H Ψυχή... το Εργαστήριο του Κόσμου...
H Ψυχή... το Εργαστήριο του Κόσμου...

Και ο Νους... ο Αλχημιστής των Πάντων... και η Αλήθεια, οδηγός!
 
ΑρχικήΦόρουμΑναζήτησηΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΣύνδεσηΕγγραφή
Είθε στους δρόμους της ουσίας σου να πορευθείς και στα μυστικά απόκρυφα αρχεία της ψυχής σου... Είναι άπειρες οι κατευθύνσεις στο Άπειρο Σύμπαν… Το ταξίδι μαγικό και ατελείωτο… Έχεις πολλά να χαρτογραφήσεις…

Μοιραστείτε | 
 

 Ο Απόλλων στα δρώμενα.

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Σαπφώ

avatar

Ημερομηνία εγγραφής : 18/03/2014
Αριθμός μηνυμάτων : 201

ΔημοσίευσηΘέμα: Ο Απόλλων στα δρώμενα.    Πεμ 10 Ιουλ - 9:43:17

Ο Απόλλωνας σύμφωνα με την επικρατούσα άποψη ήταν γιός του Διός και της Λητώς . Υπήρχε όμως και η άποψη ότι ήταν γιός του Όσιρη και της Ίσιδας και η Λητώ ήταν απλώς τροφός του . Άλλοι πάλι τον ήθελαν γιό του Ηφαίστου και άλλοι του Κορύβαντος . Τελικά αναφέρονται πέντε Απόλλωνες , από τους οποίους παλαιότερος θεωρείται ο Αιγύπτιος ο οποίος ήταν γιός του Όσιρη ή του Διονύσου και ταυτίζεται με τον Ώρο .

Ο δέυτερος γιός του Ηφαίστου και προστάτης της Αθήνας ,

Ο τρίτος του Κορύβαντος , ο οποίος γεννήθηκε στην Κρήτη και είχε διαμάχη με τον Δία για την κυριαρχία του νησιού .

Ο τέταρτος γιός του Διός και της Λητώς , ο οποίος ήλθε από την χώρα των Υπερβορείων στους Δελφούς .

Ο πέμπτος ήταν Αρκάς και πρώτος νομοθέτης των Αρκάδων , που τον αποκαλούσαν Νόμιον .

Ο πιό γνωστός όμως είναι ο γιός του Διός και της Λητώς , στον οποίο όπως συνήθιζότανε προθέσανε και τους μύθους των υπολοίπων , και γιαυτό αναφέρονται πολλά μέρη γεννήσεως του . Άλλοι τον ήθελαν να γεννιέται στην Αττική σε ένα μέρος που το έλεγαν Ζωστήρα , άλλοι στην Τεγύρα της Βοιωτίας , άλλοι στην Λυκία και άλλοι στην χώρα των Υπερβορείων . Η επικρατούσα άποψη ήταν βέβαια ότι γεννήθηκε στην Δήλο την εβδόμη ημέρα του μηνός Θαργηλίωνος , εφταμηνήτικος , οπότε κάθε μήνα η εβδόμη ημέρα ήταν αφιερωμένη σ’αυτόν και στην Άρτεμη .

Τροφός του Απόλλωνα ήταν η Νύμφη Αστερία που τον ανέθρεψε με γάλα , άλλοι όμως έλεγαν ότι τον ανέθρεψε η Θέμις με Νέκταρ και Αμβροσία .
Σύμφωνα με ένα από τους μύθους , όταν ο Απόλλων και η Άρτεμις μεγάλωσαν άφησαν την μητέρα τους Λητώ στην Δήλο και η μεν Άρτεμις πήγε στην Κρήτη και εγκαταστάθηκε στην Δίκτη , ο δε Απόλλων στην Λυκία , και από κει στους Δελφούς και έγινε βοσκός στα κοπάδια του Πύθωνα , τα οποία έκλεψε ο Ερμής . Αργότερα συμφιλιώθηκε με τον Ερμή και αντάλλαξαν δώρα , ο Ερμής του έδωσε την Λύρα και ο Απόλλωνας του έδωσε το Κηρύκειο . Ύστερα ο Απόλλων πήγε στον Πάνα στην Αρκαδία και αυτός του δίδαξε την μαντική τέχνη , εκεί ταιριαξε και την λύρα του με την Σύριγγα του Πάνα και την έκανε επτάχορδη , γι’αυτό για μερικούς και η αληγορία του εφταμηνήτη .

Ύστερα επέστρεψε στους Δεφούς και αφού σκότωσε τον Πύθωνα ο οποίος είχε τότε το δικαιωμα να χρησμοδοτεί , το πήρε αυτός . Μετά από αυτό πήγε στην Κρήτη όπου η Χρυσοθέμις τον καθάρισε από το μίασμα της δρακοφονίας και απο κει επέρασε στα Τέμπη , εκεί βλέποντας το φυτό Δάφνη το πήρε στους Δελφούς και αφού διοργάνωσε τον Πυθιακό αγώνα , έστεψε τους αθλητές με αυτό . Σύμφωνα πάντα με τον ίδιο μύθο στον πρώτο αυτό αγώνα αγωνίστηκαν και νίκησαν , ο Κάστωρ στό Στάδιο , ο Πολυδεύκης στην Πυγμαχία , ο Κάλαϊς στον Δόλιχο , ο Ζήτης στον Οπλίτη δρόμο , ο Πηλέας στον Δίσκο , ο Τελαμώνας στην Πάλη και ο Ηρακλής στο Παγκράτιο . Όλους αυτούς τους στεφάνωσε με δάφνη , και από τότε καθιερώθηκε το φυτό σαν ιερό φυτό του και σαν σύββολο νίκης , γιατί τον αγώνα τον διοργάνωσε για να γιορτάση τα επινίκεια του κατά του Πύθωνα . Γιά πολλά χρόνια αργότερα την δάφνη με την οποία στεφάνωναν τους νικητές έστελναν να την φέρη απο τα Τέμπη ένας νέος του οποίου ζούσαν και οι δύο γονείς .

Σύμφωνα με άλλο μύθο η Λητώ κυνηγημένη από τη Ήρα , πήρε τα ηλικίας τεσσάρων ημερών παιδιά της αγκαλιά , και ήλθε στην Βοιωτία στούς Δελφούς , και όταν πλησίασε στην σπηλιά του Πύθωνα , που ήταν κοντά στον δρόμο , όρμησε ο Πύθωνας να τους φάη , όμως ο Απόλλωνας που εν τω μεταξύ είχε γυμναστεί στην τοξοβολία και είχε τόξο και βέλη κατασκευασμένα από τον Ήφαιστο , πήδησε απότην αγκαλιά της μάνας του στη γή και άρχισε να τοξοβολάει αδιάκοπα τον Πύθωνα , ρίχνοντάς του βροχή από βέλη , ενώ η Λητώ έντρομη με την Άρτεμη στην αγκαλιά ανέβηκε πάνω σε μιά πέτρα και από κεί ενθάρρυνε τον γιό της φωνάζοντας << ιή παί , ιή βέλος >> .

Την πέτρα αυτή την έβαλαν αργότερα κάτω από από τον Δελφικό πλάτανο και εστησαν απάνω άγαλμα της Λητως με αναπαράσταση της σκηνής . Τά ίδια ενθαρρυντικά λόγια φώναζαν και οι Παρνασσίδες Νύμφες , κόρες του Πλείστου από τον οποίο ονομάστηκε και ο Πλείστος ποταμός των Δελφών . Τέλος ο Απόλλωνας τοξέυοντας συνεχώς ,σκότωσε τον Πύθωνα αφού έριξε εναντίον του εκατό βέλη .

Αφου σκοτώθηκε ο Πύθωνας κατέβηκαν οι Παρνασσίδες κουβαλώντας φρούτα που τα πρόσφεραν στόν Απόλλωνα γιά να τον ευχαριστήσουν που τις γλύτωσε από τον Πύθωνα και άρχισαν να τραγουδάνε και να χορεύουν το << ιή παί , ιή παιήον >> σαν ύμνο και από αυτό από τότε ονομάστηκαν οι θριαμβευτικοί αυτοί ύμνοι Παιάνες και ο Απόλλων πηρε το επίθετο Παιήων μετά την νίκη του διοργάνωσε γυμναστικό αγώνα που τον ονόμασε Πύθιο από τον Πύθωνα και ονομάστηκε και αυτός Πύθιος .

Μετά από αυτό πήγε στην Κρήτη και καθαρίστηκε και τέλος στά Τέμπη απ’όπου πήρε την Δαφνη , ύστερα πήγε στην Αρκαδία και μαθήτευσε στην μαντική τέχνη , κατα την μαθητεία του όμως αγάπησε την κόρη του Λάδωνα ποταμού Δάφνη και την κυνήγησε για να την βιάση . Προσπαθώντας η Δάφνη να τον αποφύγη παρακάλεσε την μητέρα της Γη να την προστατέψη και τότε εκείνη άνοιξε και την κατάπιε και στην θέση της έβγαλε το ομώνυμο φυτό . Βλέποντας αυτό ο Απόλλωνας έκοψε κλαδιά , στεφάνωσε το κεφάλι του για να μετριάση την λύπη του και επέστρεψε στους Δελφούς περίλυπος . Γιά να τιμήση την αγαπημένη του Δάφνη καθιέρωσε να στέφονται οι άθλητές με τα κλαδιά του ομώνυμου φυτού .
Αν και ο Απόλλωνας ήταν ωραίος νέος και με πολλά προτερήματα , εν τούτοις ήταν πολύ άτυχος στήν ερωτική του ζωή γιατί δεν βέθηκε γυναίκα που να τον αγαπήση και όλες του οι ερωτικές σχέσεις ήταν σύντομες και είχαν άδοξο τέλος .

Επειδή στην Γιγαντομαχία ήταν σύμμαχος των θεών και βοήθησε στην εξόντωση των Γιγάντων τοξέυοντας το μάτι του Εφιάλτη , γιά να τον τιμήση ο Δίας τον αναβάθμισε και τον ανέβασε στην τάξη των δώδεκα Θεών . Αργότερα όμως τον εξόρισε από τον ουρανό , συμφωνα με μία εκδοχή επειδή σκότωσε τους Κύκλωπες Βρόντη , Στερόπη και Άργη οι οποίοι κατασκεύασαν τον κεραυνό με τον οποίο σκότωσε ο Δίας τον γιό του Ασκληπιό , σύμφωνα με άλλη εκδοχή επειδή σκότωσε τον Πύθωνα και με μιά τρίτη εκδοχή επειδή συμφώνησε κι’αυτός στην συνομωσία της Ήρας κατά του Δία .

Το συμβούλιο των θεών λοιπόν αποφάσισε με ψήφισμα την τιμωρία του Απόλλωνα και του Ποσειδώνα , να γίνουν δούλοι του Λαομέδοντα .
Σύμφωνα με άλλους όμως η τιμωρία του Απόλλωνα ήταν αρχικά να ριχτή στον Τάρταρο , ύστερα όμως από παράκληση της Λητώς στον Δία , άλλαξε την απόφασή του και τον έστειλε στην γη , δίχως την θεϊκή του ιδιότητα , να γίνη για ένα χρόνο δούλος του Αδμήτου . Σύμφωνα με άλλη εκδοχή ο Απόλλωνας πήγε οικειοθελώς σαν δούλος του Αδμήτου επειδή ο τελευταίος τον ενδιέφερε ερωτικά .
Πάντως ή έτσι ή αλοιώς , επήγε στον Άδμητο και έγινε μισθωτός βοσκός των κοπαδιών του , τον βοήθησε στόν γάμο του και έκανε τις αγελάδες του να γεννάνε δίδυμα μοσχάρια . Αυτά πίστευε η πλειοψηφία των Ελλήνων που ήθελε τον Απόλλωνα να είναι βοσκός του Αδμήτου στί Φέρες της Θεσσαλίας και όχι του Πύθωνα .

Επειδή όμως ο Απόλλωνας ήταν απασχολημένος πότε με την τοξοβολία και πότε με τις ερωτικές του περιπέτειες , κάποια στιγμή που βρισκότανε συνεχώς στην Μαγνησία στο σπίτι του Μάγνητος , επειδή ήταν ερωτευμένος με τον γιό του Υμέναιο , ο Ερμής βρήκε την ευκαιρία και έκλεψε τα βόδια του Αδμήτου και τα πήγε στην Πύλο . Έτρεξε ο Απόλλωνας στην Πύλο και όταν δεν μπόρεσε να πάρη πληροφορίες από τους κατοίκους , πήγε και πήρε χρησμό , και τότε έμαθε ότι τα βόδια τα είχε κλέψει ο Ερμής . Μετά από αυτό πήγε στο σπήλαιο της Κυλλήνης και εκεί βρήκε τον Ερμή μωρό στην κούνια του , και ενώ λυπημένος ρωτούσε τη μητέρα του Ερμή γιά τα Βόδια , ο Ερμής σηκώθηκε και του έκλεψε την φαρέτρα από τους ώμους του . Όταν ο Απόλλωνας το αντιλήφθηκε εκνευρίστηκε με το απίστευτο αυτό γεγονός και ξέσπασε σε υστερικά γέλια .

Σύμφωνα όμως με άλλο μύθο , αφού μάλωσε γιά αρκετή ώρα με τον Ερμή , φοβερίζοντάς τον ότι θα τον ρίξη στον Τάρταρο επειδή δεν ήθελε να μαρτυρήση που είχε τα βόδια , τον πήρε μαζί του και τον πήγε στόν Δία , και επειδή και εκεί ο Ερμής δεν μαρτυρούσε , κατέβηκε ο ίδιος ο Δίας στην Πύλο και επέστρεψε τα βόδια στον Απόλλωνα . Άλλη εκδοχή όμως θέλει τον Ερμή στην Πύλο να επιστρέφη τα βόδια στον Απόλλωνα , εκείνος όμως σαν άκουσε τον Ερμή να παίζει με την Λύρα του έδωσε τα βόδια προκειμένου να την αποκτήση . Ύστερα ο Ερμής κατασκεύασε την Σύριγγα και ο Απόλλων του έδωσε το χρυσό του ραβδί που είχε σαν βοσκός και του δίδαξε και την ψηφομαντεία , προκειμένου να την αποκτήση κι’αυτήν , το ραβδί αυτό έγινε το Κηρυκείο του Ερμή .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Σαπφώ

avatar

Ημερομηνία εγγραφής : 18/03/2014
Αριθμός μηνυμάτων : 201

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ο Απόλλων στα δρώμενα.    Πεμ 10 Ιουλ - 9:44:21

Μετά ο Απόλλωνας πήγε στην Λακωνία , εκεί συνάντησε τον Υάκυνθο , τον οποίο ερωτεύτηκε με πάθος . Όταν όμως σκότωσε κατά λάθος τον Υάκυνθο φοβούμενος την εκδίκηση των γονιών και των συγγενών του νέου , κατέφυγε πολύ φτωχός και δυστυχισμένος στην Τρωάδα και εκεί συνάντησε τον Ποσειδώνα ακόμα πιό δυστυχή , οπότε τους μίσθωσε ο Λαομέδοντας και έχτισαν τα τείχη της Τροίας .


Σύμφωνα με άλλο μύθο , ο Ποσειδώνας έχτιζε το τείχος και ο Απόλλωνας έβοσκε τα κοπάδια του Λαομέδοντα γι’αυτό ονομάστηκε και Νόμιος επειδή ήταν νομεύς (βοσκός) πολλών ζώων . Άλλος μύθος όμως θέλει πάλι τον Απόλλωνα με τον Ποσειδώνα να χτίζουν τα τείχη της Τροίας , όμως επειδή ήταν γραφτό της μοίρας να πέσουν τα τείχη και οι Θεοί δεν μπορούσαν να πάνε αντίθετα στην Ειμαρμένη (πεπρωμένο) , πήραν μαζί τους σαν βοηθό τον Αιακό γιά να χτίση το φθαρτό μερος των τειχών , επειδή τα έργα των Θεων ήταν άφθαρτα .


Σαν τέλειωσε όμως το χτίσιμο των τειχών ο Λαομέδοντας αθέτησε την υπόσχεσή του και τους έδιωξε κακήν κακως απλήρωτους , φοβερίζοντάς τους ότι θα τους δέσει χειροπόδαρα και αφού τους κόψη τα αυτία θα τους στείλη σέ κάτι ξερονήσια μακριά από την Τροία . Έφυγαν λοιπόν από εκεί σε χειρότερη κατάσταση από ότι πήγαν , και ανίκανοι να πάρουν εκδίκηση , επειδη σαν εξόριστοι από τον Ουρανό είχαν χάσει την Θεϊκή τους δύναμη . Σαν έληξε η τιμωρία τους και γύρισαν στον Ουράνο και πληραν πάλι την θεϊκή τους δύναμη , εκδικήθηκαν τον Λαομέδοντα , ο μεν Απόλλωνας στέλνοντας λοιμό στη Τροία , ο δέ Ποσειδώνας στέλνοντας ένα φοβερό θαλάσσιο κήτος και πλημμύρα στην χώρα του Λαομέδοντα . Σύμφωνα με άλλη παραλλαγή του μύθου , ο μέν Απόλλωνας συγχώρησε τον Λαομέδοντα , και έγινε και προστάτης των Τρώων κατα τον Τρωϊκό Πόλεμο όταν ο τελευταίος του έχτισε ναό και καθιέρωσε την λατρεία του , και μόνο ο Ποσειδώνας εκδικήθηκε στέλνοντας το κήτος .


Όσο καιρό έμεινε ο Απόλλωνας στην Τροία δίδαξε στην κόρη του Πριάμου Κασάνδρα την μαντική τέχνη , με την συμφωνία να κοιμηθή μαζί του . Όταν όμως η Κασάνδρα έμαθε να προλέγη τα μέλλοντα αθέτησε τη υπόσχεσή της στον Απόλλωνα και τότε εκείνος θύμωσε , αλλά επειδή δεν μπορούσε να της πάρη πίσω το χάρισμα , της αφαίρεσε την ικανότητα να πείθη . Ετσι η Κασάνδρα έλεγε μεν τα μέλλοντα όμως δεν την πίστευε κανένας . Εκεί αγάπησε και τον Κυπάρισσο αλλά ατύχησε και μ'αυτόν , άρπαξε τότε την Κυρήνη την πήγε στην Λιβύη και με αυτήν απόκτησε τον Αρισταίο .


Ο Απόλλωνας είχε όπως είπαμε πολλούς έρωτικούς δεσμούς όμως ατύχησε σε όλους , η Νύμφη Βολίνα έπεσε στην θάλασσα και πνίγηκε προκειμένου να τον αποφύγη , την Λευκοθόη την έθαψε ζωντανή ο πατέρας της όταν έμαθε τον δεσμό της με τον Απόλλωνα , το ίδιο έπαθε και με την Κλυτία , άτυχος ήταν και με την Κορωνίδα , την Μάρπησσα και άλλες πολλές .


Όταν ο Αλκάθους έχτιζε τα τείχη των Μεγάρων , βοήθησε και ο Απόλλωνας στο χτίσιμο , και σαν μαρτυρία του γεγονότος , υπήρχε μιά πέτρα πάνω στην οποία ακουμπούσε την κιθάρα του όταν έχτιζε οπότε η πέτρα πήρε τον ήχο της , και όταν την ψηλάφηζαν έβγαζε ήχους κιθάρας .
Φιλονίκησε όμως και με τον Μαρσύα γιά την μουσική και όταν τον νίκησε τον έγδαρε ζωντανό , έκανε και τα αυτιά του Μίδα γαϊδουρινά γιατι σαν κριτής του αγώνα μερολήπτησε υπέρ του Μαρσύα . Επίσης με το τόξο του σκότωσε τα παιδιά της Νιόβης , τον Τίτυο και πολλούς άλλους .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Σαπφώ

avatar

Ημερομηνία εγγραφής : 18/03/2014
Αριθμός μηνυμάτων : 201

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ο Απόλλων στα δρώμενα.    Πεμ 10 Ιουλ - 9:47:30

Οι γυναίκες που κατά καιρούς ερωτεύτηκε είχαν όπως είπ;αμε κακό τέλος , όμως από αυτές απόκτησε πολλά παιδιά , τα γνωστότερα από τα οποία ειναι .


Ασκληπιός από την Κορωνίδα
Αρισταίος
Άνθοκος
Νόμιοςκαι από την Κυρήνη
Αργαίος

Ελευθερία
Υπερήνορας από την Αίθουσα κόρη του Ποσειδώνα
Υρέας

Λυκωρέας απο την Κωρύκη
Αργαίος από την Εύβοια
Λίνος από την Ουρανία
Δελφός από την Θυΐα
Φυλακίδης
Φίλανδρος και από την Νύμφη Ακακαλλίδα
Νάξος

Ίαμος από την Ευάδνη
Χαίρωνας , απο τον οποίο και η Χαιρώνεια από την Θηρώ
Μίλητος από την Αρεία
Άκραιφος
Άραβος , απο τον οποίο και η Αραβία από την Βαβυλωνία
Ισμήνιος

Κύκνος από την Θυρία
Μόψος από την Μαντώ
Τέναρος και
Ισμήνιος από την Μελία

Ζεύξιππος από την Συλλίδα
Σύρος , από τον οποίο και η Συρία από την Σινώπη
Γαλέας από την Θεμιστώ
Ορφέας
Υμέναιος και από την Καλλιόπη
Ιάλεμος

Φιλάμμωνας από την Χιόνη
Χίος , απότον οποίο και η Χίος από την Ανθίππη
Άνιος από την Ροιώ
Λαπίθης
Κυζηκος , από τον οποίο και η Κυζηκος από την Στίλβη
Κένταυρος

Ίανος από την Κρέουσα
Ευριπίδης από την Κλεοβούλη
Δρύοπας από την Δία
Όαξος από την Ανθιλήνη
Ίδμωνας από την Αντιάνεια
τους Κορύβαντες από την Θάλια
τους Κούρητες από την Ρυτία
Θέστορας από την Αγλαΐα
Μίλητος
Αμφιθέμιος και από άλλη Ακακαλλίδα
Γαραμάντης

Φάγρος από την Ορθρηΐδα
Λαόδοκος και
Δώρος από την Πυθία

Πάταρος από την Λυκία , από τους οποίους τα Πάταρα και η Λυκία .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Σαπφώ

avatar

Ημερομηνία εγγραφής : 18/03/2014
Αριθμός μηνυμάτων : 201

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ο Απόλλων στα δρώμενα.    Πεμ 10 Ιουλ - 9:48:13

Όλα τα ερωτικά επεισόδια της ζωής του θεου έχουν σχεδόν πάντα τραγικό και πένθιμο τέλος. Ο Απόλλωνας αγαπά αλλά δεν τον αγαπούν, δεν μπορεί να ενωθεί. Πρέπει, ως λίθος, να καθαρθει-λευκανθεί, για να αποκτήσει το επίθετο Φοίβος, δηλ φωτεινός, καθαρός, συνετός.

Είναι τότε που ο Απόλλωνας παύει να’ναι κυνηγός , για να γίνει βοσκός και αντί για το τόξο να φέρει στο εξής μια λύρα. Σύμβολο της αρμονίας των διαφορετικών και όχι των αντίθετων – εχθρικών.


Οι ιδιότητες που παραδοσιακά δίνονται στον Απόλλωνα είναι τέσσερις. Η Μουσική –ως επιστήμη των Μουσών. Η Ιατρική – ως αρμονία σώματος, πνεύματος και ψυχής. Η Μαντεία –ως η υπερβατική επικοινωνία των άνω με τα κάτω. Τέλος δε η Τοξοβολία –ως την ικανότητα ένωσης των σημείων της περιφέρειας με το κέντρο. Μόνο όταν έχει πλέον κατακτήσει και τις τέσσερις ιδιότητες, ταυτίζεται σιγά με τον Ήλιο.


Έτσι ο Απόλλωνας, μέσα από την Πυθαγόρεια ερμηνεία, που διατηρήθηκε στον νεοπλατωνισμό, είναι σύμβολο της ύψιστης μονάδας, ο καταστροφέας του πλήθους των φαινομένων.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Ο Απόλλων στα δρώμενα.
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
H Ψυχή... το Εργαστήριο του Κόσμου... :: ΤΟ ΣΤΕΚΙ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ :: ΣΑΠΦΩ :: ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ. :: ΑΠΟΛΛΩΝ-
Μετάβαση σε: