H Ψυχή... το Εργαστήριο του Κόσμου...
H Ψυχή... το Εργαστήριο του Κόσμου...

Και ο Νους... ο Αλχημιστής των Πάντων... και η Αλήθεια, οδηγός!
 
ΑρχικήΦόρουμΑναζήτησηΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΣύνδεσηΕγγραφή
Είθε στους δρόμους της ουσίας σου να πορευθείς και στα μυστικά απόκρυφα αρχεία της ψυχής σου... Είναι άπειρες οι κατευθύνσεις στο Άπειρο Σύμπαν… Το ταξίδι μαγικό και ατελείωτο… Έχεις πολλά να χαρτογραφήσεις…

Μοιραστείτε | 
 

 σχόλιο από εμάς για την επικαιρότητα της "αρένας" των πανελλαδικών εξετάσεων

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
christos5d

avatar

Ημερομηνία εγγραφής : 07/05/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 383

ΔημοσίευσηΘέμα: σχόλιο από εμάς για την επικαιρότητα της "αρένας" των πανελλαδικών εξετάσεων   Παρ 13 Μαϊος - 20:26:26

(συγχωρέστε μας, εμάς των αιθεροβάμονων ταραχοποιών", εκ των προτέρων κάποιες "βαριές λέξεις"-προϊόν της αγανάκτησής μας ανάμεικτης με αποστροφή, αλλά έτσι μας βγαίνει...τι να κάνουμε;)




Όντας αθεράπευτα ίσως ρομαντικός, επαναλαμβάνω κάτι που είχα γράψει και πριν τρία χρόνια, Μάη μήνα και πάλι, επί σωτήριων μνημονιακών και τότε εποχών όπως άλλωστε και τώρα, όπου όλα ίδια μένουν αλλά με ακόμη πιο διαστροφικές κοινωνικές βλέψεις. Σε αριστερή συσκευασία πλέον και με πνευματικό πάντα οδηγό τον βαρώνο Μυνχάουζεν και τις εύηχες ιστορίες του.

"...δυο λογάκια περί εκπαιδευτικών, μαθητών και Πανελλήνιων. Ενταγμένα μέσα (πώς γίνεται αλλιώς, άλλωστε;) στο γενικό κοινωνικό και οικονομικό πλαίσιο και τις προεκτάσεις του.
Πιστεύω, τελικά, ότι το ιδανικό και ιδιαίτερα ηχηρό σαν σφαλιάρα προς όλες τις κατευθύνσεις, θα ήταν η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών (με τη σύμφωνη  γνώμη και στήριξη των γονέων και κηδεμόνων) ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ Σ'ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ως μια απρόσμενη και δυναμικότατη μορφή διαμαρτυρίας της διάλυσης του παρόντος τους και ακύρωσης του μέλλοντός τους! Σ'αυτές τις αγχωτικές-νευρωτικές-ψυχοκτόνες εξετάσεις που ουδεμία σχέση έχουν με την έννοια της Εκπαίδευσης και τη μετάδοση της Γνώσης ως βιωματικής εμπειρίας, που περνά μέσα από τον εαυτό και μέσα στον εαυτό. Εξετάσεις για μια θέση στην κρεατ-αγορά της εργασιακής εξαχρείωσης του πανελλαδικού Αλκατράζ."
 Πανελλήνιες θέλετε εσείς; ΑΠΟΧΗ τα παιδιά από το "μορφωτικό πάρτυ" σας!

 Και επισυνάπτω (και πάλι) το γράμμα μιας κοπελιάς που είχε γραφτεί πριν δυο χρόνια, όταν είχε ριχτεί και αυτή στο σφαγείο της μόρφωσης και "επαγγελματικής αποκατάστασης" ή εισόδου στην αγορά δημιουργίας πτυχιούχων κι εργαζομένων (ή πτυχιούχων εργαζομένων) μιας χρήσης, με "λεμονοστίφτες" νεανικών μυαλών και σωμάτων τις πολυεθνικές, τους βιομήχανους, τους τραπεζίτες, τους χρηματιστές:

 

Α! Και θυμήθηκα και κάποιες άλλες σκέψεις που μου έβγαιναν αβίαστα και με μεγάλες δόσεις αηδίας για την περιρρέουσα ατμόσφαιρα που πνίγει μαθητές και κηδεμόνες, πριν δυο χρόνια τέτοια πάλι εποχή, διαπιστώνοντας ότι αυτή η δυσάρεστη αίσθηση δεν λέει να με αφήσει: 

" Hμέρες "πανελλήνιων εξετάσεων". Στην ουσία; Ημέρες εξόντωσης και μαζοχιστικής ψυχοφθόρας κι αντιπαιδαγωγικής δοκιμασίας. Με τη γνώση να θεωρείται στυγνή και ξερή αποστήθιση ολόκληρων βιβλίων και συσσώρευση πακτωλού πληροφοριών, που την επόμενη στιγμή και με μεγάλες συχνά δόσεις απέχθειας έχουν ξεχαστεί και χωρίς ίχνος βιωματικής μάθησης και ψυχικής ωφέλειας για τα βασανισμένα θύματα της "μόρφωσης". Και με τη βούλα των "εκπαιδευτικών εγκεφάλων" ενός ανεκπαίδευτου και ατάλαντου κι αντιερωτικού (ίσως το χειρότερο απ'όλα!) συστήματος "ενσωμάτωσης" των εφήβων σε μια σειρά διαδικασιών που οδηγούν ίσια στην αγκαλιά της "αγοράς εργασίας". Και πώς αντιλαμβάνονται εδώ στο νεοελληνικό κοτζαμπασέικο πολλών αφεντάδων κι αγάδων την "αγορά" αυτή; Μα φυσικά ως τον παράδεισο των [url=http://antidras.blogspot.gr/search/label/"%CE%9A%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CF%86%CE%B5%CE%BB%CE%AE%CF%82" %CF%83%CE%BA%CE%BB%CE%B1%CE%B2%CE%B9%CE%AC %28%CE%B4%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%BD %CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%29]ενοικιαζόμενων κι "ωφελούμενων εργαζόμενων"[/url]. Καθώς δεν τολμούν να πουν στα ίσια αυτό που βλέπει κι ένας τυφλός: ότι πρόκειται για δουλοπάροικους μέσα σε μια ανελέητη δουλεμπορική γαλέρα, που στοιχειώνεται από το "πνεύμα των αγορών". Αλλά βέβαια οι διαμορφωτές και χορηγοί αυτής της παράλογης κι άθλιας πραγματικότητας, στην οποία οφείλουμε να συναινέσουμε και να αποδεχτούμε, αρέσκονται πολύ στη διαστρέβλωση κι εκφυλισμό κάθε ζωτικής για το άτομο και το κοινωνικό σύνολο έννοιας. Όπως "γνώση", "εργασία", "δικαιοσύνη" κτλ.
Η "εκπαίδευση"! που περνάει μέσα από τη στενωπό των πανελλήνιων αφαιμάξεων γνωστών κι ως εξετάσεων. Aφαίμαξη της ψυχοσωματικής ενέργειας των νεανικών θυμάτων τέτοιων εξετάσεων, αλλά και για τους γονείς. Και με τα "αναγκαία"  έξοδα για φροντιστήρια και ιδιαίτερα μαθήματα. Μιας εκπαίδευσης ενταγμένης στο "πνεύμα των αγορών". "
 Ημέρες πανελλήνιων αφαιμάξεων!

Κλείνω με ένα εξαιρετικό βίντεο, καθώς η πρόταση μου έρχεται ξανά και ξανά στο μυαλό ζώντας εδώ, σε άλλο ένα κράτος (Σχολεία: H Κατασκευή Υπηκόων) όπου η βία είναι "καταδικαστέα", ειδικά αυτή της νόμιμης αντίστασης απέναντι στη δολοφονική ψυχοσωματικά βία της "έννομης σκλαβιάς". Και όπου τα παιδιά χάνουν όλο και πιο βίαια, πρώιμα, σαδιστικά, άσπλαχνα, ψυχαναγκαστικά και  διαστροφικά τους πιο πολύτιμους και ζωτικούς χυμούς της παιδικότητάς τους, της νιότης τους, της ζωής τους:
" ΒΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑ!" Όπως, κουφάλες τελάληδες, γραμματείς, φαρισαίοι και αρχόντοι, ΒΙΑ είναι και τα οράματά σας σχετικά με το μέλλον των παιδιών. Ερήμην των παιδιών...


Και κάποιες κουβέντες κακής επιρροής για τα νιάτα όλου του κόσμου ετούτου, του καλού και χιλιομπαλωμένου: "ΝΟΥΘΕΣΙΕΣ" ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ: Συντρίψτε την κανονικότητα, στην τελευταία ίσως ευκαιρία του κόσμου για ωρίμανση κι ενηλικίωση..!

" Σύμφωνα με τα όσα μας μαθαίνουν σήμερα το σχολείο, η τηλεόραση και οι εφημερίδες, ζούμε σ’ ένα δημοκρατικό κράτος. Σε ποια ακριβώς στιγμή της Ιστορίας η εξουσία πέρασε στα χέρια της πλειοψηφίας; Σ’ όλες τις εποχές οι πλούσιοι και ισχυροί έλεγαν στους άκληρους και εκμεταλλευόμενους ότι το κράτος τους ήταν δίκαιο κράτος. Σ’ ολόκληρη την ιστορία του κράτους, οι καταπιεσμένοι μπορούσαν να μιλάνε ελεύθερα για τους καταπιεστές της περασμέvης κοινωνίας, ενώ η κριτική κατά της σημερινής κοινωνίας τιμωρούνταν πάντα, συχνά μάλιστα με θάνατο. Η κριτική κατά της κοινωνίας είναι, αναγκαία, κριτική κατά των κυρίαρχων. Οι κυρίαρχοι δεν θα ήταν κυρίαρχοι αν δεν κυριαρχούσαν και στα μυαλά."
Ε.Α. ΡΑΟΥΤΕΡ H Κατασκευή Υπηκόων


christos5d
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nnan



Ημερομηνία εγγραφής : 09/03/2011
Αριθμός μηνυμάτων : 2946

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: σχόλιο από εμάς για την επικαιρότητα της "αρένας" των πανελλαδικών εξετάσεων   Τρι 17 Μαϊος - 13:35:02

Γεια σου φίλε μου :)




Παπανούτσος, Πρακτικη Φιλοσοφια το πρωτο βιβλιο που διαβασα στην ζωη μου.
Ημουν εννια χρονων μου το δωσε η θεια να το διαβασω.
"Μα είναι πολύ δύσκολο", της είπα και κείνη μου το ξανάδωσε και μου είπε να υπογραμμιζω τις άγνωστες λέξεις.

Σελιδα 308, παραγραφος δευτερη

""Χωρίς αυτό τον τελευταιο όρο (την επαρκή συνθήκη του μαθηματικού) ο επιστήμονας ή ο τεχνικός μας θα καταντήσει ένας τερατώδης νους τοσο προσηλωμένος στις άτεγκτες γενικεύσεις του,ώστε να είναι ικανός για τις μεγαλύτερες θηριωδίες.
Και τουτο επειδή έχει μείνει στη μέση του δρόμου: στάθηκε στις γνώσεις, δεν προχώρησε εώς την γνώση.
Εώς δηλαδή εκείνη την ολοκλήρωση του πνεύματος που δεν ξεχωρίζει πια με στεγανά τοιχώματα από δω την "αλήθεια", από κει την "ομορφιά" και παραπέρα την "αρετή", αλλά αισθάνεται ,κρίνει και τιμά, σα μια ακατάλυτη ενότητα, την αρετή μέσα στην ομορφιά της αλήθειας.""

ευχομαι λοιπον να μην σταθείτε ποτέ , σε κανεναν παπανδρεϊκου τύπου καταλοιπο
αλλα να "εργαστείτε" την γνώση.
Και να φοράτε ωτοασπίδες.
Σας αγαπαμε (καρδουλες, πολλες καρδουλες, τοσες και αλλες τοσες)








Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
σχόλιο από εμάς για την επικαιρότητα της "αρένας" των πανελλαδικών εξετάσεων
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
H Ψυχή... το Εργαστήριο του Κόσμου... :: ΤΟ ΣΤΕΚΙ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ :: CHRISTOS-5D-
Μετάβαση σε: