο οποίος βασίλευσε μαζί με τον Κραναό εις την Αττική και είχε κόρη την Πρωτογένεια.
Απ' αυτήν και τον Δία γεννήθηκε ο Αέθλιος. Από τον Έλληνα και την νύμφη Ορσηίδα γεννήθηκε ο Δούρος, ο Ξούθος και ο Αίολος. Αυτός λοιπόν ο Έλλην, από τον εαυτόν του ονόμασε Έλληνες αυτούς που ονομάζονται γραικοί και εις τα παιδιά του διαμοίρασε την χωράν και ο Ξούθος παίρνοντας την Πελοπόννησο, από την Κρέουσα την κόρη τον Ερεχθέα, γέννησε τον Αχαιό και τον Ίωνα, από τους οποίους ονομάζονται οι Αχαιοί και οι Ίωνες, ο Δώρος δε παίρνοντας την χωράν πέραν από την Πελοπόννησο, από τον εαυτόν τον ονόμασε τους κατοίκους Δωριείς, ο δε Αίολος βασιλεύοντας εις τους τόπους γύρω από την Θεσσαλία, τους κατοίκους ονόμασε Αιολείς.
(Απολλόδωρος, Βιβλιοθήκη, 1, 49, 1
Αυτή είναι η γενεαλογία της ελληνικής φυλής, αυτή είναι η αγαθογονία που συντελείται στην κορυφή του Παρνασσού αμέσως μετά τον μεγάλο κατακλυσμό. Είναι η περίοδος που εμφανίζονται στο προσκήνιο της ιστορίας, οι Αιολείς, οι Δωριείς, οι Ίωνες. οι Αχαιοί, οι Θεσσαλοί, οι Μακεδόνες και οι Κρήτες.
Εγγονός του Λώρου, του υιού του Δευκαλίωνος, είναι ο Αστερίας ο οποίος βασίλευσε στην Κρήτη. Σύμφωνα με τον μύθο, ο Ζευς υπό μορφή πάλλευκου ταύρου, απήγαγε την Ευρώπη και μεταφέροντας την στην πλάτη του έφθασε στην Κρήτη. Εκεί την κατέστησε μητέρα του Μίνωος, του Ραδαμάνθεως και του Σαρπηδόνος και κατόπιν την νύμφευσε με τον βασιλέα της νήσου Αστέρια, που ήταν τρισέγγονος του Δευκαλίωνος. Ο υιός που γεννήθηκε από τον Μίνωα ονομάστηκε και πάλι Δευκαλίων. Η λέξη Μίνωα, με αφομοίωση του (α) εις (ε), μετατρέπεται σε Μι- νώε.
Η λέξη νώε προέρχεται από το νωί, που είναι ποιητικός τύπος του νω, και κατά την αττική-ιωνική διάλεκτο σημαίνει, εμείς οι δύο.
νώι δέ χαζώμεσθα, Διός δ' άλεώμεθα μηνιν.
Και εμείς οι δύο (ο Άρης και η Αθηνά) να φύγουμε, του Διός η οργή μην μας πλακώσει.
(Ιλιάς, 5, 34)
Η λέξη Δευκαλ-ίων, όπως και η λέξη Μίνωας, εμπεριέχει το συνθετικό νώε, διότι η κατάληξη της λέξης -ίων, με αναγραμματισμό γίνεται νωί ή νώε. Η Ετυμολογία του ονόματος Δευκαλίων, προέρχεται από τα συνθετικά Δευ και καλίων. Το Δευ γίνεται και Ζευ (λεξικό Libell Scot). ενώ το καλίων, σημαίνει ο καλύτερος, ο ξεχωριστός. Άρα η λέξη Δευκαλίων, σημαίνει ο ξεχωριστός, ο καλύτερος άνδρας του Διός.
Η λέξη Νώε αναγραφόμενη με ο αντί για ω, γίνεται Νόε, και σημαίνει ο έμφρων άνθρωπος που μπορεί και να εν-νοεί, ότι πρώτα απ' όλα είναι άνθρωπος.
Στο απόσπασμα που ακολουθεί, ο Άγιος Ιουστίνος αποκαλύπτει ότι ο Νώε πράγματι ταυτίζεται με τον Δευκαλίωνα.
... αλλά το πυρ το της κρίσεως κατελθόν ανέδην πάντα διέκρινεν, ως και πρότερον ο κατακλυσμός μηδένα λιπών άλλ' η τον μόνον σύν τοίς ιδίοις παρ' ήμίν καλουμενον Νώε, παρ' ύμίν δέ Δευκαλίωνα.
...αλλά το πυρ της κρίσεως ερχόμενο από ψηλά αφθόνως θα διέλυε τα πάντα, όπως και παλαιότερα ο κατακλυσμός, ο οποίος δεν άφησε κανέναν παρά μόνον αυτόν που από εμάς τους ίδιους ονομάζεται Νώε, ενώ από εσάς Δευκαλίων.
(Άγιος Ιουστίνος, Απολογία Β', Ί, 2)
Την ταύτιση του Νώε με τον Δευκαλίωνα επισημαίνει και ο Φίλων ο Αλεξανδρινός.
μετά αδικίας ζήσασαι ενός άνδρός ούκ άξιαι δικαιοσύνη σνμβιουντος. τούτον "Έλληνες μεν Δευκαλίωνα, Χαλδαίοι δέ Νώε έπονομάζουσιν, έφ' ού τον μέγαν κατακλυσμόν συνέβη γενέσθαι.
Επειδή έζησαν μετά αδικίας δεν είναι άξιες ενός ανδρός ο οποίος ζει με δικαιοσυνην. Αυτόν οι μεν Έλληνες ονομάζουν Δευκαλίωνα, οι δε Χαλδαίοι Νώε, κατά τον οποίον, συνέβη να πραγματοποιηθεί ο μεγάλος κατακλυσμός.
(Φίλων ο Αλεξανδρινός, Περί Άθλων και Επιτιμιών, 23)
Οι Ιουδαίοι οικειοποιήθηκαν τον κατακλυσμό του Δευκαλίωνος ο οποίος πραγματοποιήθηκε οκτώ χιλιάδες χρόνια πριν την εμφάνιση τους στο προσκήνιο της ιστορίας.
http://www.truthison.com/topic-t502.html